Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu in...-
Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Izstāžu un gadatirgu teorētiskais pamatojums. | 7 |
1.1 | Izstāžu un gadatirgu jēdziens un nozīme. | 7 |
1.2. | Izstāžu un gadatirgu evolūcija, attīstības tendences un ģeogrāfiskais izvietojums. | 13 |
1.3. | Izstāžu un gadatirgu tipoloģija | 31 |
2. | Investīciju un starptautiskās tirdzniecības būtība, piesaistes veidi un apjomi atkarībā no starptautiskajām izstādēm un gadatirgiem. | 35 |
2.1. | Starptautisko izstāžu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību, devums valsts ekonomiskajā izaugsmē. | 35 |
2.2. | Izstāžu industrijas ieguldījums valsts un tās reģionu attīstībā. | 40 |
2.2.1. | Starptautiskā tirdzniecība, un investīcijas, ko sekmē izstāžu industrija. | 40 |
2.2.2. | Apvidus un valsts ekonomiskais ieguvums atkarībā no izstāžu un gadatirgu norisināšanās vietas. | 48 |
2.3. | Izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm, to ietekme uz investīciju īpatsvaru un atdeves ātrumu. | 55 |
2.3.1. | Izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm. | 55 |
2.3.2. | Investīciju pelnītspēja, riska faktors un atdeves ātrums. | 60 |
3. | Starptautisko izstāžu un gadatirgu loma Latvijas ekonomiskajā izaugsmē. | 64 |
3.1. | Latvijas ekonomiskā attīstība laikā no neatkarības atgūšanas līdz mūsdienām. | 64 |
3.2. | Latvijas firmu ieguldījums Latvijas ekonomikas attīstībā piedaloties starptautiskajās izstādēs un gadatirgos. | 68 |
3.3. | Konkrētu uzņēmumu gūtie rezultāti un pieredze piedaloties starptautiskajās izstādēs. | 76 |
3.4. | Starptautisko izstāžu ietekmes perspektīvas Latvijā. | 78 |
Nobeigums. | 84 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 85 | |
Pielikums | 88 | |
Anotācija | 94 |
Mūsdienu ekonomikas internacionalizācijas ietvaros, kas notiek pārejas procesā no industriālas sabiedrības uz sabiedrību, kurā galvenā loma ir komunikācijām un kurai ir raksturīgs:
• paātrināta tehnoloģiskā aprīkojuma ekonomiskās vērtības zaudēšana;
• nepārtraukta produkcijas dzīves ilguma samazināšanās;
• intensīva informātikas klātesamība visās dzīves sfērās;
• tendence uz ekonomisku monstru veidošanos ārējās tirdzniecības jomā;
• cieša uzņēmumu atkarība no jaunajām tehnoloģijām;
• patērētāja aktīva piedalīšanās notikumu veidošanā;
• atsevišķu uzņēmumu nespēja reaģēt uz pašu nekontrolētajām izmaiņām ekonomikā (valūtas–finansu, enerģētiskā sfēra, utt.)
Katra uzņēmuma, kurš vēlas sev nodrošināt ilgstošu atrašanos pasaules uzņēmējdarbības apritē, galvenais uzdevums ir sava imidža uzlabošana un sociālā ieguldījuma propaganda. [30; 62]
Šajā virzienā, tāpat kā arī to pūļu ietvaros, kuras uzņēmumi pieliek savu profesionālo interešu īstenošanai, tirdzniecības gadatirgu un izstāžu sistēma piedāvā viņiem augsti kvalitatīvu līdzekli, kas nodrošina vienlaicīgu plaša spektra ekonomisko, tehnisko un komerciālo paziņojumu izplatīšanu un saņemšanu pie salīdzinoši pieņemamām izmaksām.
Globālajā ekonomiskajā aspektā izstādes turpina kalpot par tehniskās attīstības spoguli, informācijas biržu, cenu rādītāju un ekonomiski–politisku konjunktūras izmaiņu prognozēšanas forumu.
Tirdzniecības gadatirgiem un izstādēm, kas iekļaujas mārketinga kompleksa struktūrā, atšķirībā no tam radniecīgajiem darbības virzieniem (reklāmas, sabiedrisko attiecību, utt.), ir tiešās komunikācijas un "dzīvā" kontakta ar interesējošo preci un pakalpojumu priekšrocība.
…
Izstāžu un gadatirgu teorētiskais pamatojums: jēdziens un nozīme, evolūcija, attīstības tendences un ģeogrāfiskais izvietojums, tipoloģija. Investīciju un starptautiskas tirdzniecības būtība, piesaistes veidi un apjomi atkarībā no starptautiskajām izstādēm un gadatirgiem: ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecibu, devums valsts ekonomiskajā izaugsmē, izstāžu industrijas ieguldijums valsts un tās reģionu attīstībā, izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm, to ietekme uz investīciju īpatsvaru un atdeves ātrumu. Starptautisko izstāžu un gadatirgu loma Latvijas ekonomiskajā izaugsmē: Latvijas ekonomiskā attīstība laikā no neatkarības atgūšanas līdz mūsdienam, Latvijas firmu ieguldījums Latvijas ekonomikas attīstībā piedaloties starptautiskajās izstādēs un gadatirgos, konkrētu uzņēmumu gūtie rezultāti un pieredze piedaloties starptautiskajās izstādēs, starptautisko izstāžu ietekmes perspektīvas Latvijā.
- Nodokļu ietekme uz iedzīvotāju dzīves līmeni Latvijā
- Nodokļu politika Latvijā, tās darbības efektivitāte un analīze
- Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Tūrisms un tā ietekme uz Jelgavas rajona attīstību
Diplomdarbs augstskolai58
-
Eiropas Savienības ietekme uz norēķinu karšu biznesu Latvijā
Diplomdarbs augstskolai63
Novērtēts! -
Akcīzes nodokļa ietekme uz Latvijas Republikas budžetu
Diplomdarbs augstskolai52
-
Pievienotā nodokļa ietekme uz LR budžetu
Diplomdarbs augstskolai60
-
Eiropas Savienības prasību ietekme uz Valsts Akciju sabiedrības “Latvijas dzelzceļš” attīstību
Diplomdarbs augstskolai90
Novērtēts!