SECINĀJUMI
1. Aktīvais tūrisms ir viena no vadošām un dinamiskākām nozarēm pasaules ekonomikā ar strauju izaugsmi, to atbalsta un popularizē vadošie pasaules, Eiropas un Latvijas normatīvie akti, kopējs tūristu skaits Latvijā un Rēzeknē pieaug, arī iekšzemes tūrisms kļūst arvien populārāks,
tāpēc aktīvā tūrisma niša tiek uzskatīta par perspektīvu un tajā ir vērts ieguldīt resursus.
2. Veikbordings tiek pieskaitīts pie aktīviem ūdens tūrisma veidiem, jo jāpielieto fizisks spēks un aktivitātes notiek uz ūdens.
3. Biznesa stratēģija ir stratēģiskās plānošanas dokuments, kurš palīdz izvēlēties veidus, kā sasniegts uzņēmuma mērķus. Mūsdienu pārmaiņu laikmetā tai jābūt elastīgai situācijas izmaiņām, tāpēc ir izvēlēts audekla biznesa attīstības modelis.
4. Uzņēmuma “GoWake” darbības vēstures un finanšu analīze liecina, ka uzņēmums darbojas ar peļņu, taču tā apgrozījums ir pārāk mazs, lai izveidotu papildus pakalpojumus identificēto risku
mazināšanai un nepieciešams to palielināt.
5. Konkurentu piedāvājuma izpēte liecina, ka uzņēmuma “GoWake” atrašanās vieta dod iespējas gan attīstīt esošos pakalpojumus, papildinot veikparka aprīkojumu, gan piedāvāt papildus
pakalpojumus, lai piesaistītu vairāk klientu, kuri vēlas ilgāku laiku pavadīt veikparkā un, līdz ar to, izmantot arī citus pakalpojumus.
6. Aptaujas dati ļauj secināt, ka perspektīvākā mērķa grupa ir iedzīvotāji, kuriem patīk aktīvais ūdens tūrisms vecumā no 18 līdz 45 gadiem.
7. Par regulāriem apmeklētājiem var uzskatīt ģimenes ar bērniem, kuri vēlas atpūsties ģimenes lokā un draugu kompānijas.
8. Par populārākiem pakalpojumiem, balstoties uz aptaujas datiem, var uzskatīt braukšanu ar trosi ar tramplīniem, ūdens slēpošanu, papildus ūdens atrakcijas, kā arī braukšanu aiz laivas ar un bez tramplīniem, līdz ar to veikparkam “GoWake” nepieciešams papildināt esošo tramplīnu
skaitu, piedāvāt papildus ūdens atrakcijas un organizēt veikošanu aiz laivas, jo šī pakalpojuma cena un klientu gatavība maksāt par to ir visaugstākā.…