Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:178064
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  АННОТАЦИЯ    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma Cipariņs raksturojums    6
2.  Uzņēmuma Cipariņs analīze    10
2.1.  Bostonas matrica    15
2.2.  M.Portera modelis    20
2.3.  SVID analīze    24
3.  Uzņēmuma Cipariņs organizācijas efektivitātes modelis    34
3.1.  Organizācijas dizains    34
3.2.  Darbinieki    40
3.3.  Kultūra    46
3.3.1.  Komunikācijas procesa modelis    47
3.3.2.  Iekšējā komunikācija    49
3.3.3.  Augstākā un vidējā līmeņa vadība    50
3.4.  Stratēģija    53
4.  Ārējās komunikācijas sistēmas novērtēšana    57
4.1.  Klienti    57
4.2.  Masu saziņas līdzekļi    63
  Secinājumi un priekšlikumi    66
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
  Pielikumi    71
Darba fragmentsAizvērt

2.3 SVID analīze
Uzņēmuma Cipariņs novērtēšanai autore veica uzņēmuma analīzi salīdzinājumā ar konkurentiem. Analīzes rezultātā būs iespēja novērtēt uzņēmuma stiprās puses un iespējas nākotnē, pilnveidoties un novērst trūkumus un draudus. SVID analīzē ir iekļauti secinājumi no Bostonas matricas analīzes.
SVID analīze (stiprās un vājās puses, iespējas un draudi) (SWOT - Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) uzņēmuma, nozīmē resursu un apkārtējās vides novērtēšanas paņēmiens. SVID elementu krustpunktos veidojas četri laukumi, kuros autore fiksēs raksturlielumus, kas jāievieš dzīvē, lai stiprinātu uzņēmuma konkurētspēju un lai ilglaicīgu attīstību:
1. SI (spēks un izdevība) stratēģijā ir vislabvēlīgākie uzņēmuma attīstības nosacījumi.
2. SD stratēģija – pamatojas uz uzņēmuma spēku cīņā ar apkārtējiem draudiem. Mērķis palielināt spēku un mazināt draudus.
3. VI stratēģija – paredz mazināt vājumu un palielināt izdevības.
4. VD (vājums un draudi) stratēģija ir visnepievilcīgākais laukums, kurā jāpieliek maksimālie resursi, lai iespējas un draudi nepārtaptu savā pretmetā.

Šī analīze palīdzēs izprast uzņēmuma Cipariņs darbību un tā tirgus daļu. Viens no SVID analīzes galvenajiem mērķiem ir atklāt to, kas uzņēmumā tiek darīts labi, kā to uzlabot, kādi ir trūkumi un kā tos novērst.
Uzņēmējdarbības vidē tiek uzskatīts, ka SVID analīzi vajag veikt vismaz vienu reizi gadā, bet, ja notiek būtiskas pārmaiņas, tā jāveic biežāk. [8., 240]

IEKŠĒJIE FAKTORI.
Inventarizācijas pakalpojuma sniegšanā uzņēmums Cipariņs izmanto jaunākās paaudzes datu terminālus, kam ir integrēti svītru kodu nolasītāji un bezvadu komunikācijas iespējas. Tas ir moderns un efektīgs risinājums inventarizācijas veikšanai. Uzņēmuma datu terminālu un cilvēku resursi atļauj inventarizācijas veikt vairākiem klientiem vienlaicīgi. Pēc uzņēmuma Cipariņs iekšējiem datiem ilglaicīga preču skaitīšanas darba pieredze ir 55% darbinieku. Pēc autores domām, uzņēmumā netiek pilnībā izmantoti cilvēku un tehnikas resursi.
Uzņēmums Cipariņs izmanto licencētu inventarizācijas programmu ar kuras palīdzību būtiski tiek samazināts inventarizācijas laiks. Papildus ir izveidots preču skaitīšanas mehānisms un tā pārbaude, kas nodrošina inventarizācijas pakalpojuma kvalitāti. Pakalpojuma kvalitāte un licencēta inventarizācijas programma ir būtiski klientu uzticības veicinoši faktori, ja klientu neapmierinās sniegtais pakalpojums viņš to atkārtoti vairs neizmantos un negatīvas atsauksmes ietekmēs citu klientu vai potenciālo klientu vēlmi izmantot Cipariņs pakalpojumus.
Lai klients nemainītu savu pakalpojumu sniedzēju, uzņēmums Cipariņs savu iespēju robežās nepārtraukti pielāgojas klientu prasībām, tā veicinot klientu uzticību. Darba autore secina, ka ir jākoncentrējas uz to, lai pakalpojuma sniegšanas process klientam ar katru nākamo reizi liktos labāks un lai vairāk būtu priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. To var panākt ar nepārtrauktu komunikāciju visos inventarizācijas pakalpojuma loģistikas posmos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties