Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:777606
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.09.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 53 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    9
1.1.  Tehnoloģiju, interneta un mobilo telefonu attīstība    9
1.2.  Sociālo mediju attīstība    13
1.3.  Biznesa un mārketinga ienākšana sociālajos tīklos    14
1.4.  Facebook un digitālais mārketings    15
1.5.  Tirgus un pircēju segmentēšana    16
1.6.  Mērķauditorijas sasniegšana un rīcība sociālajos tīklos    19
1.7.  Divvirziena komunikācija, zīmols un tēls    21
1.7.1.  Klausa Mertena tēla veidošanās teorija    24
2.  METODOLOĢIJA    28
2.1.  Kvalitatīvā pieeja pētniecībā    28
2.2.  Kontentanalīze    29
2.3.  Daļēji strukturētā padziļinātā intervija    30
2.4.  Kvantitatīvā pieeja pētniecībā    31
2.5.  Anketēšana    32
2.6.  Čārlza Osguda semantiskā diferenciāļa skala    33
2.7.  Pētījuma plāns    34
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    36
3.1.  Uzņēmuma “Digital Journey” Facebook lapas raksturojums    36
3.2.  Digital Journey Facebook lapas kvalitatīvā kontentanalīze ierakstiem laika posmā no 2019.gada 1.novembra līdz 2020.gada 1.martam    37
3.3.  Facebook lietotāju anketēšanas rezultāti    43
3.3.1.  Aptaujāto sociālo demogrāfiskie dati    50
3.4.  Daļēji strukturētā padziļinātā intervija ar Digital Journey valdes priekšsēdētāju Jāni Birģeli    51
  DISKUSIJA UN SECINĀJUMI    54
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    58
  PIELIKUMI    60
Darba fragmentsAizvērt

DISKUSIJA UN SECINĀJUMI
Empīriskajā daļā iegūtie rezultāti liecina par to, ka ne tikai konkrēti Digital Journey, bet ikviena uzņēmuma izvirzītie mērķi un redzējums var atšķirties no tā, kā uzņēmumu uztver tā galvenā mērķauditorija. Mūsdienās tehnoloģijas ir attīstījušās tik ļoti, ka cilvēks ir tikai pāris klikšķu attālumā no sērfošanas digitālajā vidē vairāku stundu garumā jebkurā diennakts laikā un gandrīz no jebkuras vietas pasaulē. Ņemot vērā faktu, ka katram cilvēkam interneta lietošanas laiks un izvēlētie lietošanas rīki ir ļoti atšķirīgi, uzņēmumiem, kuri vēlas popularizēt savus piedāvātos produktus vai pakalpojumus, ir jāspēj sasniegt sava mērķauditorija un pielāgoties tai. Tajā skaitā arī uzņēmumam Digital Journey.
Tāpat nozīmīgi ir analizēt to, vai izvirzītajai mērķauditorijai patiešām būs interese par piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Šajā gadījumā anketas rezultāti liecina, ka gandrīz puse no respondentiem pat nav ieinteresēti dzirdēt vairāk par Digital Journey pēc pirmās iepazīšanās ar to, kas ir salīdzinoši negatīvs rādītājs un nozīmē, ka uzņēmuma Digital Journey izvirzītajai mērķauditorijai būtu jābūt specifiskākai vai arī nepieciešams izmantot citādākus paņēmienus, lai izvirzīto mērķauditoriju uzrunātu un ieinteresētu.
Bakalaura darba empīriskās daļas ietvaros veiktajā intervijā atklājas, ka digitālā mārketinga eksperts Jānis Birģelis uzskata, ka arī citiem speciālistiem, kuri strāda mūsdienīgās jomās, būtu jābūt pastiprinātai interesei par digitālo mārketingu. To apstiprina arī veiktā anketēšana, tomēr pētījums liecina, ka ar interesi par digitālo mārketingu nav pietiekami, lai mērķauditorija patiešām izvēlētos apmeklēt Digital Journey piedāvātos digitālā mārketinga kursus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties