Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:264728
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.07.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 52 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNU PSIHOLOĢISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    6
2.  MATEMĀTIKAS MĀCĪŠANA SĀKUMSKOLĀ    10
3.  TĒMAS “SKAITĻU 8 UN 9 PIESKAITĪŠANA UN ATŅEMŠANA” APGUVĒ 2.KLASĒ IZMANTOJAMĀS MĀCĪBU METODES    13
3.1.  Mācību metodes jēdziens, klasifikācija un izvēles nosacījumi sākumskolā    13
3.2.  Tradicionālās mācību metodes    17
3.3.  Interaktīvās mācību metodes    18
4.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR TĒMAS „SKAITĻU 8 UN 9 PIESKAITĪŠANA UN ATŅEMŠANA” APGUVI 2.KLASĒ    26
4.1.  Tradicionālo mācību metožu stundas konspekts    26
4.2.  Interaktīvo mācību metožu stundas konspekts    33
4.3.  Mācību stundu salīdzinošā analīze    41
4.4.  Pārbaudes darbu rezultātu analīze    44
4.5.  Anketēšanas norise un rezultāti    46
  Nobeigums    50
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotie avoti un literatūra    53
  Kopsavilkums    58
  Summary    59
  Pielikumi    60
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Rakstot diplomdarbu tika pētīta literatūrā, interneta resursos un datu bāzēs pieejamā informācija par tēmas „Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana” apguvi 2.klasē. Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes sākumposmā tika izvērtētas pedagogu un psihologu atziņas par jaunākā skolas vecuma bērnu psiholoģisko attīstību. Tika noskaidrots, ka, izvēloties mācību metodes, ir jāņem vērā jaunākā skolas vecumposma bērnu īpatnības. Izprotot bērnu attīstības pamatprincipus, skolotājs var izvēlēties mācību metodes, kas skolēniem saistoši un aizraujoši palīdz apgūt tēmu.
Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes turpinājumā tika aplūkots matemātikas mācīšanas process sākumskolā. Nozīmīgi ir tas, ka mācību saturam ir jāatbilst skolēnu vecumam un interesēm, skolotājam jābūt radošam, gatavam apgūt jaunas zināšanas, skolēnus ir jāieinteresē, lai viņi varētu patstāvīgi darboties. Matemātikā ir jāattīsta arī pārējās kompetences, nevis tikai matemātisko prasmju kompetence. Svarīgi ir sākumskolā interesanti mācīt matemātiku, lai arī vēlāk skolēniem šis mācību priekšmets liktos aizraujošs.
Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes turpinājumā tika izvērtētas pedagogu atziņas par izmantojamajām metodēm un metodiskajiem paņēmieniem tēmas „Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana” apguvē. Interesi saista tas, ka tradicionālās mācību metodes nespēj nodrošināt sākumskolēnu vēlmi pēc darbošanās. Skolēni nespēj iegaumēt lielo informācijas apjomu, ko saņem no skolotāja, turklāt skolotājs jūtas noguris lielā darba apjoma dēļ. Turpretim, nozīmīgi ir tas, ka interaktīvās mācību metodes spēj nodrošināt skolēnu aktīvu darbību. Informāciju skolēns iegūst un nostiprina pats, sadarbojoties ar klasesbiedriem. Skolotājam šeit ir padomdevēja, konsultanta loma, tāpēc skolotājs jūtas motivēts darbam.
Pētījuma ietvaros tika izstrādāti 2 stundu konspekti un organizētas šīs stundas Rēzeknes Internātpamatskolas – attīstības centra 2.a. un 2.b. klasē. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1367047
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties