Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:592347
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    5
  Annotation    6
  Аннотация    7
  Ievads    8
Pasākumi kā uzņēmuma atpazīstamības veicināšanas instruments    10
1.1.  Uzņēmuma atpazīstamības būtība un nozīme    18
1.2.  Pasākumu veidi uzņēmumos    25
1.3.  Pasākumu analīzes iespējas    28
2.  Uzņēmuma „X Latvia” pasākumu analīze par 2010. – 2011. gadu    30
2.1.  Uzņēmuma SIA”X Latvia ” raksturojums    31
2.2.  Uzņēmuma iekšējie pasākumi 2010. – 2011. g.    33
2.3.  Uzņēmuma ārējie pasākumi 2010. – 2011. g.    34
2.4.  Aptaujas anketas rezultāti un intervija ar uzņēmuma vadītāju    35
3.  Kafijas institūta izveide uzņēmuma „X Latvia” atpazīstamības veicināšanai    43
  Secinājumi un priekšlikumi    56
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    58
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ļoti svarīgs ir uzņēmuma tēls un tā atpazīstamība, jo īpaši klientu acīs. Tādēļ, lai veicinātu uzņēmuma popularitāti un atpazīstamību ir nepieciešams veikt dažādus atpazīstamību veicinošus pasākumus. Aizvien vairāk uzņēmumi, iestādes un organizācijas meklē jaunus risinājumus, lai veicinātu savas nozares popularizēšanu vēl jo vairāk sava uzņēmuma atpazīstamību. Ņemot vērā mūsdienās lielās informācijas pieejamību uzņēmuma vadītājam ir pārdomāti, kā arī kreatīvi un radoši jāpieiet jebkāda veida uzņēmuma reklāmas veidošanai, vai arī kādu citu pasākumu veidošanai, ar kuru palīdzību tiktu ieinterisēta attiecīgā mērķauditorija. Pateicoties sekmīgiem un, protams, arī pārdomātiem šādiem pasākumiem uzņēmums ir tikai ieguvējs, jo kas attiecināms tieši uz klientu – viņš vienmēr būs informācijas nesējs un arī nodevējs tālāk iespējamajiem potenciālajiem klientiem. Šāda veida pasākumu fināla gala rezultāts ir gaidāms, ka nosaucot jau vien uzņēmuma vārdu lielākajai daļai tas ir zināms it sevišķi attiecīgās nozares darbiniekiem.
Pašlaik šāda veida pasākumus būtu jāveic ļoti pārdomāti, lai tie nestu uzņēmumam gaidītos rezultātus un peļņu, jo tomēr tirgus vēl nav nostabilizējies un tas var dārgi maksāt.
Uzņēmuma atpazīstamību vistiešāk veicina arī paši darbinieki galvenokārt klientu menedžeri, tādēļ ir svarīgi, lai darbinieki būtu zinoši ne tikai savā sfērā, bet arī tiešajā komunikācijā ar klientu. Ņemot vērā plašo klāstu piedāvātajos kursos un semināros darbiniekiem ir iespēja apgūt jaunas zināšanas un jaunākās tendences pārdošanā, un kā atbilstošāk strādāt esot saskarē ar klientiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties