Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Viesnīcas "X" darbības izvērtējums un pilnveides iespējas-
Viesnīcas "X" darbības izvērtējums un pilnveides iespējas
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 7 | |
1. | Viesnīca kā komercuzņēmums, tās darbības specifika | 9 |
1.1. | Tūrisma un tūrisma produkta būtība | 9 |
1.2. | Ārējās vides nozīme viesnīcu komercdarbībā | 12 |
1.2.1. | Latvijas ekonomiskā vide un tūrisma attīstības priekšrocības | 12 |
1.2.2. | Sociālā un kultūras vide | 14 |
1.2.3. | Politiskā un tiesiskā vide | 16 |
1.2.3.1. | Tūrisma attīstības valsts politika | 16 |
1.2.3.2. | Tūrisma attīstības finansējums no valsts budžeta | 18 |
1.2.4. | Tehnoloģija | 19 |
1.3. | Iekšējās vides nozīme viesnīcu komercdarbībā | 20 |
1.3.1. | Viesnīcas atrašanas vieta | 20 |
1.3.2. | Viesnīcu pakalpojumu raksturīgas iezīmes | 21 |
1.3.3. | Viesnīcu numuru veidi un kategorijas | 22 |
1.3.4. | Viesnīcas iekšējo telpu komfortu noteicošie faktori | 24 |
2. | Viesnīcas „AVITAR” darbības vispārējs raksturojums | 27 |
2.1. | Viesnīcas „AVITAR” izveides un attīstības vēsture | 27 |
2.2. | Viesnīcas „AVITAR” piedāvāto pakalpojumu apraksts | 28 |
2.3. | Viesnīcas „AVITAR” misijas noteikšana | 29 |
2.4. | Viesnīcas „AVITAR” mērķi un vadības struktūra | 31 |
2.5. | Viesnīcas „AVITAR” personāls | 33 |
2.6. | Viesnīcas „AVITAR” attīstības priekšrocības | 35 |
3. | Viesnīcas „AVITAR” mārketinga darbības izvērtējums | 36 |
3.1. | Viesnīcas „AVITAR” uzņemšanas dienesta darbība. Darbs ar klientu | 36 |
3.2. | Viesnīcas „AVITAR” mārketinga dienesta darbība | 37 |
3.3. | Viesnīcas „AVITAR” cenu politika | 38 |
3.4. | Viesnīcas „AVITAR” reklāmas veidi | 39 |
3.5. | Viesnīcas „AVITAR” mārketinga budžets | 41 |
3.6. | Viesnīcas „AVITAR” darbības SVID analīze | 41 |
4. | Viesnīcas „AVITAR” finanšu darbības analīze | 44 |
4.1. | Viesnīcas „AVITAR” peļņas lieluma analīze | 44 |
4.2. | Viesnīcas „AVITAR” darbības plānojums 2007.-2011.gg. | 47 |
4.3. | Viesnīcas „AVITAR” likviditātes rādītāju analīze | 48 |
4.4. | Viesnīcas „AVITAR” rentabilitātes rādītāju analīze | 50 |
5. | Viesnīcas „avitar” darbības pilveides iespējas | 52 |
5.1 | Viesnīcas „AVITAR” piedāvāto pakalpojumu paplašināšana | 52 |
5.2. | Viesnīcas „AVITAR” dara ar klientu pilnveidošana | 53 |
5.3. | Viesnīcas „AVITAR” personāla apmācība | 54 |
Secinājumi un priekšlikumi | 55 | |
Izmantotā literatūra | 57 | |
1.pielikums | Viesnīcas „AVITAR” peļņas un zaudējumu aprēķins 2004.-2006.gg. | 57 |
2.pielikums | Viesnīcas „AVITAR” bilances aktīvi par 2006.gadu. | |
3.pielikums | Viesnīcas „AVITAR” bilances pasīvi par 2006.gadu. |
No neatkarības atgūšanas gada Latvijā ir notikušas kardinālas pārmaiņas tautsaimniecībā, tajā skaitā arī tūrisma nozarē. Pēc brīvvalsts pasludināšanas tika uzsākta valsts monopolsistēmas tūrismā likvidācija, valsts uzņēmumu privatizācija, jaunu uzņēmumu veidošana un nozares jaunas pārvaldes struktūras izveide. Latvijas tūrisms pakāpeniski iekļaujas pasaules tūrisma sistēmā. Būtiski ir mainījies Latviju apmeklējošo ceļotāju kontingents. Viens gan ir palicis nemainīgs – ceļotājiem vajag: naktsmītnes, uzturu, atpūtas, izklaides iespējas.
Par šo pakalpojumu sniegšanu gādā viesmīlības nozare. Tās darbība pilnībā orientēta uz klientu vajadzību un vēlmju apmierināšanu. Klienti ir svarīgi gan viesmīlības uzņēmumu vadītājiem, gan darbiniekiem. Mūsdienās konkurences apstākļos izdzīvos tie uzņēmumi, kas iegūs lojālus pastāvīgus klientus.
Diplomdarba tēmas aktualitāte izpaužas tādējādi, ka mūsdienu ekonomikas tirgus apstākļos, īpaši pēc iestāšanos Eiropas Savienībā, Latvijas viesmīlības uzņēmumi kļuva par stratēģiskajiem tūrisma objektiem, kuri jāattīsta un kuru skaits jāpalielina augošā pieprasījuma apstākļos. Pateicoties viesnīcu darbībai un to klientu vēlmju analīzei, ir iespējams sasniegt piedāvāto viesnīcās un citos viesmīlības uzņēmumos pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanu un piesaistīt vairāk tūristu Latvijā.
Diplomdarba pētījuma objekts – reāli eksistējoša Rīgas viesnīca „AVITAR”, kas Latvijas viesmīlības uzņēmumu tirgū darbojas kopš 2001.gada. …
1. VIESNĪCA KĀ KOMERCUZŅĒMUMS, TĀS DARBĪBAS SPECIFIKA 2. VIESNĪCAS „X” DARBĪBAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS 3.VIESNĪCAS „X” MĀRKETINGA DARBĪBAS IZVĒRTĒJUMS 4. VIESNĪCAS „X” FINANŠU DARBĪBAS ANALĪZE 5. VIESNĪCAS „X” DARBĪBAS PILVEIDES IESPĒJAS
-
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Diplomdarbs66 Bankas, finanses, vērtspapīri, Mārketings, reklāma
-
Mārketinga darbību pilnveidošana SIA "Jaunmoku pils"
Diplomdarbs61 Mārketings, reklāma, Tūrisms, viesmīlība, Uzņēmējdarbība
- Viesnīcas "X" darbības izvērtējums un pilnveides iespējas
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Inovatīvās darbības organizēšana uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai68
-
Viesnīcas "Park Hotel Latgola" darbības izvērtējums
Diplomdarbs augstskolai52
-
Saimnieciskās darbības un nodokļu uzskaite mazumtirdzniecības uzņēmumos
Diplomdarbs augstskolai85
Novērtēts! -
Saimnieciski finansiālās darbības uzlabošanas iespējas SIA "V"
Diplomdarbs augstskolai55
-
Tirdzniecības uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojums un attīstības iepējas
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts!