Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:220469
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    10
1.1.  Mārketinga komunikācijas produktu virzīšanai tirgū    10
1.1.1.  Mārketinga komunikāciju komplekss    10
1.1.2.  Virzīšanas tirgū metožu salīdzinošs raksturojums    11
1.1.3.  Mārketinga komunikāciju plānošana un veidošana    13
1.2.  Reklāma    20
1.3.  Produktu realizācijas veicināšana    25
1.4.  Personiskā apkalpošana    28
1.5.  Sabiedriskās saskares    31
1.6.  Izmaksu plānošana produktu virzīšanai tirgū    33
1.7.  Virzīšanas pasākumu efektivitātes vērtējums    37
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    39
2.1.  Uzņēmuma un produkta raksturojums    39
2.2.  Virzīšanas pasākumu plānošana    43
2.2.1.  Virzīšanas pasākumu plāna izstrāde    52
2.2.2.  Virzīšanas pasākumu budžeta izstrāde    54
2.2.3.  Virzīšanas pasākumu efektivitātes vērtējums    59
  NOBEIGUMS    60
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    62
Darba fragmentsAizvērt

Pārdošanas veicināšana ir īslaicīga pārdošanas aktivitāte, kas papildina reklāmu un tiešo pārdošanu. Pārdošanas veicināšana saistīta ar paraugu izdalīšanu bez maksas, atlaižu kuponiem, preču izstādēm, preču lietošanas demonstrējumiem, sacensību vai spēļu organizēšanu.
3. Netiešā reklāma (sabiedriskās domas ietekmēšana) ir bezmaksas reklāma, ko sniedz avīzes, žurnāli, TV raidījumi, rakstot par kādu firmu, preci vai pakalpojumu. Šāda veida informācijai cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai. Tāpēc daudzas lielas firmas pievērš uzmanību attiecībām ar presi un izveido speciālas nodaļas, kas ar to nodarbojas.
4. Tiešā pārdošana (personal selling) atšķiras no iepriekšējiem veidiem, kas ir pieskaitāmi pie netiešās pārdošanas, ar to, ka pārdevējs tieši pārliecina pircēju izdarīt pirkumu. Var teikt, ka preci vai pakalpojumu ieliek tieši pircēja rokās.
Mūsdienu mārketinga uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt „pievilcīgu” cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar klientiem.
Lai varētu būt pārliecināti par ilgtermiņa produkta vai pakalpojuma pieprasījuma saglabāšanu, ir nepieciešams pastāstīt klientiem par firmu un tās produktu. Produkts nepiedalās konkurencē, ja par tā eksistenci neviens nezina vai to neatceras. [4, 225.-226.lpp.]…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties