Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:571974
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Patērētāju grupas, to sadalījums un ietekmējošie faktori rīcībai patēriņa tirgū    6
1.1  Patēriņa tirgus un tā dalībnieki    6
1.2  Patērētāju dalījums pa grupām    6
1.3  Pircēju rīcība tirgū    8
1.4  Pircēju rīcības psiholoģija    9
1.5  Lēmuma pieņemšana    10
1.6  Izmantotāju tirgus, tā dalībnieki    14
2.1  Veiktās aptaujas apraksts un respondenti    15
2.2  Patērētāju dalījums grupās no aptaujas un rīcības salīdzināšana ar teoriju    15
2.3  Pēc aptaujas lielākās sociālās grupas analīze tās uzvedībai tirgus apstākļos    22
2.4  Efektīgākie mārketinga pasākumi dažādu sociālo grupu sasniegšanai    24
2.5  Lēmuma pieņemšanas procesi un ātrums dažādās sociālajās grupās    26
3.  Piedzīvotās izmaiņas patēriņa tirgū un nākotnes attīstības tendences    28
4.  Patērētāju dalījums grupās – efektīgākai mārketinga komunikācijai    30
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
  Pielikumi    34
  Pielikums 1 (aptauja)    34
  Pielikums 2 (respondenti)    40
  Pielikums 3 (integrētās mārketinga komunikācijas)    42
  Pielikums 4 (lēmuma pieņemšanas process un ietekmes faktori)    43
Darba fragmentsAizvērt

Darba autors ir izvēlējies izstrādāt studiju darbu par tēmu „Uzvedības atšķirību izpēte
dažādās patērētāju grupās”. Darba mērķis ir noteikt un analizēt patērētāju grupas un šo grupu
vērtības, kuras ietekmē lēmuma pieņemšanas procesus piedaloties patēriņa tirgū, un kādu
labumu pircēju grupēšana sniedz pārdevējiem. Papildus nosakot lielākās patērētāju grupas
Latvijā un to paradumus, atbilstību teorijai. Studiju darba laikā tiks noskaidrots kā patērētāji
iedalās dažādās patērētāju grupās, kādas ir galvenās šo grupu dzīves vērtības un kā šīs
vērtības un indivīdu raksturs, kuri iekļaujas dažādās sociālājās grupās pēc dažādiem
raksturlielumiem, ietekmē iepirkšanās paradumus un lēmuma pieņemšanas procesus par naudas izdošanu savu vajadzību apmierināšanai.
Studiju darba gaitā iegūtie aptaujas dati tiks pielīdzināti teorētiskajam pamatojumam, lai
noteiktu kā teorija darbojas praksē. Tiks noskaidrotas Latvijas iedzīvotāju galvenās vērtības un vajadzības, kuras nepieciešams apmierināt. Un kā iepirkšanās paradumi ir mainījušies pēdējā gada laikā, un ko uzņēmējiem sagaidīt nākotnē patēriņa tirgū, kāda ir patreizējā tirgus dalībnieku rīcība un tās motīvi. Kā arī kādā veidā stimulēt patērētāju lēmuma pieņemšanas
procesus izmantojot mārketinga dažādas aktivitātes un kuras no tām visefektīgāk sasniedz
potenciālo pircēju.
Pētījuma priekšmets sevī ietver iedzīvotājus Latvijā un pētījuma objekts: indivīdi un mājsaimniecības, kuras piedalās patēriņa tirgū, izdodot naudas līdzekļus savu vajadzību
apmierināšanai.
No darbā uzstādītā mērķa ir sastādīti sekojoši uzdevumi, sekmīgai mērķa sasniegšanai.
1. Literatūras apguve, lai noskaidrotu kā patērētāji patēriņa tirgū iedalās dažādās grupās, kādi ir šo grupu galvenie raksturlielumi, kādas vērtības tiek izvirzītas kā primārās un kādas kā sekundārās. Kā arī, kā pircējs rīkojas tirgū un pieņem lēmumu par pirkumu, pamatojoties uz viņa personiskajām un psiholoģiskajām īpašībām, raksturlielumiem.
2. Veikt aptauju Latvijas iedzīvotājiem ar mērķi iegūt datus par katra respondenta raksturlielumiem un vērtībām, lai spētu pēc datu analīzes izvirzīt galvenās sociālās grupas un šo grupu vērtības, kuras motivē uz attiecīgu rīcību tirgū un lēmuma pieņemšanu par produktu iegādi vajadzību apmierināšanai.
3. Analizēt aptaujā iegūtos datus un veikt datu grupēšanu, lai varētu noteikt to sakritību ar teorētisko pamatojumu.
4. Pēc datu analīzes un to atbilstības noteikšanu ar teoriju, secināt kā teorija par pircējiem un to raksturlielumiem darbojas praksē reālos tirgus apstākļos.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties