DISKUSIJA UN SECINĀJUMI
Empīriskajā daļā iegūtie rezultāti liecina par to, ka ne tikai konkrēti Digital Journey, bet ikviena uzņēmuma izvirzītie mērķi un redzējums var atšķirties no tā, kā uzņēmumu uztver tā galvenā mērķauditorija. Mūsdienās tehnoloģijas ir attīstījušās tik ļoti, ka cilvēks ir tikai pāris klikšķu attālumā no sērfošanas digitālajā vidē vairāku stundu garumā jebkurā diennakts laikā un gandrīz no jebkuras vietas pasaulē. Ņemot vērā faktu, ka katram cilvēkam interneta lietošanas laiks un izvēlētie lietošanas rīki ir ļoti atšķirīgi, uzņēmumiem, kuri vēlas popularizēt savus piedāvātos produktus vai pakalpojumus, ir jāspēj sasniegt sava mērķauditorija un pielāgoties tai. Tajā skaitā arī uzņēmumam Digital Journey.
Tāpat nozīmīgi ir analizēt to, vai izvirzītajai mērķauditorijai patiešām būs interese par piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Šajā gadījumā anketas rezultāti liecina, ka gandrīz puse no respondentiem pat nav ieinteresēti dzirdēt vairāk par Digital Journey pēc pirmās iepazīšanās ar to, kas ir salīdzinoši negatīvs rādītājs un nozīmē, ka uzņēmuma Digital Journey izvirzītajai mērķauditorijai būtu jābūt specifiskākai vai arī nepieciešams izmantot citādākus paņēmienus, lai izvirzīto mērķauditoriju uzrunātu un ieinteresētu.
Bakalaura darba empīriskās daļas ietvaros veiktajā intervijā atklājas, ka digitālā mārketinga eksperts Jānis Birģelis uzskata, ka arī citiem speciālistiem, kuri strāda mūsdienīgās jomās, būtu jābūt pastiprinātai interesei par digitālo mārketingu. To apstiprina arī veiktā anketēšana, tomēr pētījums liecina, ka ar interesi par digitālo mārketingu nav pietiekami, lai mērķauditorija patiešām izvēlētos apmeklēt Digital Journey piedāvātos digitālā mārketinga kursus.…