Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:747333
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
  ANALĪTISKAIS APSKATS    10
1.1.  Mārketinga koncepcijas teorētiskā bāze    10
1.2.  Sporta pakalpojumu virzīšanas īpatnības    16
1.3.  Mazbudžeta mārketings    22
  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    35
2.1.  Sporta pakalpojumu tirgus analīze    35
2.2.  Ekspertu viedoklis par mazbudžeta mārketingu sporta pakalpojumu tirgū    38
2.3.  Patērētāju uzvedības analīze sporta pakalpojumu tirgū    41
2.4.  Mazbudžeta virzīšanas iespējas    52
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    54
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    56
  PIELIKUMI    58
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma gaitā autore izstrādājusi šādus secinājumus:
1. Mazbudžeta mārketinga virzīšanas iespējas Latvijas tirgū pārstāv sociālie tīkli, WOM (word-of-mouth), bezmaksas nodarbības, akcijas, dalība pasākumos un rekomendācijas no draugu un paziņu puses.
2. Demogrāfiskā situācija Latvijā šobrīd ir sporta nozarei labvēlīgā stāvoklī - maksāt spējīgu iedzīvotāju skaitā ir novērojama pozitīvā dinamika un šo iedzīvotāju skaits valstī pieaug vidēji par 4% gadā.
3. Balstoties uz ekspertu viedokļiem, mazbudžeta sporta pakalpojumu sniedzējiem ir jākoncentrējas uz sociālo tīklu piedāvātajiem mārketinga un virzīšanas risinājumiem, nepiesaistot finansējumu vispār vai izmantojot Facebook reklāmas iespējas ar minimālo budžetu, kas nepārsniedz 100 EUR mēnesī.
4. Vislabākais veids, kā uzrunāt potenciālo klientu un pozitīvi ietekmēt viņa lēmumu par sadarbību ar kādu no mazbudžeta sporta uzņēmumiem, par ko liecina pārliecinošā vairākuma (70,9%) respondentu atbilde - sociālie tīkli. Ar Facebook lapas izveidi, kur izvietots dinamisks saturs, pakalpojumu detalizēts apraksts un video materiāli, respondentu uzmanība tiek pievērsta krietni vairāk un ātrāk pakalpojumu sniedzējam.
5. Saskaņā ar anketēšanas rezultātiem vairākums patērētāju dod priekšroku individuālajām nodarbībām (32,6%) vai viena sporta pakalpojumu sniedzēja apmeklējumiem (37,9%), kas, savukārt liecina par to, ka jaunajam mazbudžeta uzņēmumam būtu jākoncentrējas uz individuālo nodarbību izveidi un 1 - 2 grupas nodarbību variantiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties