Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:385822
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  SIA „RĒZIJA” ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    8
1.1.  Ziedu tirdzniecības apakšnozares raksturojums    16
1.2.  Valmieras ziedu veikala analīze    17
1.3.  Sadarbības partneru raksturojums    21
2.  SIA „RĒZIJA” MĀRKETINGA DARBĪBAS ANALĪZE    23
2.1.  SIA „Rēzija” ziedu salona raksturojums    23
2.2.  SIA „Rēzija” mārketinga koncepcija    23
2.3.  SIA „Rēzija” mārketinga komplekss    27
2.3.1.  SIA „Rēzija” produktu portfelis un tā vadīšana    29
2.3.2.  SIA „Rēzija” cenu politika    44
2.3.3.  SIA „Rēzija” preču sadale    64
2.4.  Klientu aptaujas rezultāti    68
2.5.  Līdzšinējās mārketinga darbības analīzes kopsavilkums    70
2.6.  SIA „Rēzija” SVID analīze    72
3.  MĀRKETINGA DARBĪBAS PILNVEIDES PLĀNS    76
3.1.  Stratēģijas definīcijas un tās izveides posmi    76
3.2.  Ziedu salona mērķu noteikšana    78
3.3.  Uzņēmuma piegādātāju izvēle izejvielu un preču krājumu plānošanai    84
3.4.  Komplekts produktu virzīšanai tirgū    85
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    92
  PIELIKUMI    94
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1.Analizējot SIA „Rēzija” uzņēmuma ārējo vidi lielākie konkurenti ir ziedu salons „Amillnao” un „Amarillis”.
2.Ziedu salona „Rēzija” galvenie ziedu piegādātāji ir SIA „RDM” – Ziedu ekspresis, Carnikavas dārznieks, Loinpex, Floram un privātie ziedu piegādātāji.
3.SIA „Rēzija” organizācijas netieši ietekmējošo ārējo vidi ietekmē valsts ekonomiskais stāvoklis, sociālkultūtūras attiecības, valsts politiska, zinātne un tehnikas attīstība, starptaustikskās attiecības.
4.SIA „Rēzija” organizācijas tieši ietekmējošo ārējo vidi ietekmē patērētāji (pircēji) konkurenti, piegādātāji, valsts likumdošana, sabiedriskās organizācijas.
5.Ziedu mazumtirdzniecības konkurence palielinās, par to var spriest apgrozījuma samazināšanās, jo ziedu salonam „Rēzija” 50m rādiusā atrodas vēl 2 ziedu saloni, kas klientiem dod iespēju izvēlēties.
6.Izzanalizējot mārketinga koncepciju SIA „Rēzija” strādā pēc pārdošanas, pircēju un sociālā marketinga koncepcijas.
7.Ziedu salona „Rēzija” mārketinga kompleksu veido produkts, cena, veicināšana, vieta.
8.Analizējot aptaujas rezultātus var secināt, ka uzņēmums SIA „Rēzija” ir visbiežāk apmeklētākais ziedu salons, kur visbiežāk pirktie ziedi ir grieztie ziedi un cenas ir tādas pašas kā citos salonos, bet piedāvāto kurjer pakalpojumu izmanto ļoti maz, nav bijis nepieciešams.
9.SIA „Rēzija’ produkts ir grieztie ziedi, telpaugi un suvenīri (glāzes, vāzes, podi utt.), kurus klasificē pēc krāsām.
10.SIA „Rēzija” cenu pamatu veido pieprasījums, izmaksas, konkurence, kā arī sezonās cenu izmaiņas gan pie pārdošanas, gan pie ziedu iepirkšanas.
11.SIA „Rēzija” strādā pēc selektīvās preču sadales.
12.SIA „Rēzija” nozīmīgākie klienti ir Dikļu pils, Valmieras Multiklubs, Valmieras Teātris, Valmieras pilsētas dome, Valmieras Dzimtsarakstu nodaļa, Apbedīšanas birojs Orks, privātie uzņēmēji.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties