Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Bankas, finanses, vērtspapīri
Uzņēmuma "X" finanšu analīze-
Uzņēmuma "X" finanšu analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Аннотация | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Finanšu analīzes teorētiskie aspekti | 7 |
1.1. | Finanšu analīzes nozīme vadības lēmumu pieņemšanā | 7 |
1.2. | Uzņēmuma finanšu pārskata nozīme un sastādīšanas principi | 10 |
1.3. | Finanšu pārskatu horizontālā un vertikālā analīze | 13 |
1.4. | Finanšu analizē izmantojamie rādītāji | 15 |
1.4.1. | Likviditātes rādītāji | 19 |
1.4.2. | Maksātspējas rādītāji | 21 |
1.4.3. | Līdzekļu izmantošanas efektivitātes rādītāji | 22 |
1.4.4. | Rentabilitātes rādītāji | 26 |
1.5. | Bankrota diagnostika | 29 |
2. | AS “X” finansiālā stāvokļa analīze | 34 |
2.1. | Uzņēmuma raksturojums | 34 |
2.2. | Bilances horizontālā analīze | 37 |
2.3. | Bilances vertikālā analīze | 40 |
2.4. | Peļņas vai zaudējuma aprēķina struktūras analīze | 44 |
2.5. | Finanšu koeficientu un bankrota diagnostikas analīze | 45 |
2.5.1. | Likviditātes rādītāji | 45 |
2.5.2. | Maksātspējas rādītāji | 47 |
2.5.3. | Aktivitātes rādītāji | 48 |
2.5.4. | Rentabilitātes radītāji | 52 |
2.6. | Bankrota diagnostika | 55 |
3. | AS ”X” finansiāla stāvokļa uzlabošanas pasākumi un attīstības perspektīvas | 58 |
Secinājumi un priekšlikumi | 65 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 74 | |
Galvojums | 76 |
Diplomdarba nosaukums: AS ”X” finansiālā stāvokļa novērtēšana.
Diplomdarba mērķis ir: uz saimnieciskas darbības analīzes pamata izstrādāt priekšlikumus AS ”X” finansiālā stāvokļa uzlabošanai un tālākai attīstībai.
Teorētiskajā daļā apskatīti finanšu analīzes teorētiskie aspekti, kuri sastāv no finanšu pārskatu horizontālas un vertikālās analīzes, finanšu koeficientu izpētes un bankrota diagnostikas iespējam.
Praktiskajā daļā autore veica AS ”X” finanšu analīzi par 2002, 2003 un 2004 gadu, novērtējot finansiālo stāvokli aprēķinot likviditāti, maksātspēju, aktivitāti, rentabilitāti, prognozējot bankrota varbūtību un analizējot bilances struktūru un radītāju izmaiņas, cēloņus un tendences.
Analītiskajā daļā autore piedāvā savas idejas esošas situācijas uzlabošanai un izstrādā attīstības perspektīvu iespējas.
Galvenie secinājumi un priekšlikumi:
Veicot radītāju analīzi ļoti, svarīgi ir salīdzināt iegūtos radītājus gan dinamikā, gan ar vispārpieņemtiem standartiem, kā arī ar nozares vidējiem un konkurentu radītājiem.
Jāizmanto Latvijas reģionu attīstību sev par labu, līdz ar to paplašināt tirgus segmentu ar esošiem vai jauniem pakalpojumiem.
Pastāvīgi veikt konkurentu monitoringu, lai redzētu kādas tendences pieņem konkurentu uzņēmējdarbība.
Piedalīties koncertu, sporta sacensību, izstāžu un citu pasākumu organizēšanā, lai būtu tuvāk sabiedrībai, paaugstinot reputāciju un piesaistot jaunus klientus.
Vadībai jāveido speciālie uzkrājumi šaubīgiem un bezcerīgiem parādiem, izvērtējot katru debitora parādu atsevišķi, pielietojot speciālas datorprogrammas.
Jāoptimizē preču piegādes process, jāizvēlas izdevīgākus maršrutus, noslēgt līgumus ar degvielas pārdošanas kompānijām, ekonomējot uz transporta izdevumiem. …
Diplomdarbs: Pilnīga Uzņēmuma finanšu analīze, ar visiem grafikiem, paskaidrojumiem, secinājumiem uz reālās bilances pamata. Visi radītāji atbilst patiesībai. Darbs aizstāvēts uz 9 ballēm.Noderēs arī eksāmenam!
-
Debitoru parādu pārvaldīšana Eiropas Savienības tirgus apstākļos
Diplomdarbs90 Uzņēmējdarbība, Ekonomika, Bankas, finanses, vērtspapīri
- Parādu piedziņas kompānijas dibināšana
- Uzņēmuma "X" finanšu analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma SIA "X" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai70
-
Finanšu analīze kā vadība lēmumu pieņemšanas informatīvais avots
Diplomdarbs augstskolai53
Novērtēts! -
Bilances posteņu novērtēšana un analīze uzņēmumā SIA „Sabiedriskais Informācijas Darba centrs”
Diplomdarbs augstskolai61
Novērtēts!TOP 50 -
Individuālā uzņēmuma G nākotnes attīstības iespējas
Diplomdarbs augstskolai54
-
Uzņēmuma kapitāla struktūras analīze
Diplomdarbs augstskolai37