SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1.Analizējot SIA „Rēzija” uzņēmuma ārējo vidi lielākie konkurenti ir ziedu salons „Amillnao” un „Amarillis”.
2.Ziedu salona „Rēzija” galvenie ziedu piegādātāji ir SIA „RDM” – Ziedu ekspresis, Carnikavas dārznieks, Loinpex, Floram un privātie ziedu piegādātāji.
3.SIA „Rēzija” organizācijas netieši ietekmējošo ārējo vidi ietekmē valsts ekonomiskais stāvoklis, sociālkultūtūras attiecības, valsts politiska, zinātne un tehnikas attīstība, starptaustikskās attiecības.
4.SIA „Rēzija” organizācijas tieši ietekmējošo ārējo vidi ietekmē patērētāji (pircēji) konkurenti, piegādātāji, valsts likumdošana, sabiedriskās organizācijas.
5.Ziedu mazumtirdzniecības konkurence palielinās, par to var spriest apgrozījuma samazināšanās, jo ziedu salonam „Rēzija” 50m rādiusā atrodas vēl 2 ziedu saloni, kas klientiem dod iespēju izvēlēties.
6.Izzanalizējot mārketinga koncepciju SIA „Rēzija” strādā pēc pārdošanas, pircēju un sociālā marketinga koncepcijas.
7.Ziedu salona „Rēzija” mārketinga kompleksu veido produkts, cena, veicināšana, vieta.
8.Analizējot aptaujas rezultātus var secināt, ka uzņēmums SIA „Rēzija” ir visbiežāk apmeklētākais ziedu salons, kur visbiežāk pirktie ziedi ir grieztie ziedi un cenas ir tādas pašas kā citos salonos, bet piedāvāto kurjer pakalpojumu izmanto ļoti maz, nav bijis nepieciešams.
9.SIA „Rēzija’ produkts ir grieztie ziedi, telpaugi un suvenīri (glāzes, vāzes, podi utt.), kurus klasificē pēc krāsām.
10.SIA „Rēzija” cenu pamatu veido pieprasījums, izmaksas, konkurence, kā arī sezonās cenu izmaiņas gan pie pārdošanas, gan pie ziedu iepirkšanas.
11.SIA „Rēzija” strādā pēc selektīvās preču sadales.
12.SIA „Rēzija” nozīmīgākie klienti ir Dikļu pils, Valmieras Multiklubs, Valmieras Teātris, Valmieras pilsētas dome, Valmieras Dzimtsarakstu nodaļa, Apbedīšanas birojs Orks, privātie uzņēmēji.
…