Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:224049
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Tīkla mārketinga attīstība    8
1.1.  Tīkla mārketinga defenīcija un funkcijas    8
1.2.  Tīkla mārketinga izveidošanās vēsturiskie aspekti    16
2.  Tīkla mārketinga vieta ekonomikā    20
2.1.  Klasiskā un tīkla mārketinga salīdzinājums    20
2.2.  Tiešais mārketings    25
2.3.  Tīkla mārketings un likumdošana    31
3.  Tīkla mārketinga uzņēmumi valstī    37
3.1.  Mārketinga plāni un to realizācija    37
3.2.  Sabiedrību darbības rakstorojums    51
3.2.1.  „Neways” – veselības produktu izplatīšanas sabiedrība    55
3.2.2.  „Winalite” – veselības produktu izplatīšanas sabiedrība    58
4.  Tīkla mārketinga salīdzinošā analīze    62
4.1.  Tīkla mārketings un ekonomiskā krīze    62
4.2.  Tīkla mārketings un finanšu piramīdas    65
4.3.  SVID analīze    68
  Secinājumi un priekšlikumi    70
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    75
  Pielikumi    80
1.pielikums  Tīkla mārketinga konsultanta goda kodekss    81
2.pielikums  Produkta virzība tīkla mārketingā    83
Darba fragmentsAizvērt

Viena no tā specializētajām disciplīnām ir tiešais mārketings, kas padziļināti aplūkots darbā „Tīkla mārketinga attīstība Latvijā”. Tiešais mārketings gūst arvien lielāku popularitāti daudzās pasaules valstīs, un arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta tā daudzveidīgajām iespējām un tehnoloģijām. Patērētājs mūsdienās ir izvēlīgs un prasīgs. Tieši tādēļ mārketinga pasākumi ir jebkura biznesa neatņemama sastāvdaļa. Bez tiem nav iespējams veiksmīgi pārdot, tātad arī labi nopelnīt. To ir sapratuši, un par patērētāju piesaistīšanu aktīvi cīnās visi pasaules uzņēmumi – no vismazākā līdz pat gigantam. Tiešais mārketings pasaulē ir plaši izplatīts. Latvijā ir vairākas sabiedrības, kas nodarbojas ar tiešā mārketinga projektiem. Šo uzņēmumu pieeja būtiski atšķiras no reklāmas aģentūru piedāvātajiem risinājumiem, jo šīs pieejas pamatā ir tikai un vienīgi komunikācija ar patērētāju, un tās galvenais uzdevums ir – pārdot.
Izmantojot tiešo mārketingu strādā arī tīkla marketinga uzņēmumi. Tie piedāvā preces un pakalpojumus tieši no ražotāja pircējam, apejot tradicionālos preču izplatītājus – veikalu tīklus. Šādā veidā tiek ekonomēti līdzekļi, ko ražotājam nāktos maksāt par preces izplatīšanu tirgū un reklāmas kampaņām. Tīkla mārketinga sabiedrībās produktus reklamē tiešajās sarunās to izplatītāji, ejot ar preci no cilvēka pie cilvēka.
Latvijā tīkla mārketinga jomā veiksmīgi strādā daudzas sabiedrības, piemēram, „Neways”, „Winalite”, „Avon”, „Oriflame”, „Faberlic”, „GNLD”, „AmWay” un citas.
Būtiska nozīme tīkla mārketingam ir krīzes laikā, kad valstī ražošanas apmēri ir samazinājušies un būtiski pieaudzis bezdarbs, jo tīkla mārketinga būtība ir preču tiešā tirdzniecība un katra klienta peļņa jeb kompensācija no pārdoto preču apjoma. Līdz ar to tīkla mārketinga sabiedrības, salīdzinājumā ar tradicionālajiem peļņas gūšanas veidiem, piedāvā daudz elastīgākas iespējas strādāt un pelnīt ikvienam, arī krīzes laikā. Šīs iespējas bakalaura darbā autore apskatīs precīzāk, kur kā pētījuma objekti izvēlēti veselības produkcijas jeb tā saucamie wllness uzņēmumi “Neways” un SIA “Winalite”.
Bakalaura darba mērķis: izpētīt tīkla mārketinga attīstību un virzību Latvijā, tā vietu valsts ekonomikā, likumdošanas bāzi, kas regulē šo darbību, atklājot pozitīvos momentus un trūkumus, kā arī izstrādāt priekšlikumus tīkla mārketinga sabiedrību un valsts pārvaldes sadarbības uzlabošanai.
Mērķa sasniegšanai risināmie uzdevumi ir šādi:
1.Pamatojoties uz speciālo literatūru, kā arī interneta resursiem, pētīt tīkla mārketinga attīstības nozīmi un noskaidrot jaunākās atziņas par pētāmo problēmu;
2.Analizēt tīkla mārketinga vietu ekonomikā;
3.Noskaidrot, kas kavē tīkla mārketinga uzņēmumu darbības attīstību Latvijā;
4.Raksturot tīkla mārketinga firmas;
5.Apkopot izstrādātos secinājumus un priekšlikumus un dot tos aiz darba pamatdaļas.
1.TĪKLA MARKETINGA ATTĪSTĪBA
1.1.Tīkla mārketinga definīcija un funkcijas
Vairāk līmeņu mārketings (Multi-level marketing – MLM) tiek saukts arī par tīkla mārketingu (TM) vai tiešo tirdzniecību, ir biznesa modelis kurš veidots uz tiešās pārdošanas un komercpilnvarojumu (franšīze: pieredzes un tehnoloģiju kopums, kas par maksu tiek nodots sadarbības partnerim) pamata [4].…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties