SECINĀJUMI
Izstrādājot kvalifikācijas darbu, autore secina:
1. Servisa loģistika ir pakalpojumu kopums, kur katra servisa darbība papildina viena otru, lai apmierinātu patērētāja vajadzības, tā ir neatņemama uzņēmuma „Skaistuma serviss” sastāvdaļa klientu piesaistīšanai un noturēšanai.
2. Pirmspārdošanas servisā informācijas sniegšanai par produktu ir svarīgi ņemt vērā mērķa auditoriju un tās iespējas sasniegt informāciju.
3. Reklāmas veidošanā liela nozīme ir gan teksta noformējumam, izkārtojot tekstu, gan burtu veida izvēlei, gan saturam, gan vizuālajam noformējumam. Reklāmas vizuālais izskats ietekmē patērētāja teksta uztveri un no tā izrietošās sekas – izvēlēties produktu vai nē.
4. Veiksmīgai reklāmai, kas piesaistītu potenciālā klienta uzmanību un uzrunātu, jāizmanto pareizās krāsas, kuras pievērš uzmanību un asociējas gūstamo rezultātu, iepazīstinot ar produktu.
5. Mobilā reklāma un prezentreklāma ir reklāma, kura „atnāk” pie potenciālā klienta.
6. Reklāmas izveidošanai QR kods ir lēts, ērts un vienkāršs paņēmiens klientu piesaistīšanai, kur nav nepieciešams iesaistīt dizainerus, reklāmu vai datoru speciālistus.
7. Pārdošanas servisā katra nianse ir jāpārdomā, lai radītu klientam saistošu vidi, kurā klients jūtas komfortabli.
8. Sociālās platformas ir iespēju rīks ikvienam uzņēmumam gan sasniegt lielu auditoriju un daļu no tās padarīt par saviem klientiem, gan vienkārši uzturēt savu tēlu.
9. Ieviestā informējošā reklāma IK „Skaistuma serviss” ir neatņemama sastāvdaļa klientu piesaistei un uzņēmuma popularizēšanai.
10. Īstenojot pirmspārdošanas servisā klientu piesaistīšanu ar reklāmas palīdzību, piecu mēnešu periodā IK “Skaistuma serviss” ieguva 13 jaunus klientus.
11. Klientu servisa pozitīvais novērtējums ļāvis piesaistīt projekta laikā trīs jaunus klientus.
12. Sociālo tīklu ietekmē uzņēmums ieguvis piecus jaunus klientus.
13. Pasākumu projekta izmaksas katram meistaram uz gadu veido mazāk kā 160 eiro.
…