Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana sporta nodarbībās

     

    Diplomdarbs64 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:140287
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 48 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu saskarsmes prasmju attīstības raksturojums saistībā ar pētāmo problēmu    7
1.1.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības raksturojums    7
1.2.  Saskarsmes jēdziens un būtība    16
1.3.  Sporta izglītība saskarsmes prasmju sekmēšanai pirmsskolā    25
2.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas izpēte    34
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    34
2.2.  Intervijas rezultātu apkopojums un analīze    38
2.3.  Sākotnējās novērošanas rezultātu apkopojums un analīze    40
2.4.  Pedagoģiskās izmēģinājuma darbības apkopojums un analīze    43
2.5.  Atkārtotās novērošanas rezultātu apkopojums un analīze    52
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    60
  Literatūras un avotu saraksts    61
  Pielikumi    64
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
Lai vecākā pirmsskolas vecuma bērniem tiktu sekmētas saskarsmes prasmes, veicot darba izstrādi, radušies sekojoši ieteikumi pedagogiem:
1. Jebkurā mērķa īstenošanā, svarīgākais komponents ir pedagoga attieksme pret to, ko viņš dara. Tieši attieksme nosaka to kāds būs pedagoga ieguldījums konkrētas problēmas risinājumā. Tādēļ, ja tiek nostādīts kāds mērķis, tad pret tā īstenošanu nedrīkst izturēties
pavirši.
2. Videi, kurā atrodas bērns ir jābūt atbilstošai viņa vajadzību apmierināšanai, gan no sociālā, gan fiziskā skatījuma. Tai jābūt piepildītai ar pozitīvām emocijām, bērnam ir jāsniedz iespēja justies novērtētam un vajadzīgam.
3. Dodot bērniem pildīt uzdevumus, sākotnēji ir nepieciešams izzināt konkrēto bērnu individuālās attīstības likumsakarības, noskaidrot bērnu spējas, intereses un vajadzības.
4. Lai noskaidrotu kādas ir bērnu saskarsmes prasmes, ir jāpārzina saskarsmes prasmju kritēriji, jāveic pētījums un rezultātu analīze. Balstoties uz rezultātiem jāizvēlas piemērotākās aktivitātes konkrēta mērķa sasniegšanai.
5. Uzdevumiem, vingrinājumiem un spēlēm jābalstās uz pozitīvām emocijām, lai mazinātu iespējamību bērnu savstarpējo konfliktu radīšanai.
6. Lai sporta nodarbības būtu interesantākas un pārdomātas, skolotājiem nepieciešams izmantot pēc iespējas dažādāki paņēmieni un metodes, kas sekmēs ne tikai saskarsmes prasmes, bet arī vispusīgu personības attīstību.
7. Piedāvājot uzdevumus skolotājam, ir jābūt pārliecinātam, ka tie ir piemēroti katra bērna individuālajai, psihiskajai un fiziskajai sagatavotībai.
8. Svarīgi ir veicināt sadarbību ar vecākiem, iesaistot viņus mācību procesā, organizējot
pasākumus, kuros piedalās gan bērni, gan vecāki, gan paši skolotāji.
9. Bērnu intereses saglabāšanai, uzdevumus nepieciešams pakārtot tā, lai to izpildes laikā tiktu izmantots dažāds sporta inventārs.
10. Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālais fons ir mainīgs, tādēļ bērnu saskarsmi nepieciešams veicināt dažādos dienas režīmos, gan iekštelpās, gan ārā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1365197
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties