Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:905433
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Tūrisma produktu pārdošanas stimulēšanas būtība un veidi    9
1.1.  Pārdošanas stimulēšanas veidi    20
2.  „Travel” mērķa tirgus un sniegto pakalpojumu virzīšanas politikas izpēte    28
2.1.  Pētāmā uzņēmuma saimnieciskās darbības vispārīgs raksturojums    28
2.2.  „Travel” patērētāju struktūras analīze    36
2.4.  „Travel” konkurētspējas analīze.    50
3.  Pasākumu kopums „ Travel” pārdošanas apjomu stimulēšanas politikas pilnveidei    57
3.1.  Pasākumu projekts tūrisma pakalpojumu noieta veicināšanai    57
3.2.  Rekomendējamo pasākumu budžets    63
  Nobeigums    71
  Izmantotās literatūras saraksts    74
  Pielikumi    77
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Dotajā diplomdarbā tika sniegts teorētiskais pamatojums produktu virzīšanai un to īpatnībām tūrisma sfērā. Balstoties uz to, var teikt, ka tūrisma uzņēmumi savā pārdošanas politikā lielu daļu uzmanības velta produktu virzīšanai un realizācijai. Konkurences palielināšanās pakalpojumu tirgū liek uzņēmumiem izvēlēties savus, atšķirīgus no citiem, ceļus produktu virzīšanai tirgū.
Darba teorētiskā nozīme ir tūrisma pakalpojumu virzīšanas īpatnību kā tūrisma produktu pārdošanu palielināšanas līdzekļa teorētisko aspektu noteikšana.
Praktiskā nozīme dotajam darbam ir šāda: pamata rekomendācijas tūrisma pakalpojumu virzīšanai var sekmēt pārdošanas apjomu un peļņas palielināšanai.
Virzīšana ietver sevī sekojošas funkcijas:
• Veido uzņēmuma un tā produkcijas tēlu - prestižs, zemas cenas vai novators;
• Informē par preču un pakalpojumu parametriem;
• Rada jaunu preču vai pakalpojumu atpazīstamību;
• Esošajām precēm un pakalpojumiem saglabā popularitāti;
• Var izmainīt tēlu vai izmantošanu precēm un pakalpojumiem, kuri sāk zaudēt savas pozīcijas;
• Darbiniekos izsauc entuziasmu;
• Paskaidro, kur ir iespējams iegādāties preces un pakalpojumus;
• Pārliecina patērētājus pāriet no vienām precēm un pakalpojumiem uz citām, dārgākām;
• Informē patērētājus par akcijām, izpārdošanām;
• Pamato preču un pakalpojumu cenas;
• Noslēdz darījumus;
• Sniedz atbildes uz patērētāju jautājumiem.;
• Rada labvēlīgu informāciju par uzņēmumu, tā precēm un pakalpojumiem, salīdzinājumā ar konkurentiem.
Tūrisma pakalpojumiem ir vairākas atšķirīgās raksturiezīmes:
• Tās nav iespējams uzglabāt. Ir jāpieliek pūles tūrisma pakalpojumu pieprasījuma stimulēšanai noteiktā īslaicīgā periodā.
• Pakalpojumi ir nesataustāmi. Patērētājam, pirms uzņēmuma sniegto pakalpojumu iegādes un patēriņa, nevar rasties iespaids par to kvalitāti, tieši tādēļ patērētājam ir svarīgs labvēlīgs uzņēmuma tēls un tā pakalpojumu prestižs.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties