Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana-
Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | RAŽOŠANAS PLĀNOŠANAS BŪTĪBA UN LOMA UZŅĒMUMA PILNVEIDOŠANĀ | 8 |
1.1. | RAŽOŠANAS JĒDZIENS UN UZDEVUMI | 9 |
1.2. | RAŽOŠANAS STRUKTŪRA | 10 |
1.3. | RAŽOŠANAS PLĀNOŠANA UZŅĒMUMĀ | 12 |
2. | REKLĀMA | 22 |
2.1. | REKLĀMA UN TĀS MĒRĶI | 23 |
2.2. | REKLĀMAS IZMAKSU PLĀNOŠANA | 26 |
2.3. | REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻU IZVĒLE | 28 |
3. | DARBINIEKU MOTIVĒŠANA | 32 |
3.1. | MOTIVĒŠANAS JĒDZIENS UN PROCESS | 32 |
3.2. | DARBINIEKU IZGLĪTOŠANA | 34 |
3.3. | ATALGOJUMS | 35 |
3.4. | VĒRTĒŠANA | 37 |
3.5. | KARJERAS IZAUGSME | 38 |
3.6. | VADĪBAS STILS | 41 |
4. | SIA „X” RAŽOŠANAS PROCESA ORGANIZĀCIJA | 44 |
4.1. | VISPĀRĪGS NOZARES UN GALVENO KONKURENTU RAKSTUROJUMS | 44 |
4.2. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS VIRZIENS | 45 |
4.4. | RAŽOŠANAS CEHA IZVEIDES NEPIECIEŠAMĪBA | 46 |
4.5. | LĒMUMI ATTIECĪBĀ UZ RAŽOŠANAS PROCESA ORGANIZĀCIJU | 48 |
4.6. | PRODUKCIJAS KLĀSTA PAPILDINĀŠANAS IESPĒJAS | 51 |
5. | SIA „X” REKLĀMAS PLĀNOŠANA | 52 |
5.1. | REKLĀMAS MĒRĶAUDITORIJAS NOTEIKŠANA | 53 |
5.2. | REKLĀMAS MĒRĶIS | 54 |
5.3. | REKLĀMAS IZMAKSU PLĀNOŠANA | 56 |
5.4. | REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻU IZVĒLE | 58 |
5.5. | REKLĀMAS GRAFIKS | 64 |
6. | SIA „X” DARBINIEKU MOTIVĒŠANAS PROCESA NOVĒRTĒJUMS | 66 |
6.1. | PĒTĪJUMA METODOLOĢIJAS RAKSTUROJUMS | 66 |
6.2. | PĒTĪJUMĀ IEGŪTO DATU ATSPOGUĻOJUMS UN ANALĪZE | 68 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 83 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 89 | |
PIELIKUMS NR. 1 | 90 | |
PIELIKUMS NR. 2 | 91 | |
PIELIKUMS NR. 3 | 92 | |
PIELIKUMS NR. 4 | 93 |
Darbā apskatīts konkrēta akmens apstrādes nozarē darbojušās uzņēmuma pilnveidošanas iespējas, kuras attiecas uz tādiem uzņēmuma darbības parametriem kā pāreja no izejvielu apstrādes pakalpojumu pirkšanas uz ražošanu, reklāmas plānošana un darbinieku motivēšanas procesa pilnveidošana. Darba ietvaros tika izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma ražošanas procesa ieviešanai un organizēšanai, izstrādāts konkrēts reklāmas plāns un ar socioloģiskas aptaujas pētījuma metodes palīdzību novērtēts darbinieku motivēšanas process uzņēmumā, uz kā pamata tika piedāvāti šī procesa pilnveidošanas virzieni. …
Darbā apskatīts konkrēta akmens apstrādes nozarē darbojušās uzņēmuma pilnveidošanas iespējas, kuras attiecas uz tādiem uzņēmuma darbības parametriem kā pāreja no izejvielu apstrādes pakalpojumu pirkšanas uz ražošanu, reklāmas plānošana un darbinieku motivēšanas procesa pilnveidošana. Darba ietvaros tika izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma ražošanas procesa ieviešanai un organizēšanai, izstrādāts konkrēts reklāmas plāns un ar socioloģiskas aptaujas pētījuma metodes palīdzību novērtēts darbinieku motivēšanas process uzņēmumā, uz kā pamata tika piedāvāti šī procesa pilnveidošanas virzieni.
- Saimnieciski finansiālās darbības uzlabošanas iespējas SIA "V"
- Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
- Uzņēmuma „X” darbības pilnveidošana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!AS "Ventspils tirdzniecības osta" darbības pilnveidošana
Diplomdarbs augstskolai66
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Diplomdarbs augstskolai63
Novērtēts! -
SIA “Rubus” mārketinga darbības izmaiņas pēc iestāšanās Eiropas Savienībā un priekšlikumi tās pilnveidošanai
Diplomdarbs augstskolai57
Novērtēts! -
Šūšanas uzņēmuma SIA „Capman” ražošanas un saimnieciskās darbības attīstība
Diplomdarbs augstskolai75
Novērtēts! -
Uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze
Diplomdarbs augstskolai63