Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:605217
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  PĒTĪJUMA TEORĒTISKA IZPĒTE    9
1.1.  Kvalitatīvas informācijas parametru raksturojums    9
1.2.  Kognitīva psiholoģija    10
1.3.  Kognitīvas autoritātes teorija    11
1.4.  Veselības ietekmējošie aspekti    14
1.5.  Izpētes pakāpes analīze    14
1.6.  Izpētes pakāpes apakšnodaļas apkopojums    19
2.1.  Kvantitatīva pētniecības metode    20
2.2.  Kontentanalīze    20
2.3.  Kvalitatīva kontentanalīze    21
2.4.  Kategoriju izveide    22
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    24
3.2.  Anketēšanas rezultāti    24
3.3.  Sociālā vietne Facebook kā informācijas ieguves vieta    27
3.4.  Sociālas vietnes Facebook informācijas novērtēšanā    28
3.5.  Sociālā tīkla Facebook informācijas filtrēšanas iespējas    34
3.6.  Sociālās vietnēs Facebook piedāvātas informācijas vērtējums. Secinājumi    38
3.7.  Rezultāti un diskusija    39
  SECINĀJUMI UN NOBEIGUMS    41
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    43
  PIELIKUMI    47
1.pielikums.  Anketas paraugs    48
2.pielikums.  Apkopotie anketēšanas rezultāti    53
3.pielikums.  Kvalitatīvas kontentanalīzes datu piefiksēšanas tabulas    61
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN NOBEIGUMS
Darba mērķis ir sasniegts – tiek noskaidrots, vai sociālās vietnes iegūta informācija ir kvalitatīva. Lai sasniegtu šī kursa darba mērķi, bija izpildīti visi darba sākumā uzstādītie uzdevumi.
Pētījumā izvirzītas hipotēzes neapstiprinājās. Pēc anketēšanas rezultātiem, cilvēki uztvēra sociālas vietnes, kā informācijas ieguves resursu un pārsvarā tiek apmierināti ar to, kā sociālas vietnes šodien darbojas arī, kā informācijas sniedzēji, pētījuma dati arī liecina par to, kā sociāla tikla lietotāji nepievērs īpašas uzmanības informācijas kvalitātei. Pēc Facebook vietnes kvalitatīvas kontentanalīzes, tiek noskaidrots, kā vietnē pastāv dažāda veidā informācijas filtrēšanas funkcijas.
Apkopojot darbā iegūtos rezultātus, autore izdara sekojošus secinājumus:
Sociālas vietnes biežāk ir pirmā vieta no kurienes cilvēki iegūt jaunumus. Kopumā Facebook atrodama informācija tiek uzskatīta par kvalitatīvu, jā tā tiek izmantota izklaidei. Pasaules, valsts, dabas, veselības tematikas informācija tiek novērtēta par nekvalitatīvu informāciju. Jo tā, pārsvara ir nepilna informācija, subjektīva un nav lietderīga lietotajām. Galvenās Facebook sastopamas informācijas priekšrocības ir ziņu aktualitāte un laicīgums. Autore no savas puses, balstoties uz pētījuma iegūtiem rezultātiem, izraisa sekojošus ieteikumus:
1. Lai izvairīties no nelietderīgas informācijas, ir jācenšas pilnvērtīgi izmantot sociālās vietnēs piedāvātas informācijas filtrēšanas funkcijas.
2. Ir jāpievērš īpašu uzmanību informācijai, kas satur noteiktus faktus, lai izvairīties no dezinformēšanas, labāk neņemt vērā informāciju, kura nav pastiprināta ar atsaucēm un norādēm.
3. Sociālo mēdiju mērķis ir pievērst uzmanību, bieži tas izplatīta informācija ir diezgan subjektīva un nepilna. Lai saņemt notikuma pilno attēlu, ir jāpārbauda ziņas arī citos resursos, labāk ja tie būtu oficiālo mediju vietnes.
4. Ir jāsaprot, kā informācijai ir ļoti svarīga loma mūsu ikdienas dzīvē, dezinformēšana var pievest pie nepareiziem secinājumiem un turklāt pie nepareiziem lēmumiem.
5. Pagaidām mēs paši esam atbildīgi par to, kāda informācija ir mums apkārt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties