Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:627339
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par ritmu    7
1.1.  Ritma un ritma izjūtas jēdziens    7
1.2.  Ritma izjūtas sekmēšanas iespējas    8
1.3.  Ritma izjūtas veidošanās ritmikas nodarbībās    12
1.4.  Ritmikas ietekme bērna personības attīstībā    13
2.  Bērnu vispārējā attīstība vidējā pirmsskolas vecumā    17
2.1.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uztvere, atmiņa, domāšana    17
2.2.  Bērnu vispārējā muzikālā attīstība    18
3.  Pētījums par bērnu vidējā pirmsskolas vecuma bērnu ritma izjūtas attīstību ritmikas nodarbībās    21
3.1.  Pētāmās pētījuma bāzes apraksts    21
3.2.  Pētījuma metožu izvēles pamatojums un apraksts    23
3.3.  Pētījuma norises apraksts    24
3.4.  Rezultātu kvalitatīva un kvantitatīva analīze un interpretācija    31
  Secinājumi    42
  Priekšlikumi    43
  Literatūras un avotu saraksts    44
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Lai īstenotu izvirzītos uzdevumus, darba autore analizēja literatūras avotus par ritmu un ritma izjūtu, ritmiku, bērnu muzikālo attīstību vidējā pirmsskolas vecumā. Tika veikts pētījums, kura laikā tika izvirzīti uzdevumi, ar kuru palīdzību var izzināt bērna ritma izjūtas attīstību, šie rezultāti tika analizēti. Pētījuma norisē tika aptaujāti bērnu vecāki, lai labāk izprastu un izanalizētu bērna ritma izjūtas attīstības nosacījumus. Autore izvirzīja kritērijus, kuri atspoguļo bērnu muzikālās spējas.
• Ritma izjūta var būt ģenētiski iedzimta. Ja vecākiem ir laba ritma izjūta, tad visticamāk arī bērnam tāda būs.
• Ļoti svarīgi ritma izjūtas veicināšanā ir vecāku līdzdalība, līdzdarbošanās mājās.
• Ritmikas nodarbībām jābūt kolorītām, atšķirīgām, tādām, lai varētu noturēt bērnu uzmanību.
• Ritmika ir ļoti nozīmīga bērna personības attīstībā. Tā pauž jūtas un emocijas, tādējādi veicinot cilvēka emocionalitāti.
• Ritma izjūtu var sekmēt veicot jebkādu muzikālu darbību- klausoties skaņdarbus, dziedot, dejojot, izmantojot mūzikas instrumentus, skaņu žestus, ritmizējot tautas dziesmas, mīklas, rotaļās, vingrinājumos u.c.
• Ritmikas nodarbības bērnos raisa pozitīvas emocijas.
• Bērniem, kuriem ir labi attīstīta ritma izjūta ir vieglāk pielāgoties dzīves ritmam.
• Ritmikas nodarbības palīdz bērna stājas veidošanā.
• Ritmika galvenokārt attīsta cilvēka dabīgo ritma izjūtu.
• Vidējā pirmsskolas vecuma bērniem patīk atdarināšana. Tāpēc viņiem ļoti patīk līdzdarboties, ja pedagogs demonstrē priekšā un viņiem jāatkārto.
• Vidējā pirmsskolas vecuma bērni spēj iemācīties deju soļus. Tomēr kvalitatīvāk deja izskatās, ja kaut kur fonā pedagogs tomēr demonstrē šo deju, lai bērni neapjūk.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1370722
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties