Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:624585
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    6
2.  Teorētiskā daļa    9
2.1.  Aktīvā tūrisma nozares raksturojums    9
2.2.  Aktīvā tūrisma tendences Latvijā un Eiropā    11
2.3.  Biznesa attīstības stratēģiju veidi    14
2.4.  Trošu parku vēsture    24
3.  Pētnieciskā daļa    28
3.1.  Pētījuma metodika    28
3.2.  Veikparka "GoWake" uzņēmējdarbības vēsture    31
3.3.  Veikparka "GoWake" finanšu darbības analīze    33
3.4.  Veikparka "GoWake" pakalpojumu sniegšana    38
3.5.  Veikparka "GoWake" uzņēmuma attīstības iespējas    40
3.6.  Veikparka "GoWake" konkurentu piedāvājuma izpēte    42
3.7.  Rēzeknes Tūrisma informācijas centra apmeklētāju aptaujas rezultāti    46
4.  Veikparka "GoWake" kanvas biznesa modeļa attīstības stratēģija    53
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    57
  Literatūras avotu saraksts    58
  Pielikumi    60
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Aktīvais tūrisms ir viena no vadošām un dinamiskākām nozarēm pasaules ekonomikā ar strauju izaugsmi, to atbalsta un popularizē vadošie pasaules, Eiropas un Latvijas normatīvie akti, kopējs tūristu skaits Latvijā un Rēzeknē pieaug, arī iekšzemes tūrisms kļūst arvien populārāks,
tāpēc aktīvā tūrisma niša tiek uzskatīta par perspektīvu un tajā ir vērts ieguldīt resursus.
2. Veikbordings tiek pieskaitīts pie aktīviem ūdens tūrisma veidiem, jo jāpielieto fizisks spēks un aktivitātes notiek uz ūdens.
3. Biznesa stratēģija ir stratēģiskās plānošanas dokuments, kurš palīdz izvēlēties veidus, kā sasniegts uzņēmuma mērķus. Mūsdienu pārmaiņu laikmetā tai jābūt elastīgai situācijas izmaiņām, tāpēc ir izvēlēts audekla biznesa attīstības modelis.
4. Uzņēmuma “GoWake” darbības vēstures un finanšu analīze liecina, ka uzņēmums darbojas ar peļņu, taču tā apgrozījums ir pārāk mazs, lai izveidotu papildus pakalpojumus identificēto risku
mazināšanai un nepieciešams to palielināt.
5. Konkurentu piedāvājuma izpēte liecina, ka uzņēmuma “GoWake” atrašanās vieta dod iespējas gan attīstīt esošos pakalpojumus, papildinot veikparka aprīkojumu, gan piedāvāt papildus
pakalpojumus, lai piesaistītu vairāk klientu, kuri vēlas ilgāku laiku pavadīt veikparkā un, līdz ar to, izmantot arī citus pakalpojumus.
6. Aptaujas dati ļauj secināt, ka perspektīvākā mērķa grupa ir iedzīvotāji, kuriem patīk aktīvais ūdens tūrisms vecumā no 18 līdz 45 gadiem.
7. Par regulāriem apmeklētājiem var uzskatīt ģimenes ar bērniem, kuri vēlas atpūsties ģimenes lokā un draugu kompānijas.
8. Par populārākiem pakalpojumiem, balstoties uz aptaujas datiem, var uzskatīt braukšanu ar trosi ar tramplīniem, ūdens slēpošanu, papildus ūdens atrakcijas, kā arī braukšanu aiz laivas ar un bez tramplīniem, līdz ar to veikparkam “GoWake” nepieciešams papildināt esošo tramplīnu
skaitu, piedāvāt papildus ūdens atrakcijas un organizēt veikošanu aiz laivas, jo šī pakalpojuma cena un klientu gatavība maksāt par to ir visaugstākā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties