Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Skolēnu radošās darbības pieredzes bagātināšana audzināšanas stundās sākumskolā

     

    Diplomdarbs84 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:301108
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 65 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Radošās darbības pieredze    7
1.1.  Radošās darbības būtība un tās sekmēšana    7
1.2.  Sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnības    22
2.  Audzināšanas stundas sākumskolā    30
2.1.  Audzināšanas būtība    30
2.2.  Skolēnu radošās darbības pieredzes bagātināšana audzināšanas stundās    34
3.  Empīriskais pētījums    40
3.1.  Pētījuma metodoloģija    40
3.2.  Pētījuma norise    41
3.3.  Pētījuma rezultāti un to analīze    54
  Secinājumi    59
  Pedagoģiskie ieteikumi    61
  Literatūras un citu avotu saraksts    62
  Pielikumi    67
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Radošo darbību raksturo dažādu komponentu apvienojums un to ir iespējams izteikt dažādās jomās – mākslā, zinātnē un sadzīvē. Tās raksturojošākas iezīmes ir spēja uzdrīkstēties, drosme, atvērtība, impulsivitāte un diverģenta domāšana, un lai spētu radoši darboties cilvēkam ir vajadzīgas zināšanas, kas veicinātu radošo domāšanu, un radoša vide, kas nodrošina ar nepieciešamajiem līdzekļiem un materiāliem radošajai darbībai, līdz ar to veicinot radošas un harmoniskas personības attīstību.
2. Sākumskolas vecumposmā skolēni ir ļoti aktīvi, motivēti mācīties un apgūt jaunas prasmes un iemaņas. Pilnveidojas runas, uzmanības, domāšanas, atmiņas un uztveres attīstība un nozīmīgu lomu šajā attīstībā ieņem skolotājs, kas sākumskolas skolēniem ir kā paraugs un autoritāte, ar kura palīdzību tiek apgūta arī sociālā joma gan ar pieaugušajiem, gan vienaudžiem. Svarīgākā darbība šajā posmā skolēniem ir mācīšanās, kuras laikā skolotājs palīdz skolēnam attīstīties par radošu un harmonisku personību.
3. Audzināšanas būtība ir cilvēka virzīšana uz vispusīgas un harmoniskas personības attīstību. Sākumskolā liela uzmanība tiek pievērsta skolēna personības izziņai, attieksmju veidošanai pret sevi, citiem, vidi, valsti un kultūru, un tās satura organizēšana un plānošana ir pieaugušajam jāvada tā, lai skolēns ar laiku sāktu audzināt arī pats sevi, tādā veidā sekmējot skolēna personīgo izaugsmi. Svarīga nozīme skolēna pašaudzināšanas un attīstības procesā ir audzinātāja attieksmei un darba stilam skolēnu izaugsmes veiksmīgai attīstībai.
4. Mākslas izteiksmes līdzekļu pielietojums jebkurā mācību priekšmeta stundā, ne tikai audzināšanas stundā, var sekmēt skolēnu zināšanu, iemaņu, prasmju un radošās darbības nostiprināšanos, bet arī sekmē skolēna intelektuālo, garīgo, fizisko un emocionālo jomu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1373794
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties