Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Stabilitāti un uzticību radoši tēli uzņēmumu korporatīvaj...-
Stabilitāti un uzticību radoši tēli uzņēmumu korporatīvajos stilos
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | ||
1. | Uzņēmumu korporatīvo stilu un tēlu teorētiskā izpēte | 6 |
1.1. | Korporatīvā stila jēdziens un funkcijas | 6 |
1.2. | Korporatīvā stila vizuālo daļu raksturojums | 8 |
1.2.1. | Preču zīme un logo | 8 |
1.2.2. | Fontu komplekts | 8 |
1.2.3. | Korporatīvās krāsas | 9 |
1.2.4. | Sauklis | 9 |
1.2.5. | Svarīgākie korporatīvā stila komponenti | 9 |
1.2.6. | Četri vektori | 9 |
1.2.7. | Galvenā ideja, vīzija | 10 |
1.2.8. | Auditorijas | 10 |
1.3. | Logotipa nozīme un veidošanas kritēriji | 10 |
1.3.1. | Logotipa vēsture | 11 |
1.3.2. | Logo galvenā nozīme | 12 |
1.3.3. | Pārskats par logo | 12 |
1.3.4. | Logo šodien | 13 |
1.3.5. | Veiksmīga logotipa dizains | 13 |
1.3.6. | Logo kritēriji | 14 |
1.3.7. | Saukļi | 16 |
1.4. | Krāsu izvēle korporatīvajam stilam | 16 |
1.5. | Vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmu tirdzniecība | 20 |
SECINĀJUMI | 23 | |
2. | Vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmu pārstāvošu uzņēmumu logotipu empīriskā izpēte | 25 |
2.1. | Empīrisko metožu apraksts un respondentu raksturojums | 25 |
2.2. | Anketēšanā iegūto rezultātu analīze | 25 |
2.3. | Intervija ar SIA Pristis valdes locekli Jevgēniju Savčuku par firmas stila lomu biznesa attīstībā un firmas atpazīstamībā | 33 |
SECINĀJUMI | 35 | |
3. | Gala produkta izstrāde | 36 |
3.1. | Darba gaita | 36 |
3.2. | Stila grāmatas saturs | 36 |
NOBEIGUMS | 37 | |
LITERATŪRAS SARAKST | 38 |
NOBEIGUMS
Teorētiskās informācijas atlase un apstrāde, ļauj izdarīt secinājumus par to, kas ir korporatīvā identitāte un kā tā tiek veidota. Galvenā nozīme ir tā, ka logotipam un firmas stilam ir kodolīgi jāraksturo tas, kas tiek darīts uzņēmumā, tā darbības veidi un mērķi.
Logo ir uzskatāma, lakoniska grafiska zīme, kas tiek izmantota, lai attēlotu vai simbolizētu preci vai pakalpojumu. Tas arī atspoguļo uzņēmuma individualitāti. Veiksmīgam logotipam ir jābūt labi salasāmam un viegli atpazīstamam. Kad logotips jau ir kļuvis pietiekoši atpazīstams, tas var sākt funkcionēt kā preču zīme.
Profesionāli veidots logo ir nepieciešams ikvienai kompānijai kas grib augt un attīstīties.
Krāsa ir svarīga logotipa atpazīstamībai, bet tai nevajadzētu būt neaizvietojamai sastāvdaļai tā dizainā, jo tas varētu konfliktēt ar funkcionalitāti. Tādēļ logotipam ir nepieciešams izstrādāt melnbalto un krāsaino versiju.
Ir svarīgi atlasīt pareizās krāsas kuras tiks izmantotas logotipā un korporatīvajā stilā, jo krāsām ir daudz dažādas simboliskas nozīmes, tāpēc pirms to izmantot korporatīvā stila izstrādē, nepieciešams izpētīt tās psiholoģisko ietekmi un to, kādu iespaidu nepieciešams krāsai atstāt uz klientu. Ar krāsām arī nedrīkst pārspīlēt, jo tas var radīt problēmas logotipa atpazīstamībā.
Analizējot empīriskajā daļā iegūtos rezultātus var secināt, ka vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmas pārstāvošai firmai logotipā ir jādominē zilai, sarkanai vai melnai krāsai. Logotipa grafiskajos zīmējumos jādominē liektām līnijām, ģeometriskām figūrām vai burtu salikumiem, tad logotips pēc respondentu domām simbolizētu vājstrāvu komunikāciju un drošības sistēmas.
Analizējot anketēšanā un intervijā iegūtos rezultātus, apstiprinās hipotēze, ka gaumīgi un firmas specifikācijai atbilstoši izstrādāts logotips un firmas stils, potenciālajiem klientiem rada iespaidu ka firma ir stabila un uzticama, kā arī sekmē firmas atpazīstamību gan potenciālo klientu gan konkurentu vidū.
Darba rezultātā ieguvu noderīgu informāciju par veiksmīga logotipa un korporatīvā stila izstrādi, kas man noderēs arī turpmāk. Izveidoju stila grāmatu, ko SIA Fruktus īpašnieks Jānis Vilks atzina par izdevušos.
…
Bakalaura darbs. Ir ievads, secinājumi, nobeigums, tēzes 3 valodās. Pielikumi. Intervija.
- Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
- Stabilitāti un uzticību radoši tēli uzņēmumu korporatīvajos stilos
- Uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību maksātnespējas pamataspekti Latvijas Republikas Civilprocesuālajās tiesībās
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību maksātnespējas pamataspekti Latvijas Republikas Civilprocesuālajās tiesībās
Diplomdarbs augstskolai95
-
Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts! -
Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas un problēmas Latvijā
Diplomdarbs augstskolai47
-
Latvijas tūrisma uzņēmumu mājas lapu analīze
Diplomdarbs augstskolai94
Novērtēts! -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai60