Labi sagatavojies diskusijai, pārzina tematu. Labi, ar jautājumu palīdzību sasaistīja diskusijas dalībniekus, lai veicinātu diskusijas attīstības gaitu. Vadītājs varēja izvēlēties diskusijas dalībniekus no ciešāk sasaistītām nozarēm, jo dalībnieku vēlmju/mērķu apspriešana tā īsti nepārklājās dalībnieku starpā, kas būtu radījis veiksmīgāku diskusiju. Vadītājs dažviet nebija absolūti objektīvs, jo jautājuma formā bija paredzama viņam tīkamā atbilde. Arī vadītāja runa nebija pilnīgi tīra un lietišķa, kādai tai vajadzēja būt, bija pat necenzētu vārdu lietošana(sūdi, maitas), kā arī runas neskaidrība, ‘’vilka’’ ā..., ēm.., u.c. Bija arī pārmērīga žestu lietošana. Vajadzīgajā brīdi palaida reklāmu, lai dalībnieki spētu izveidot kopsavilkumu un pateikt galavārdu. Taču pats diskusijas vadītājs šo gaidīto kopsavilkumu nedod, vai precīzāk, nedod pilnīgu kopsavilkumu- pietiekamu.…