-
Uzņēmuma "A” attīstības plāns
Novērtēts!Diplomdarbs66 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācijas | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma „A” raksturojums | 8 |
Uzņēmuma struktūras, mērķu un misiju analīze | 8 | |
1.2. | Nozares raksturojums un attīstības perspektīvas | 11 |
1.3. | Uzņēmuma darbības raksturojums | 18 |
2. | Mārketinga plāns | 26 |
2.1. | Uzņēmuma veikalu apgrozījuma analīze | 26 |
2.2. | Uzņēmuma klientu struktūras un būtiskako konkurentu analīze | 27 |
2.3. | Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums | 30 |
3. | 2003.–2005.gadu finanšu radītāju un 2006.gada finanšu plāna analīze | 35 |
3.1. | Likviditātes un aktivitātes radītāji | 36 |
3.2. | Saistības un rentabilitātes radītāji | 39 |
3.3. | Du Pona mētode, bezzaudējumu punkts un drošības zona | 43 |
3.4. | 2006.gada plānoto finanšu rādītāju analīze | 45 |
Secinājumi | 54 | |
Priekšlikumi | 56 | |
Izmantotas literatūras un avotu saraksts | 58 | |
Galvojums | 60 | |
Pielikumi | 61 |
Diplomdarba izstrādei tika izvēlēts temats „Uzņēmuma „A” attīstības plāns”. Sakarā ar ļoti strāuji augošo konkurenci, pateicoties Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, optimāla uzņēmuma stuktūra un stirngri noteiktie mērķi, kā arī attīstības finanšu rādītāji, ir svārīgie uzņēmuma konkurētspējas faktori.
Šī diplomdarba mērķis balstoties uz uzņēmuma „A”attīstības plānu, uzņēmuma iekšējo situāciju, kā arī uz mārketinga un finanšu plāna analīzes pamatā un sasniedzot izvirzītus uzdevumus, istrādāt secinājumus un dot prikšlikumus uzņēmuma „A” attīstības plāna veicinašanai.
Lai sasniegtu mērķi ir izvērsti sekojošie uzdevumi:
1.Noteikt uzņēmuma struktūru un to priekšrocības un trūkumus;
2.Raksturot uzņēmuma mērķus un misiju;
3.Noprecizēt situāciju nozarē un attīstības perspektīvas;
4.Raksturot uzņēmuma darbību, ka arī piedāvāto produkciju un lielākus piegādatajus;
5.Izpētīt uzņēmuma mārketinga plānu;
6.Raksturot klientu strukturu, kā arī noteikt būtiskakos konkurentus un uzņēmuma stipras un vājas puses;
7.Raksturot uzņēmuma mārketinga stratēģiju;
8.Izpētīt uzņēmuma finanšu radītājus par 2003.-2005.gadiem un 2006.gada finanšu plānu.
Lai noteiktu uzņēmuma struktūru, to priekšrocības un trūkumus, autore pirmā nodaļa izpētīja uzņēmumu struktūras pamatveidus. Tiek aprakstītas struktūras pamatveidi un noteikts uzņēmuma „A” struktūras veids. Pēc struktūras raksturojuma tiek izdarīti secinājumi par ievērojamiem šo struktūras priekšrocības un trūkumiem. Ievērojāma nodaļas daļa tiek vēltīta uzņēmuma mērķu un misiju raksturošanai.
Tiek noprecizēta situācija nozarē – ta kā uzņēmums nodarbojas ar tekstīlizstrādājumu tirdzniecību, tiek analizēta situācija gan viegla rūpniecibā kopumā, gan tekstilrūpniecība Latvijā kā tāda. Autors otrā nodaļā vēl raksturo dažādas nozares tirgus attīstības stadījas un noteic, kāda stadijā atrodas apskatamais uzņēmums „A”.
Pirmājā nodaļā veltīta arī uzņēmuma „A” darbības raksturošanai, t.i. ar ko uzņēmums nodarbojas, kur atrodas to veikali, kādu sortimentu tas piedāva. Autors arī nevar piemirst galvenus piegādātājus un īsi aprakstīt arī tos.
Savukārt, otrā nodaļā, tā saucamā mārketinga plānā, tiek pētīta uzņēmuma veikalu apgrozījuma izmaiņu tendence izmantojot trend liniju. Vēl nodaļā tiek noteikti uzņēmuma klientu grupas un būtiskakie konkurenti nozarē. Tiek izvirzīti divi galvenie konkurenti un ir noteikts cenu līmenis preču grupās. Nav piemirstas arī nodaļā noteiktas uzņēmuma stipras un vājas puses. Atsevišķi tiek īsi aprakstīta uznēmuma „A” mārketinga stratēģija.…
Sakarā ar ļoti strāuji augošo konkurenci, pateicoties Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, optimālā uzņēmuma stuktūra un stirngri noteiktie mērķi, kā arī attīstības finanšu rādītāji, ir svārīgie uzņēmuma konkurētspējas faktori.
- Motivācijas vides novērtēšana uzņēmumā
-
Uzņēmuma "A” attīstības plāns
Diplomdarbs66 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
- Uzņēmuma ienākuma nodoklis. Tā administrēšana un problēmas Latvijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma ienākuma nodoklis. Tā administrēšana un problēmas Latvijā
Diplomdarbs augstskolai53
Novērtēts! -
Motivācijas vides novērtēšana uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai80
Novērtēts! -
Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai92
Novērtēts! -
Latvijas piena resursu attīstības vadība
Diplomdarbs augstskolai64
Novērtēts! -
Zemnieku saimniecības "Mauriņi" saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas
Diplomdarbs augstskolai67