Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:137119
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 75 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  SAĪSINĀJUMU SARAKSTS    6
  ATTĒLU UN TABULU SARAKSTS    7
  IEVADS    8
1.  STRATĒĢIJAS IZVEIDES UN IEVIEŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    10
1.1.  Stratēģijas definējums un būtība    10
1.2.  Stratēģiskā vadīšana un stratēģijas nepieciešamība uzņēmumā    13
1.3.  Galvenie stratēģijas izstrādes procesa ietekmējošie faktori    17
1.4.  Finanšu rādītāju analīzes nepieciešamība stratēģiskajā plānošanā    19
2.  PRETKRĪZES VADĪŠANAS STRATĒĢIJA    25
2.1.  Krīzes teorētiskie aspekti    25
2.2.  Krīzes rašanās faktori, cēloņi un simptomi    28
2.3.  Krīzes dzīves cikls pretkrīzes vadīšanas stratēģijā    34
2.4.  Pretkrīzes vadīšanas stratēģijas, ņemot vērā laika faktoru    40
3.  KOKAPSTRĀDES NOZARE, TĀS RAKSTUROJUMS KRĪZES SITUĀCIJĀ    44
3.1.  Kokapstrādes nozares attīstības dinamika    44
3.2.  Covid-19 krīzes ietekme uz kokapstrādes nozares attīstību    48
3.3.  Kokapstrādes uzņēmumu pieredze krīzes pārvarēšanā    53
4.  SIA “PALLETERIES” DARBĪBAS ANALĪZE PIRMS KRĪZES, KRĪZES LAIKĀ    56
4.1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības apraksts    56
4.2.  Finanšu resursu avotu struktūra uzņēmumā, to analīze pirms krīzes, krīzes laikā    59
4.2.1.  Bilances horizontālā un vertikālā analīze    60
4.2.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina analītika    63
4.3.  Finanšu rezultātu novērtējums uzņēmumā    64
4.3.1.  Rentabilitātes rādītāju analīze    64
4.3.2.  Maksātspējas un likviditātes rādītāju analīze    67
5.  STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE SIA “PALLETERIES” DARBĪBAS STABILIZĀCIJAI    70
5.1.  Stratēģijas izstrādes process krīzes situācijā    70
5.1.1.  Uzņēmuma misija, mērķis un galvenie uzdevumi    72
5.1.2.  Tirgus apgūšana krīzes laikā, pēc krīzes    72
5.1.3.  Uzņēmuma SVID analīze    73
5.1.4.  Prioritātes starp finanšu, mārketinga, biznesa un personāla procesiem    76
5.2.  Pasākumi uzņēmuma darbības stabilizācijas nodrošināšanai    77
5.2.1.  Uzņēmuma drošības pasākumi ārkārtējā situācijā    77
5.2.2.  Priekšlikumi finanšu optimizēšanas iespējām uzņēmumā    79
5.2.3.  Attālinātā darba organizēšanas iespējas    81
5.3.  Uzņēmuma darbības izaicinājumi, iespējas ārkārtējā situācijā    86
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    90
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    93
  PIELIKUMI    98
Darba fragmentsAizvērt

Ikviena veiksmīga uzņēmuma vadītājam jāapzinās, ka krīze jebkurā tās izpausmē ir
neatņemama uzņēmējdarbības procesa sastāvdaļa, vadītājam tai jāgatavojas un pēc iespējas
optimālāk jācenšas izkļūt no krīzes bez būtiskiem zaudējumiem. Uzņēmējdarbībā arī mazāk
veiksmīgs vadītājs saskaras gan ar krīzi, gan ar neparedzētiem apstākļiem. Tāpēc ik reizi šādas
situācijas uzņēmuma vadītājam var būt jauns un negaidīts pavērsiens. Gan veiksmīga, gan mazāk
veiksmīga uzņēmuma vadītājam iespējams jāpiedzīvo nepārvaramas varas situācijas, taču šādos
gadījumos katrs vadītājs var izmantot pilnīgi atšķirīgas stratēģijas, piemēram, viens uzņēmuma
vadītājs var censties paredzēt notikumu attīstību, gatavoties pats un apmācīt savus darbiniekus,
kamēr cits uzņēmuma vadītājs iespējams var paļauties tikai uz notikumu gaitu un veiksmīgu
apstākļu sakritību. Tātad, katrs uzņēmuma vadītājs izvēlas savu stratēģiju, kā plānot, vadīt un
organizēt sava uzņēmuma darbību dažādos uzņēmējdarbības vides ārējos un iekšējos apstākļos.
Krīzes situācijas izpratne ir ļoti aktuāla, jo, piemēram, Covid-19 pandēmijas ietekmē
uzņēmējdarbībā situācija veidojas dažāda – daudzi uzņēmumi pārvalda situāciju, kontrolē
uzņēmuma finanšu stāvokli, iespējas un draudus, veiksmīgi turpina savu darbību, kamēr daudzi
uzņēmumi spiesti radikāli mainīt savu saimniecisko darbību vai pat likvidēties.
Lai uzņēmums spētu novērtēt saimnieciskās darbības rezultātus un pieņemt pareizos
lēmumus krīzes situācijā, kas šobrīd ir pārņēmusi visu pasauli, jāiegūst objektīvu informāciju,
kas atspoguļo uzņēmuma ienesīgumu un jādarbojas pēc iepriekš izstrādātas stratēģijas. …

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties