Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:209740
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.12.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par atstāstīšanas prasmēm    4
1.1.  Termina atstāstīšana skaidrojums    4
1.2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērna raksturojums problēmas aspektā    6
1.3.  Atstāstīšanas prasmju pilnveides iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā    12
2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveide literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma organizācija    15
2.1.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma plāns un izvēlēto metožu pamatojums    15
2.2.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma bāzes izvēles pamatojums    16
2.3  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma norise    18
2.4.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atstāstīšanas prasmju pilnveides iespēju literāro darbu iepazīšanas procesā empīriskā pētījuma rezultāti    32
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Literatūras un avotu saraksts    38
Darba fragmentsAizvērt

Kompetencēs balstita izglītības satura reforma akcentē pirmsskolas izglītības iestažu pedagogiskaja procesā pilnveidot bērniem dzīves dzrbibai nepieci4šamās prasmesViena no tadām – atstāstīšanas prasme. Mūsdienu sabiedrībā grāmatas paliek novārtā, bērni un jaunieši ļoti maz lasa grāmatas, līdz ar to neveidojas pilnvērtīgs vārdu krājums un vērojamas nepietiekamas valodas prasmes. Liela nozīme atstāstīšanas prasmju pilnveidei ir gan norises laiks, kurā dienas daļā pasaka tiek lasīta, gan literatūras atbilstībai konkrētajam vecumposmam, gan vietai kur to daram. Pasaku var lasīt gan no rīta, gan pirms miedziņa, gan pēcpusdienā, dažādos dienas posmos uztvere būs atšķirīga. Literatūras avotam ir jābūt interesantam un valodai viegli saprotamai.
Lasīšana sākas ģimenē. Vecāki rāda priekšzīmi, un bērni mācās no viņiem. Vērojumi rāda, ka vecāki nepietiekami aktualizē lasīšanu ģimenes dienas ritumā. Dienas vakarā ir svarīgi, lai bērns pārrunātu ar vecākiem dienā piedzīvoto pirmsskolas izglītības iestādē, tā veidojas izpratne par atstāstīšanu. Lasot dažādus daiļdarbus un rosinot bērnu pastāstīt par dzirdēto, var saprast cik daudz bērns ir uztvēris. Atcerēšanos var veicināt dodot uzvedinošus jautājumus.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −17,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1404884
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties