Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:443571
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 46 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Abstract    5
  Аннотация    6
  Ievads    8
1.  Viesu apmierinātība - viesnīcas veiksmīgas darbības pamats    11
1.1.  viesnīcas darbības pamatprincipi    12
1.2.  viesu intereses un vajadzības viesnīcā    13
1.3.  personāla loma viesu apkalpošanas procesā    15
1.4.  kvalitātes jēdziena izpratne viesmīlības nozarē    17
1.5.  apkalpošanas kvalitātes vērtējums    20
2.  Sūdzību menedžmenta nozīme viesnīcas darbībā    22
2.1.  sūdzību iemesli ,veidi ,risināšanas iespējas    23
2.2.  viesnīcas vadības darbība sūdzību novēršanā    29
2.3.  darbinieku atlase, novērtēšanas sistēmas un apmācību programmas    30
3.  Viesnīcas ,,Elonda Bay Palace,, darbība klientu vajadzību apmierināšanai    33
3.1.  Darbības standartu ievērošana viesnīcas Elounda Bay Palace darbībā    33
3.1.1.  viesnīcas Elounda bay Palace piedāvātais produkts    33
3.1.2.  viesnīcas misija un nākotnes vīzija    38
3.1.3.  viesnīcas iekšējā un ārējā vide    39
3.1.4.  viesnīcas organizatoriskā struktūra    42
3.1.5.  konkurences priekšrocības    49
3.1.6.  darbinieku raksturojums    52
3.1.7.  iekšējā mārketinga raksturojums    53
3.2.  Viesnīcas Elounda Bay Palace tirgus segmentēšanas nozīme    54
3.2.1.  Elounda Bay Palace tirgus segmentēšana pēc viesu vajadzībām    55
3.2.2.  Elounda Bay Palace tirgus segmentēšana pēc pakalpojumu rezervēšanas kanāliem    56
3.2.3.  Elounda Bay Palace tirgus segmentēšana pēc valstīm ,kuras pārstāv viesi    57
3.3.  Sūdzības un to novēršana viesnīcā    58
3.3.1.  darbinieku apmācība    58
3.3.2.  viesu apmierinātības mērījumi viesnīcā Elounda Bay Palace    60
3.3.3.  kvalitātes vadības sistēma Elounda Bay Palace viesnīcā    65
  Secinājumi    68
  Priekšlikumi    70
  Izmantotās literatūras saraksts    71
  Pielikumi    75
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Viesnīcas Elounda Bay Palace konkurences priekšrocības ir konferenču rīkošanā, aviotransfēra nodrošināšanā un restorānu daudzveidībā.
2. Viesnīcas nākotnes vīzija ir ir strādāt tā, lai viesi paliekot šajā viesnīcā justos labi un atgrieztos atkal un atkal.
3. Viesnīcas mērķauditorija ir darījumu tūristi, izklaides, atpūtas tūristi un konferenču tūristi. Šiem klientiem ir svarīga relaksācija, izklaide un telpas biznesa darījumiem.
4. Viesnīcā daudz kvalificētu darbinieku ēdināšanas dienestā (virtuve) un viesu uzņemšanas dienestā, savukārt pārējiem darbiniekiem nav izglītības viesmīlības nozarē.
5. Viesnīcas darbinieki ir lojāli pret savu darbu, taču ir arī neapmierināti darbinieki vadības solījumu nepildīšanas dēļ, tāpēc šī lojalitāte var zust.
6. Vislielākās problēmas ar viesu sūdzībām ir augstās dzērienu cenas un novecojis interjers viesnīcā. Dzērienu cenu problēma netiek risināta, savukārt interjera atjaunināšanai viesnīcā tiek pievērsta lielāka uzmanība, un daļā numuru 2008.gadā tika atjaunoti.
7. Praktikantu ievirzīšana darbā atsevišķos dienestos notiek nevienmērīgi. Padziļināta apmācību un praktikantu pārbaudes ir tikai viesu uzņemšanas un apkalpošanas dienestā.
8. Viesnīcā Elounda Bay Palace rūpējas par viesu vēlmju izzināšanu un to apmierināšanu ar aptaujas anketu palīdzību.
9. Lai viesi aizbrauktu apmierināti, viesnīcas darbinieki viesiem iznēsā anketas 2-3 dienas pirms viņu aizbraukšanas, lai, ja gadījušās kādas problēmas, varētu tās vēl atrisināt.
10. Viesnīcai Elounda Bay Palace ir labi attīstīts sūdzību menedžments, ko pierāda atsevišķs darbinieks, kas apkopo viesu aizpildīto anketu rezultātus.
11. Uz aptauju anketām pamatojoties, 48% viesnīcas viesu aizbrauc pilnībā apmierināti, bet 36% viesnīcu ir novērtējuši nedaudz zemāk. Viesnīcas produkts un pakalpojumi nav apmierinājuši 16% viesu.
12. Ar apkopotu anketu rezultātiem, izsakot komentārus, nodaļu vadītāji iepazīstina sapulces personālu.
13. Standarta kategorijas numuri ar tradicionālo Grieķu stila dekoru ir ļoti zemā līmenī, par ko tiek saņemtas daudz sūdzības no viesu puses.
14. Atsaucoties uz zemu novērtējumu atsevišķām istabu kategorijām, sākot ar 2008.gada pavasari, tās tiek atjaunotas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties