Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:249731
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    5
  Summary    6
  Ievads    8
1.  Sociālie mediji un to ietekme uz ceļotāju uzvedību    10
1.1.  Sociālo mediju jēdziens un būtība    10
1.2.  Sociālo mediju lietošana Latvijā    15
1.3.  Ar tūrismu un atpūtu saistīts lietotāju radīts sociālo mediju saturs    20
1.4.  Lietotāju radīta satura ietekme uz ceļotāju uzvedību    24
2.  Siguldas novads kā tūristu ceļojumu galamērķis    26
3.  Sociālo mediju lietošana Siguldas novada tūrisma sektora kontekstā    32
3.1.  Tūrisma uzņēmēju, organizāciju un ceļotāju radīta satura izpēte    32
3.2.  Siguldas novada atspoguļojums ceļotāju un uzņēmēju radīta sociālo mediju saturā    35
4.  Sociālo tīklu satura ietekme uz Siguldas novada apmeklētāju ceļošanas plāniem    42
  Nobeigums    53
  Izmantoto avotu saraksts    56
  PIELIKUMI    59
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Bakalaura darba nosaukums ir “Ceļotāju un organizāciju radīta sociālo mediju satura ietekmes izvērtējums uz ceļošanas plāniem. Siguldas novada piemērs.”
Darbs ir aktuāls, jo Latvijā pēdējos gados pieaug sociālo mediju lietošana Latvijas iedzīvotāju vidū. Šī tendence norāda uz sociālo mediju lietošanas nozīmību aizvien plašākā iedzīvotāju ikdienas sadzīves jautājumu amplitūdā, no kurām viena ir tūrisms. Sociālo mediju lietošanas tendences ļauj izteikt pieņēmumu, ka tie ieņem nozīmīgu lomu tūrisma popularizēšanā. Dažādu ar šo jomu saistītu jautājumu risināšanā, iepazīšanā, skaidrošanā tieši ar sociālo mediju starpniecību. Ārpus Rīgas, izņemot Jūrmalu, populārākā tūristu vieta, kurās tie izvēlas uzkavēties vairāk nekā vienu dienu, ir Siguldas novads.
Pētījuma mērķis bija izpētīt Latvijas ceļotāju un organizāciju radīto sociālo mediju saturu, kas saistīta ar atpūtas un brīvā laika pavadīšanu Siguldā un tā iespējamo ietekmi uz Latvijas ceļotāju vēlmi apmeklēt Siguldu brīvā laika pavadīšanas nolūkos.
Pētījumā tika izmantota zinātniskās literatūras un dokumentu analīze, sociālo mediju kontentanalīze, respondentu anketēšana un datu aprakstošā statistiskā analīze.
Darbs strukturēts četrās daļās. Pirmajā nodaļā tika analizēta sociālo mediju jēdzienu, tā būtību un teorētiskās saiknes ar tūrismu un ceļošanu. Otrajā nodaļā tika izvērtēts Siguldas novads, kā tūrisma galamērķis. Trešās nodaļas ietvaros tika praktiski izpētīts 2 Latvijas populārāko sociālo tīklu saturs par ceļošanu. Ceturtajā nodaļā analizēti sociālo tīkla lietotāju paradumi, attiecībā uz satura radīšanu un ceļošanas motivācijas veidošanu.
Darbā tika izmantoti informācijas avoti no tādiem autoriem, kā Tremps, Leonardi, Kazaka, par sociālo mediju veidiem, Lange-Farija un S. Eliota par sociālo mediju saturu, Dženkins par ceļotāju uzvedību un Siguldas novada pašvaldības mājas lapā publicētais.
Pētījumā noskaidrots, ka sociālajos tīklos lietotāju radītais ceļojumu tekstuālais saturs tiek papildināts ar vizuālu materiālu. Ceļojumu un pašvaldību organizāciju radītais saturs sociālajos tīklos tiek papildināts ar lietotāju komentāriem un veidotas diskusijas. Tā ir informācija, kuru sociālo tīklu lietotāji var atrast sociālajos tīklos un rada cilvēku motivāciju apmeklēt konkrētās apskates vietas.
Pētījuma gaitā tiek izdarīti galvenie secinājumi, ka cilvēku ceļošanas paradumus ietekmē sociālo mediju informācija, kuru rada tūrisma organizācijas, pašvaldības un tuvāko draugu vai paziņu komentāri sociālajos tīklos. Lietotājiem ir svarīgs vizuāls ceļojuma apskats, jo tas rada lielāku uzticību, ka publicētie apraksti atbilst patiesībai un noteiktās tūrisma vietas ir apskates vērtas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1363547
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties