Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:635391
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
I daļa.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Reklāmas jēdziens    4
1.2.  Reklāmas kampaņas un vides aizsardzības reklāmas kampaņas    6
1.3.  Sociālās reklāmas kampaņas    11
1.4.  Stratēģijas elementi veiksmīgas kampaņas izstrādē    12
1.5.  Reklāmas kampaņu uztvere    17
II daļa.  Praktiskā daļa    19
2.1.  Objekta un metožu apraksts, aptaujas organizēšana    19
2.2.  Aptaujas rezultātu analīze un interpretācija    19
2.3.  Populārāko kampaņu apskats    26
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras saraksts    34
  Pielikumi    36
Darba fragmentsAizvērt

Pasaulē aizvien vairāk uzmanības tiek pievērsts dabas un vides aizsardzības jautājumiem, arī Latvijā mēs pamazām mācāmies saudzēt mums piederošās bagātības – mūsu zilos ezerus un pasaku mežus, mūsu gravas un senlejas, mūsu parkus un dārzus un vidi mums apkārt. Bet diemžēl šīs saudzēšanas tradīcijas Latvijā ir salīdzinoši jaunas.
Ir aprēķināts, ka nedēļas laikā viens Latvijas iedzīvotājs rada ~ 5 kg atkritumu, mēneša laikā 20 kg, bet gadā mēs katrs radām aptuveni 240 kg atkritumu. Turklāt tiek spriests, ka ik gadu Latvijā no jauna uzkrāja apmēram 600-700 tūkstoši tonnu sadzīves atkritumu. [23.] Kamēr citur pasaulē atkritumu šķirošo jau gadiem ilgi, pie mums aizvien rodas jautājumi – kāpēc un kāds man no tā labums?
Tā kā atkritumu problēmu risināšanas tradīcijas nav iesakņojušās Latvijas sabiedrībā, šobrīd ir svarīgi izpētīt komunikācijas procesus starp sabiedrību un vides aizsardzības jomas komunikācijas speciālistiem, lai varētu turpināt šo komunikāciju pēc iespējas ātrāk un efektīvāk, jo ar tās palīdzību ir iespējams mainīt sabiedrības attieksmi un veicināt atkritumu šķirošanu, izmešanu tam paredzētās vietās, kā arī videi draudzīgākus materiālu lietošanu. Par sava darba hipotēzi esmu izvēlējies apgalvojumu: Iedzīvotāji vislabāk uztver tās vides aizsardzības reklāmas kampaņas, kurās ir izmantoti reāli tēli kā simboli.
Līdz ar to kursa darba galvenais mērķis ir: : Izpētīt kā iedzīvotāji uztver vides aizsardzības kampaņas. Tā kā vides aizsardzība ir ļoti plašs temats, tad savā pētnieciskajā darbā aplūkošu tikai nelielu daļu no tās – problēmu, kas saistīta ar atkritumu pārstrādi.
Lai veiksmīgi īstenotu augstāk minēto galveno mērķi, savā pētnieciskajā darbā izvirzīju vairākus uzdevumus:
1. Analizēt teoriju,
2. Izstrādāt anketu,
3. Atlasīt respondentus,
4. Veikt aptauju,
5. Analizēt rezultātus,
6. Dot priekšlikumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties