Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Tūrisma firmas SIA "Absolūta komforta studija" izveide. J...-
Tūrisma firmas SIA "Absolūta komforta studija" izveide. Jauna maršruta izveide 2009.gada vasarā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 1 | |
Ievads | 3 | |
1. | Tūrisma aģentūras čarterreisu organizēšana | 3 |
1.2. | Tūrisma aģentu darba specifika un posmi | |
1.3. | Aviotransporta ietekme uz tūrismu | |
1.4. | Aviolīniju pakalpojumi | |
1.4.1. | Aviolīniju pakalpojumu sadalījums | |
1.4.2. | Čārterreisu īpatnības | |
1.5. | Latvijas čarteru pakalpojumi | |
2. | Mārketinga plānošana uzņēmumā | |
2.1. | Situācijas analīze (SWOT) | |
2.1.1. | Total passengers at split airport — period: 2005. – 10/2008. | |
2.1.2. | SIA “Absolūtās Komforta Studijas”uzņēmuma stiprās un vājās puses | |
2.2. | Mārketinga mērķi | |
2.3. | Primārās mārketinga stratēģijas | |
2.4. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | |
2.5. | Mārketinga komunikāciju mērķi | |
2.6. | Aptaujas rezultātu analīze | |
3. | Biznesa plāns | |
3.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | |
3.2. | Uzņēmējdarbības koncepcija un mērķi | |
3.3. | Uzņēmuma vajadzības | |
3.4. | Piedāvātais pakalpojums | |
3.5. | Uzņēmuma priekšrocības un trūkumi | |
3.6. | Uzņēmuma funkcionēšana | |
3.7. | Čarterreisu uz Splitu organizēšanas pamatojums | |
3.8. | Čārtera uz Splitu aprēķins | |
3.9. | Kopsavilkums | |
4. | Finanšu analīze | |
4.1. | Pamatlīdzekļi | |
4.2. | Kredīta atmaksa | |
4.3. | Nodokļu pārskats | |
4.4. | Plānotie ienākumi | |
4.5. | Plānotie izdevumi | |
4.6. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | |
Literatūras saraksts | ||
Secinājumi | ||
Priekšlikumi | ||
Pielikumi | ||
Aptaujas anketa |
Ceļošana jau izsenis ir bijusi cilvēku iecienīts brīvā laika pavadīšanas veids.
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm.
Tūrisma pirmsākumi meklējami jau vairākus gadu tūkstošus pirms mūsu ēras. Gadsimtu gaitā no vienkāršas izklaides, piedzīvojumu meklēšanas, svētceļojumiem tūrisms ir izaudzis visā tā lielajā daudzveidībā un šodien norisinās gan uz sauszemes, gan tās dzīlēs, gan uz ūdens, gan ūdenī, gan gaisā, ietverot arī ceļošanu kosmosā.
Tūrisms — vārds, kas nevienu neatstāj vienaldzīgu, katram tas rada savas izjūtas un emocijas. Kāds grib ņemt mugursomu un apceļot dzimto zemi, cits sēsties lidmašīnā un aizlidot uz Taizemi, bet vēl kāds ar kruīzu apceļot Vidusjūru. Bet tūrisms ir patstāvīga ekonomikas nozare, kurai ir savi konkrēti mērķi, uzdevumi.
Tūrisms ir nozare, kas apvieno sevī vairākas patstāvīgas darbības sfēras, kas kopā veido nozari.
Tūrisma nozares darbība nav iedomājama bez uzņēmumiem, kas nodrošina apmešanās izklaides, veselības uzlabošanas un ēdināšanas pakalpojumus.
Tautsaimniecības spēks arī turpmāk būs atkarīgs no uzņēmējdarbības sektora dinamisma — no tā, kā tas spēs reaģēt uz radušām iespējām, kā spēs restrukturizēt un pielāgot savu darbību tirgus prasībām un struktūrai.
Mainoties videi ir nepieciešams domāt par konkurētspējīgu uzņēmumu veidošanas un efektīvas saimniekošanas pamatprincipiem.
ANO Ģenerālās Asamblejas 1948. gadā pieņemtajā Vispārējā cilvēktiesību deklarācijā uzsvērtas cilvēka tiesības uz atpūtu un brīvo laiku, ieskaitot tiesības uz saprātīgu darbadienas ierobežojumu un apmaksātu periodisko atvaļinājumu.
Tāpat paustas katra cilvēka brīvas tiesības pārvietoties un izvēlēties sev dzīvesvietu katrā valstī, kā arī tā tiesības atstāt jebkuru, arī savu valsti, un atgriezties savā valstī.
Katru gadu arvien vairāk cilvēku dodas ārpus Latvijas. Lai ceļošana nesagādātu nepatīkamus pārsteigumus, ieteicams jau pirms došanās ceļā, iegūt maksimāli daudz informācijas par ceļojuma galamērķi, nokļūšanas iespējām, nodrošināties pret dažādām nejaušībām.
Viens no veidiem, kā doties pasaulē ir tūrisma firmu pakalpojumu izmantošana.
Šobrīd Latvijā noteiktajā kārtībā reģistrēti vairāk kā 280 uzņēmumi (komersanti), kas nodarbojas ar tūrismu. Šie uzņēmumi reģistrējušies Valsts Tūrisma Attīstības aģentūrā (Pils laukumā 4, Rīgā), ko apliecina izsniegtā Reģistrācijas apliecība. Tūrisma firmas Latvijā netiek licencētas.…
Bakalura darbs tūrisma uzņēmējdarbībā. Tēma - jaunas tūrisma aģēntūras un jauna turisma produkta izveide. Darbā ietilpst: -3 valodās anotācijas -Plašs ievads -mārketinga daļa ar Swot analīzi -biznesa plāns -finanšu analīze -lieratūras sarksts ar jaunākiem avotiem -secinājumi,priekšlikumi -interesanti pielikumi
-
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Diplomdarbs66 Bankas, finanses, vērtspapīri, Mārketings, reklāma
- Tūrisma firmas SIA "Absolūta komforta studija" izveide. Jauna maršruta izveide 2009.gada vasarā
- Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Pašvaldības loma tūrisma attīstībā Jelgavā
Diplomdarbs augstskolai63
Novērtēts! -
Latvija kā mērķtirgus Grieķijas salu un kūrortu tūrisma piedāvājumam
Diplomdarbs augstskolai82
Novērtēts! -
SIA "Aktīvā tūrisma centrs Eži" attīstības perspektīvas
Diplomdarbs augstskolai87
-
Viesnīcas "X" darbības izvērtējums un pilnveides iespējas
Diplomdarbs augstskolai55
-
Viesnīcas "Park Hotel Latgola" darbības izvērtējums
Diplomdarbs augstskolai52