Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:354099
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.08.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Subscription
-What is the reason for subscribing/ not subscribing the 'premium' services?
-Why do existing subscribers quit using the 'premium' services?
-What do consumers think of the price range for the 'premium' services?
-How important is the price when considering whether or not to subscribe the 'premium' services?
Netvigator and its promotion
-What do consumers think of the promotion campaigns of Netvigator and the 'Premium' services?
Hypothesis
1.Services provided by PCCW are better than other ISP in terms of quality.
2.Positioning of PCCW and Netvigator as the premium brand which is valued for money is appealing to customers.
3.Existing clients of 'premium' service stop using the service because of the high price.
4.It is difficult to recruit new clients due to the high subscription fee.
5.Price is the major concern for considering whether or not to subscribe the 'premium' service.
6.Promotion for Netvigator alone is enough, but promotion for 'premium' services by Netvigator is insufficient.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1271980
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties