Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:496981
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2009.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Advertising is a dynamic public forum, where are meeting different business interests, creativities, costumer wants and desires after direction regulation. Advertising most important role are making it target of critics – many costumers think that most of advertisement are non esthetic because advertising make a price of product and can be unbelievable. Advertising are telling lies and it’s target is easily affected audience. For affecting viewers advertisers are using different symbols and rules, which have a psychological influence on people cognition and unconsciousness. For doing that effectively advertisers are using tested and brave schemes. When you see a glaring advertising posters or bright commercials in TV, we know that it is an advertising with targeting to sell a product or service.
Same product for advertisers and costumers means absolutely different. Like costumers concept, knowledge and preconceptions. At the base are different or advertisers knowledge and concepts.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1132855
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties