Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:345007
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Vecumposma īpatnību ievērošana mācot 2.klasē    7
2.  Integrēto mācību teorētiskās pamatnostādnes    9
2.1.  Mācību satura organizācija    10
2.1.1.  Mācību stunda kā mācību organizācijas forma    13
2.1.2.  Mācību satura integrācija    16
2.2.  Integrēto mācību darba gaita, tās mācīšanās nozīme un priekšrocības    18
2.3.  Tēmas „Meža veltes” apgūšanā izmantojamās metodes    21
2.3.1.  Pārrunu metode    25
2.3.2.  Uzskates metode    25
2.3.3.  Vingrinājumi    26
2.3.4.  Spēles metode    27
3.  Bērnu izziņas aktivitāte un mācīšanās motivācija    29
4.  Integrētās mācīšanas izmantošana mācību procesā    34
4.1.  Integrētās dienas konspekts tēmas „Meža veltes” apguvē    35
4.2.  Dabaszinības stundas konspekts tēmas „Meža veltes” apguvē    42
4.3.  Pedagoģiskā eksperimenta analīze    44
  Noslēgums    47
  Bibliogrāfija    48
Darba fragmentsAizvērt

I.Pestolocijs ir teicis, ka galvenais mācību mērķis ir ne tik daudz zināšanu apgūšana, cik bērnu prāta un dvēseles spēju attīstīšana.
Izglītības mērķis ir izglītots, patstāvīgi, elastīgi domājošs, lemt, rīkoties un atbildību uzņemties spējīgs cilvēks, kurš sakņojas savas tautas kultūrvērtību sistēmā un ir tolerants pret citu etnosu vērtībām. Lai šādu mērķi sasniegtu, dzimtās valodas, dabaszinību un mūzikas skolotājiem jāmeklē daudzveidīgas iespējas, kā pilnveidot norādītā prasmes. Reālā situācija skolās liecina, ka skolēniem trūkst prasmes loģiski un gramatiski pareizi izteikt domas, jūtas un vēlmes kā runā, tā rakstos. Arvien rodas jaunas domas, idejas par mācību procesa pilnveidošanu (Šķendere N., 2003).
Arvien biežāk skolotāji meklē jaunus ceļus, kā atrast kopsakarības starp mācību priekšmetiem. Viens no tiem ir integrētā mācīšana.
Integrētā mācīšana ļauj skolēniem apgūt vienotu, nesadrumstalotu zinību sistēmu, nodrošinot viņu iekšējo un ārējo brīvību, veidot bērnu par personību, kam ir pašam savi uzskati, kas spēj pieņemt sabiedrības uzvedības normas un adaptēties konkrētā kultūrvidē, veidot skolēna pieredzi saskaņā ar viņa attīstības iekšējo loģiku un attīstības tendencēm, radot bērna individualitātes attīstīšanai atbilstošu vidi.
Izvēlētā studiju darba tēma ir „Meža veltes” apguve 2. klasē.
Pētījuma objekts: mācību process 2.klasē.
Pētījuma priekšmets: integrēto mācību izmantošana.
Pētījuma mērķis: balstoties uz teorētiskām atziņām un praktiskā darba pieredzi, izstrādāt un realizēt dabaszinību stundas un integrētās dienas modeli par tēmu „Meža veltes” 2. klasē.
Hipotēze: ja integrē mācību saturu un izmanto dažādas mācību metodes, tad pieaug bērnu izziņas intereses un mācīšanās motivācija tēmas „Meža veltes” apguvē.
Uzdevumi:
1.Studēt, apkopot un analizēt literatūru par mācību procesa integrāciju.
2.Izpētīt literatūru par dažādu mācību metožu izmantošanas iespējām tēmas „Meža veltes” apguvē.
3.Izstrādāt integrētās dienas modeli tēmas „Meža veltes” apguvē 2. klasē.
4.Izstrādāt dabaszinību stundas modeli tēmas „Meža veltes” apguvē 2.klasē.
5.Veikt pedagoģiskā eksperimenta analīzi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties