Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Uzņēmuma tirgzinības stratēģijas izveide IK "Meta"-
Uzņēmuma tirgzinības stratēģijas izveide IK "Meta"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | ||
1. | TIRGZINĪBAS STRATĒĢIJA | |
1.1. | Tirgzinības jēdziens teorētiskajās atziņās | |
1.2. | Tirgzinības pasākumu plāns | |
1.2.1. | Tirgzinības audits un tā analīze | |
1.2.2. | Tirgzinības rīcības programma | |
1.3. | Produkts, tā dzīves cikls | |
1.4. | Produkta cena, tās noteikšana | |
1.5. | Produkta virzīšana tirgū | |
1.6. | Tirgzinības organizēšanas stratēģija | |
1.7. | Tirgzinības attīstības sekmējošie faktori | |
1.7.1. | Starptautiskās attiecības | |
1.7.2. | Zinātnes sasniegumi un jaunākās tehnoloģijas | |
1.7.3. | Sabiedriskā komunikācija | |
1.7.4. | Konkurentu darbība | |
1.7.5. | Pircēji un patērētāji | |
1.8. | Tirgzinības attīstības kavējošie faktori | |
1.8.1. | Ekonomiskie faktori un likumdošana | |
1.8.2. | Komercdarbības attīstības gaita | |
2. | TIRGZINĪBAS STRATĒĢIJAS IZVEIDE IK „META” | |
2.1. | Pakalpojumu sniegšanas tirgus izpēte | |
2.2. | Konkurentu darbības izpēte un analīze | |
2.3. | Segmenta modelis uzņēmuma klientiem | |
2.3.1. | Mūsdienu komunikāciju izmantošana darbā ar klientiem | |
2.3.2. | Perspektīvo klientu piesaistes iespējas | |
2.4. | Ekonomisko faktoru nozīme tirgzinības stratēģijas izveidē | |
2.4.1. | Saimniecības materiālu un izejvielu izmaksas | |
2.4.2. | Nodrošinājums ar darbaspēku | |
2.4.3. | Finanšu plānošanas organizēšana | |
NOBEIGUMS |
Tirgzinība ir uzņēmējdarbības izaugsmes galvenais faktors, jo līdz ar pārdošanu tirgzinība ir konkurētspējīgas uzņēmējdarbības galvenā daļa, kas balstās uz atziņu, ka tieši klienti, nevis preces vai pakalpojumi, ir tie, kas nodrošina uzņēmumam peļņu. Mūsdienu ekonomiskā aktivitāte un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas attīstība – šie un vēl citi faktori mūsdienu ekonomiskajos apstākļos ir radījuši tirgzinību.
Lai gūtu panākumus mērķa tirgū, uzņēmumam ir ne tikai pareizi jānosaka un jāapmierina klientu vēlmes, bet jānodrošina arī augsts apkalpošanas līmenis, kuru klienti novērtētu augstāk nekā konkurentiem. Tieši klientu apkalpošana augstā līmenī paaugstina uzņēmuma konkurētspēju. Tirgzinības un pārdošanas funkciju pamatuzdevums ir uzskatāmi parādīt un palielināt klientu nozīmi.
Ikviens uzņēmums var pavērt lielas perspektīvas tad, ja uzņēmuma īpašnieki vai vadītāji izstrādā tirgzinības stratēģiju un no tās sekojošās aktivitātes (reklāma, tirdzniecības veicināšana, utt.), nevis kā tikai vienu uzņēmuma vadības sistēmu funkciju līdztekus ražošanai, finansēm un personālam, bet gan atvēlot tirgzinībai noteicošo lomu uzņēmuma darbības plānošanā un rezultātu kontrolē. Būtībā tirgzinība ir jāintegrē visās uzņēmuma iekšējās un ārējās aktivitātēs. Arī ikviens lēmums un risinājums jānovērtē tieši tirgzinības skatījumā.
Bakalaura darba mērķis ir: izpētīt un analizēt tirgzinības stratēģijas izveidi uzņēmumā IK „Meta”. Šī mērķa realizēšanai nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
1) sniegt monogrāfisku aprakstu par tirgzinības jēdzienu;
2) izpētīt tirgzinības attīstības Latvijā sekmējošos un kavējošos faktorus;
3) izpētīt, kā, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem, praktiski tiek veikts tirgzinības plānošanas un realizēšanas darbs uzņēmumā;
4) analizēt darbu ar klientiem uzņēmumā;
5) izstrādāt priekšlikumus darba ar klientiem uzlabošanai uzņēmumā;
6) izpētīt un analizēt ekonomisko faktoru ietekmi uz tirgzinības organizēšanas stratēģiju uzņēmumā.…
Lai nodrošinātu efektīvas tirgzinības stratēģijas realizēšanu, uzņēmuma vadītājam jāizprot tirgzinība un tās informācijas nozīme uzņēmumā. Šī informācija uzlabo tirgzinības stratēģiju, plānošanu un ieviešanu.
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
- Uzņēmuma tirgzinības stratēģijas izveide IK "Meta"
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai54
-
Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Diplomdarbs augstskolai25
-
Uzņēmuma "A” attīstības plāns
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts! -
Vadības funkciju realizācija uzņēmumā SIA "Baltrotors"
Diplomdarbs augstskolai90
Novērtēts!