Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Uzņēmējdarbība
Stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA “Palleteries” Covid-19 ...-
Stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA “Palleteries” Covid-19 krīzes ietekmes stabilizācijai
TOP 500Jauns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
SAĪSINĀJUMU SARAKSTS | 6 | |
ATTĒLU UN TABULU SARAKSTS | 7 | |
IEVADS | 8 | |
1. | STRATĒĢIJAS IZVEIDES UN IEVIEŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI | 10 |
1.1. | Stratēģijas definējums un būtība | 10 |
1.2. | Stratēģiskā vadīšana un stratēģijas nepieciešamība uzņēmumā | 13 |
1.3. | Galvenie stratēģijas izstrādes procesa ietekmējošie faktori | 17 |
1.4. | Finanšu rādītāju analīzes nepieciešamība stratēģiskajā plānošanā | 19 |
2. | PRETKRĪZES VADĪŠANAS STRATĒĢIJA | 25 |
2.1. | Krīzes teorētiskie aspekti | 25 |
2.2. | Krīzes rašanās faktori, cēloņi un simptomi | 28 |
2.3. | Krīzes dzīves cikls pretkrīzes vadīšanas stratēģijā | 34 |
2.4. | Pretkrīzes vadīšanas stratēģijas, ņemot vērā laika faktoru | 40 |
3. | KOKAPSTRĀDES NOZARE, TĀS RAKSTUROJUMS KRĪZES SITUĀCIJĀ | 44 |
3.1. | Kokapstrādes nozares attīstības dinamika | 44 |
3.2. | Covid-19 krīzes ietekme uz kokapstrādes nozares attīstību | 48 |
3.3. | Kokapstrādes uzņēmumu pieredze krīzes pārvarēšanā | 53 |
4. | SIA “PALLETERIES” DARBĪBAS ANALĪZE PIRMS KRĪZES, KRĪZES LAIKĀ | 56 |
4.1. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības apraksts | 56 |
4.2. | Finanšu resursu avotu struktūra uzņēmumā, to analīze pirms krīzes, krīzes laikā | 59 |
4.2.1. | Bilances horizontālā un vertikālā analīze | 60 |
4.2.2. | Peļņas vai zaudējumu aprēķina analītika | 63 |
4.3. | Finanšu rezultātu novērtējums uzņēmumā | 64 |
4.3.1. | Rentabilitātes rādītāju analīze | 64 |
4.3.2. | Maksātspējas un likviditātes rādītāju analīze | 67 |
5. | STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE SIA “PALLETERIES” DARBĪBAS STABILIZĀCIJAI | 70 |
5.1. | Stratēģijas izstrādes process krīzes situācijā | 70 |
5.1.1. | Uzņēmuma misija, mērķis un galvenie uzdevumi | 72 |
5.1.2. | Tirgus apgūšana krīzes laikā, pēc krīzes | 72 |
5.1.3. | Uzņēmuma SVID analīze | 73 |
5.1.4. | Prioritātes starp finanšu, mārketinga, biznesa un personāla procesiem | 76 |
5.2. | Pasākumi uzņēmuma darbības stabilizācijas nodrošināšanai | 77 |
5.2.1. | Uzņēmuma drošības pasākumi ārkārtējā situācijā | 77 |
5.2.2. | Priekšlikumi finanšu optimizēšanas iespējām uzņēmumā | 79 |
5.2.3. | Attālinātā darba organizēšanas iespējas | 81 |
5.3. | Uzņēmuma darbības izaicinājumi, iespējas ārkārtējā situācijā | 86 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 90 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 93 | |
PIELIKUMI | 98 |
Ikviena veiksmīga uzņēmuma vadītājam jāapzinās, ka krīze jebkurā tās izpausmē ir
neatņemama uzņēmējdarbības procesa sastāvdaļa, vadītājam tai jāgatavojas un pēc iespējas
optimālāk jācenšas izkļūt no krīzes bez būtiskiem zaudējumiem. Uzņēmējdarbībā arī mazāk
veiksmīgs vadītājs saskaras gan ar krīzi, gan ar neparedzētiem apstākļiem. Tāpēc ik reizi šādas
situācijas uzņēmuma vadītājam var būt jauns un negaidīts pavērsiens. Gan veiksmīga, gan mazāk
veiksmīga uzņēmuma vadītājam iespējams jāpiedzīvo nepārvaramas varas situācijas, taču šādos
gadījumos katrs vadītājs var izmantot pilnīgi atšķirīgas stratēģijas, piemēram, viens uzņēmuma
vadītājs var censties paredzēt notikumu attīstību, gatavoties pats un apmācīt savus darbiniekus,
kamēr cits uzņēmuma vadītājs iespējams var paļauties tikai uz notikumu gaitu un veiksmīgu
apstākļu sakritību. Tātad, katrs uzņēmuma vadītājs izvēlas savu stratēģiju, kā plānot, vadīt un
organizēt sava uzņēmuma darbību dažādos uzņēmējdarbības vides ārējos un iekšējos apstākļos.
Krīzes situācijas izpratne ir ļoti aktuāla, jo, piemēram, Covid-19 pandēmijas ietekmē
uzņēmējdarbībā situācija veidojas dažāda – daudzi uzņēmumi pārvalda situāciju, kontrolē
uzņēmuma finanšu stāvokli, iespējas un draudus, veiksmīgi turpina savu darbību, kamēr daudzi
uzņēmumi spiesti radikāli mainīt savu saimniecisko darbību vai pat likvidēties.
Lai uzņēmums spētu novērtēt saimnieciskās darbības rezultātus un pieņemt pareizos
lēmumus krīzes situācijā, kas šobrīd ir pārņēmusi visu pasauli, jāiegūst objektīvu informāciju,
kas atspoguļo uzņēmuma ienesīgumu un jādarbojas pēc iepriekš izstrādātas stratēģijas. …
Materiāls ir PDF formātā.
- Stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA “Palleteries” Covid-19 krīzes ietekmes stabilizācijai
- Uzņēmuma ārējās vides analīze tirdzniecības uzņēmumā
- Uzņēmuma SIA "Madara Cosmetics" SVID analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "NEOSS" attīstības stratēģijas izstrāde
Diplomdarbs augstskolai76
Novērtēts! -
SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
Diplomdarbs augstskolai103
-
Uzņēmuma SIA "Labiekārtošana-D" analīze
Diplomdarbs augstskolai57
-
Darbinieku motivācija uzņēmumā SIA "Lage Ko"
Diplomdarbs augstskolai55
-
Personāla motivācija daudzkultūru uzņēmumā: SIA "Cemex" piemērs
Diplomdarbs augstskolai57