Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:158496
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    5
  Annotation    6
  Anmerkung    7
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    8
  Ievads    9
1.  Sociālā darba attīstība latvijā    12
1.1.  Sociālā darba būtība un vēsturiskā attīstība    12
1.2.  Sociālā darbinieka profesijas būtība    14
2.  Sociālais darbs ar jauniešiem patstāvīgās dzīves sagatavošanai    19
4.  Normatīvais regulējums par ārpusģimenes aprūpē esošo bērnu un audzēkņu sociālajām garantijām    29
5.  Jauniešu vecumposma īpatnību raksturojums    33
6.  Ģimenes atbalsta centra „Lejasstrazdi” sociālo darbinieku loma darbā ar jauniešiem viņu sagatavošanai patstāvīgai dzīvei    39
6.1.  Ģimenes atbalsta centra „Lejasstrazdi” vispārīgs raksturojums    39
6.2.  Sociālo darbinieku loma darbā ar jauniešiem Ģimenes atbalsta centrā „Lejasstrazdi”    41
6.3.  ĢAC „Lejasstrazdi” darbinieku un audzēkņu aptaujas rezultātu analīze    46
6.3.1.  Darbinieku aptaujas rezultāti    46
6.3.2.  ĢAC audzēkņu aptaujas rezultāti    52
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    62
  Pielikumi    65
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izvēloties diplomdarba tēmu „Sociālā darbinieka loma jauniešu sagatavošanā patstāvīgai dzīvei Ģimenes atbalsta centrā „Lejasstrazdi ” autore gribēja pierādīt hipotēzi: „Lai jaunieši būtu sagatavoti patstāvīgās dzīves uzsākšanai, sociālajam darbiniekam jāveic praktisko iemaņu sadzīves organizēšanā mērķtiecīgs darbs”.
Lai varētu realizēt diplomdarba mērķi: „Izpētot un izanalizējot speciālo literatūru un normatīvo regulējumu, kā arī Dobeles novada Ģimenes atbalsta centra „Lejasstrazdi” jauniešu gatavību uzsākt patstāvīgo dzīvi ārpus institūcijas, izstrādāt priekšlikumus sociālā darba uzlabošanai”.
Secinājumi:
1. Sociālā darba palīdzības mērķis ir stiprināt cilvēka spējas un prasmes problēmu pārvarēšanai un uzlabot viņa vides kvalitāti tā, lai tiktu panākta labāka saskaņa starp cilvēka nepieciešamībām un iespējām adaptēties.
2. Sociālā loma ir ar noteiktu vietu sociālajā sistēmā saistīta izturēšanās.
3. Sociālā darbinieka profesionālā loma ir viens no sociālo lomu veidiem. Sociālā darbinieka profesionālās lomas veikšanai integrētas nepieciešamās sociālā darba zināšanas un sociālā darba prasmes konkrēto profesionālo funkciju izpildē.
4. Pastāv situatīvā sociālā loma, piemēram, viesis, pasažieris, un patstāvīgā sociālā loma, piemēram, māte, skolotājs.
5. Sociālā darbinieka profesionālās lomas: advokāts/aizstāvis, starpnieks, samierinātājs/vidutājs, sociālā gadījuma vadītājs, izglītotājs/skolotājs, informācijas sniedzējs/konsultants, pētnieks, plānotājs, supervizors, administrators, eksperts, aktīvists, sociālo vērtību uzturētājs.
6. Galvenais un izšķirošais faktors, lai strādātu sociālo darbu, ir paša sociālā darba veicēja nospraustie mērķi un motivācija veikt šo darbu ar mīlestību pret bērniem un vēlme risināt viņu problēmas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −51,45 €
Materiālu komplekts Nr. 1336838
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties