-
Stratēģiskās attīstības virzieni Ogres tehnikumā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Atslēgvārdi | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Latvijas izglītības stratēģija | 7 |
1.1. | Stratēģiskā vadība izglītības iestādēs | 10 |
1.2. | Izglītības iestādes vadīšana pārmaiņu procesā | 20 |
1.3. | Profesionālās izglītības sistēma | 27 |
2. | Ogres tehnikuma darbības raksturojums | 32 |
3. | Ogres tehnikuma darbības invertējums | 47 |
3.1. | Ogres tehnikuma resursi un to uzlabošana | 54 |
3.2. | Ogres tehnikuma SVID analīze | 57 |
3.3. | Ogres tehnikuma audzēkņu aptaujas analīze | 61 |
3.4. | Ekspertu intervija | 67 |
3.5. | Ogres tehnikuma attīstības virzieni | 72 |
Secinājumi | 75 | |
Priekšlikumi | 77 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 79 |
Secinājumi
1. Veicot Ogres tehnikuma audzēkņu aptauju 45% novērtē tehnikuma darbību, kā ļoti labu, savukārt 31% novērtē, kā izcilu, kas norāda uz to, kad tehnikuma audzēkņi ir ļoti apmierināti ar iestādes darbību un sniegto izglītības kvalitāti. Turklāt 46% aptaujāto respondentu norādīja, kad pilnīgi noteikti ieteiktu draugiem iet mācīties uz Ogres tehnikumu, kas norāda uz to, kad tehnikums realizē mācību programmas, kuras ir atbilstošā kvalitātē, bet arī esošais mikroklimats, ir viens no faktoriem, kas piesaista audzēkņus.
2. Aptaujas analīze pierādīja, kad kvalitatīvas izglītības nodrošinātājs ir profesionāls, zinošs un daudzpusīgs pedagogs, kurš spēj pasniegt mācību priekšmetus, tā lai sagatavotu jaunos speciālistus darbam uzņēmumos. Aptaujas analīze ļauj secināt, kad Ogres tehnikumā ir pietiekoši kvalificēti profesionālo priekšmetu pedagogi, ko apliecina dati, kad 33% no aptaujātajiem respondentiem norādīja, ka profesionālo priekšmetu pedagogu zināšanas, pieredze, darbs ir izcils. Savukārt 30% norādīja, ka pedagogu darba kvalitāte ir ļoti laba.
3. Vērtējot vispārizglītojošo priekšmetu programmām, tad 44% respondentu atbildēja, kad vispārizglītojošo pedagogu darba kvalitāte ir ļoti laba, bet 29% norādīja, kad vispārizglītojošo pedagogu darba kvalitāte ir laba, kas ir apmierinoši rādītāji, bet 18 % norādīja, kad pedagogu darba kvalitāte ir izcila.
4. Aptaujājot respondentus 62% norādīja, kad ir nepieciešama multifunkcionāla sporta zāle, jo šobrīd audzēkņiem ir jādodas uz sporta nodarbībām 15- 20 minūšu gājienā uz Ogres sporta centru. Sporta centrs atrodas 3.5 km attālumā, kuru apmeklē 639 audzēkņi un telpu īres izmaksas gadā sastāda 3137.91 EUR. Regulāri pārvietojoties no OT mācību korpusa uz Ogres novada sporta centra sporta zāli, tiek traucēts pilnvērtīgs mācību process, turklāt audzēkņiem ir jāšķērso dzelzceļš.
…
Autore piedāvā apskatīt tehnikuma darbības specifiku un norāda uz iespējamajiem attīstības virzieniem, vai jomām, kuras būtu jāpilnveido, lai sasniegtu, jebkuras izglītības iestādes galveno mērķi kvalitatīva izglītība. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt Ogres tehnikuma attīstības virzienus atbilstoši tehnikumā esošajiem resursiem.
- Bērnu attīstības centri
- Personāla speciālists - prakses atskaite tehnikumā
- Stratēģiskās attīstības virzieni Ogres tehnikumā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Bērnu vajadzības kā intelektuālās attīstības virzītājs
Diplomdarbs augstskolai70
-
Bērnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem integrēšanas iespējas speciālajā internātskolā
Diplomdarbs augstskolai43
Novērtēts! -
Aroda iemaņu mācīšanas īpatnības speciālajā skolā bērniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem
Diplomdarbs augstskolai77
-
Izziņas intereses rosināšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
Diplomdarbs augstskolai74
Novērtēts! -
Lasītprasmes sekmēšanas iespējas bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem speciālās skolas vecākajās klasēs
Diplomdarbs augstskolai59
Novērtēts!