Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:221918
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  VECUMPOSMA PSIHALOĢISKĀS UN FIZIOLOĢISKĀS ĪPATNĪBAS    8
1.1.  Fizioloģiskās vecuma īpatnības    8
1.2.  Psiholoģiskās vecuma īpatnības    9
2.  FAKTORI, KAS IETEKMĒ VESELĪGU DZĪVESVEIDU    11
2.1.  Dienas režīms    11
2.2.  Uzturs    12
2.2.1.  Sabalansēta ēdienkarte ar fizisko aktivitāti    13
2.3.  Izpratne par veselīgu dzīves veidu    14
2.4.  Kaitīgie ieradumi    15
2.5.  Ar sportu pie veselības    17
2.6.  Fiziskās slodzes iedarbe    18
3.  METODISKIE PAŅĒMIENI FIZISKĀ STĀVOKĻA PILNVEIDOŠANAI    19
3.1.  Metodiskie paņēmieni, lai veicinātu veselīgu dzīvesveidu    19
3.1.1.  Vingrojumi dienas gaitā    19
3.1.2.  Organisma norūdīšana    20
3.1.3.  Tūrisms    21
3.1.4.  Ikdienas fiziskās aktivitātes    21
3.1.5.  Sacensības    24
4.  PĒTĪJUMA METODES    25
4.1.1.  Zinātniski pētnieciskās literatūras analīze    25
4.1.2.  Anketēšana    25
4.1.3.  Novērošana    26
4.1.4.  Pārrunas    27
4.1.5.  Diskusija    28
5.  PĒTĪJUMS    30
5.1.  Pētījuma organizācija    30
5.2.  Pētījuma rezultātu analīze    31
5.2.1.  Anketēšanas rezultātu analīze    31
5.2.2.  Pārrunu rezultātu analīze    34
5.2.3.  Novērošanas rezultātu analīze    35
  SECINĀJUMI    38
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Veicu literatūras apskatu, kurā tika apskatīti 27 avoti, no kuriem 20 bija latviešu valodā, 4 svešvalodā un 3 interneta avoti. No literatūras avotiem tika uzzināt par to, kas ir veselīga dzīves veida priekšnoteikums 5. klašu skolēniem. Pusaudžiem, lai nodrošinātu sev veselīgu dzīves veidu, būtu jārūpējas un jāatceras svarīgi noteikumi;veselīgi ēst, ievērot dienas režīmu, kopt savu ķermeni, būt dzīvespriecīgam, atteikties no veselībai kaitīgiem ieradumiem, nodarboties ar sportu.
2. Apkopojot informāciju, veicot pētījumu, analizējot, darba autorenonāca pie vairākiem secinājumiem:
• Skolēnus tēma interesē, tomēr patstāvīgi informāciju nemeklē;
• Skolēni labprāt par šo tēmu iesaistās diskusijās;
• Veselīgu dzīves veidu atzīst, tomēr ikdienā praktiski neievēro;
• Lielu lomu bērna veselīga dzīves veida izvēlē ir ģimenēs sociālajam stāvoklim;
• Skolā par veselīgu uzturu jārunā vairākos mācību priekšmetos, jo tam ir saikne gan ar audzināšanu, sporta stundām, mājturību, veselības mācību utt.;
• Skolotājiem būtu nepieciešams ne tikai skolēnu, bet arī viņu izglītošanu;
• Valsts līmenī būtu jāpārdomā noteikumi, kas noteiktu skolas ēdamzāles darbību;
• Gan skolas, pilsētas, valsts līmenī jāorganizē pasākumus, kas veicinātu bērnu interesi par veselīgu dzīves veidu;
• Skolā jāpievērš lielāka uzmanība skolēnu higiēnas jautājumiem.
3. Veicot analīzi uz anketēšanas rezultātiem pirms un pēc pētījuma nonācu pie secinājuma; ka skolēnu attieksme pret veselīgu dzīves veidu ir nedaudz mainījusies.To var secināt, piemēram izvērtējot anketēšanas jautājumu par rīta rosmes veikšanu. Pētījuma sākumā 49% skolēni ar rīta rosmi nenodarbojās, bet jau pētījuma beigās stāvoklis uzlabojās un ar rīta rosmi nenodarbojās tikai 35% skolēni.No 6% skolēnu skaita, kas nenodarbojās ar rīta rosmi, pētījuma beigās ar to sāka nodarboties 20% skolēnu.Rezultāts uzlabojās par 14%. Pē’tijuma mērķi un uzdevumi tika izpildīti.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties