Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:196554
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Līdz ar to lielākais sabiedrības vairums nemaz nav zinoši par to, kas vispār ir sabiedriskās attiecības. Tam iemesli var būt arī, piemēram, nepietiekams informācijas devums skolās, izpratnes veidošanu kavē arī nelielais literatūras daudzums latviešu valodā, kā arī svarīgi ir pieminēt to, ka vispirms Latvijā tika iepazīts mārketings un tikai pēc tam sabiedriskās attiecības. Galvenais ir saprast, ka atšķirība slēpjas abu mērķos. Mārketinga mērķis ir ieviest tirgū kādu produktu vai pakalpojumu, balstoties uz reklāmu, bet sabiedrisko attiecību uzdevums ir tēla veidošana. (Alberta Uzņēmuma grupa 2015)…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1373953
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties