Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:696818
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Iekšējā imidža nozīme   
1.1.  Jēdziens «imidžs», imidža veidi un funkcijas   
1.2.  PR nozīme organizācijas iekšējā imidža izveidē   
2.  Faktori, kas ietekmē organizācijas iekšējo imidžu   
2.1.  Korporatīvā kultūra, kā svarīgākais faktors, kas ietekmē organizācijas iekšējo imidžu   
2.2.  Korporatīvo kultūru tipi saskaņā ar Trompenaarsa klasifikāciju   
3.  Faktoru, kas ietekmē SIA «IT Pluss» iekšējā imidža formēšanu pētījums un analīze   
3.1.  SIA „IT Pluss” raksturojums un pētījuma metodoloģija   
3.2.  SIA „IT Pluss” korporatīvās kultūras pētījums   
4.  Iekšējā imidža uzlabošanas metodes   
4.1.  Rekomendācijas psiholoģiskā klimata kolektīvā uzlabošanai   
4.2.  Rekomendācijas darbinieku motivācijas sfērā   
4.3.  Rekomendācijas vadības sfērā   
  Nobeigums   
  Izmantotās literatūras saraksts   
  Pielikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Jēdziens „imidžs” var būt pielietots ne tikai attiecībā pret cilvēku, bet arī uzņēmuma un valstij, ievada daļā ar to jau tika minēts. Bet uzņēmuma imidžu veido cilvēki.
Tātad, var izdarīt jau šīs nodaļas sākumā, ka jebkura uzņēmuma imidžs ir atkarīgs arī no vadītāja personīga imidža.
Imidžs nav precīzs un viennozīmīgs uzņēmuma raksturojumu un labumu atspoguļojums, bet speciālistu izveidotājs tēls, kura pamatos ir reālās un objektīvās iezīmes, un bez tam, iezīmes, kas tika ieviesti esošā tēla veidošanai.
Imidžam ir jābūt adekvātam un jāatbilst reāli pastāvošajam tēlam, un tam ir jābūt adresētām konkrētai patērētāju grupai, turklāt paliekot par elastīgo un dinamisko. Nedrīkst aizmirst, ka praktiski nav dažādiem ražotājiem identisko produkcijas īpašību, konkurentu cīņa notiek ne tikai produkcijas veidu vidū, bet drīzāk to imidžu vidū.
Produkcija un uzņēmums, kam nepiemīt un nav sava imidža vai arī ja tiem ir slikts imidžs, tad nevar rēķināties ar veiksmi tirgū. Prasmīgi izstrādātais un secīgi ieviešamais patērētāju apziņā pozitīvais uzņēmuma imidžs, ko apstiprina produkcijas kvalitāte un servisa līmenis, ļauj uzņēmums ieņemt vadošo vietu tirgū.
Konkrētā lietišķa cilvēka un attiecīgi visas uzņēmējdarbības nozares pozitīva imidža izveidošana ir viena no vissvarīgākajām rūpēm visās pasaules valstīs.
Pozitīvā imidža nozīme šodien strauji pieaug dažādu iemeslu dēļ, un pirmkārt, iemesls tam ir pastāvīgā komunikācijas plūsmu ietekmes paaugstināšana uz katra cilvēka dzīvi.
Imidžs tas ir nozīmju un iespaidu kopums, pateicoties kuram jebkurš objekts kļūst par atpazīstamu un pateicoties kuram, cilvēki noteiktā veidā to apraksta, atceras un iegaumē, un no tā veidojas noteiktā attieksme. Priekšstati, uz kuru pamata veidojas imidžs, vienmēr subjektīvi, emocionāli nokrāsoti un izmaiņām un variācijām padotie. Turklāt, tādu priekšstatu nomaiņa vienkāršā ārējā spiediena ietekmē vienmēr notiek līdzās ar negatīvajām emocijām. Pārvaldāmais imidžs – tas ir sarežģītās, psiholoģiski pareizās un nosvērtās darbības rezultāts, kas ir virzīta uz pozitīvā sabiedriskā priekšstata par objektu izveidošanu, atbalstu un pastiprināšanu, tā imidža reputācijas un imidža atribūtikas pilnveidošanu. Un šeit nedrīkst jaukt priekšstatu par to, kādam ir jābūt vadītājam, uzņēmējam, komersantam, ar to, kādi tieši viedokļi cirkulē sabiedrībā.
Imidžs ir, lai uzņēmums tiktu atpazīts starp patērētājiem un viņi zinātu, ko no viņa var sagaidīt. Vienmēr firmām ar labu imidžu ir veiksmīgi attīstīts lojalitātes mārketings, jo viņi izprot patērētāju un sabiedrība vēlmes un mēģina tās apmierināt. Uzturēt stipru imidžu prasa uzņēmumam lielus resursus, toties tie apmaksājas, jo tas piesaista jaunus un notur vecos klientus. Uzņēmuma imidžs, kuru var iedalīt: kā ar stipru vai vāju, tas ir atkarīgs no tā kādu darbu ir ieguldījis ir savstarpējo saišu nodibināšanā ar: klientiem, patērētājiem un sabiedrību. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties