Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Application of Section 8 of Quality System Standard on a Fast Food Restaurant

     

    Eseja4 Vadība

3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:985676
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

8.5.2 Corrective Action
This section requires that, where organisations find thing that are wrong, they should identify and record them, then fix them and prevent them from happening again. At some suitable stage, they should check to see if they have been effective in correcting the source of the problem.
The ways in which our restaurant can identify problems are essentially customer complaints (direct or indirect through the questionnaire) and internal audit. Regarding to customer complaints, the staff should be trained to be always pleasant, never argue, and apologise in any case. Incorrect orders should always be changed at fast food's own expense: this is the least that we can do to avoid from losing unsatisfied customers (and other ten people with each of them).
8.5.3 Preventive Action
Organisation shall also consider things that might affect the quality of products and take steps to prevent them. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1259780
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties