Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:915127
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Neformālā izglītība    4
1.1.  Neformālās izglītības vēsturiskā attīstība    4
1.2.  Jaunatnes iniciatīvu centra izveides vadlīnijas    4
1.3.  Jaunatnes iniciatīvu centra izveides vadlīnijas    6
2.  Siguldas jauniešu iniciatīvu centrs „Mērķis”    8
2.1.  Jauniešu iniciatīvu centra galvenie uzdevumi    9
2.2.  Jauniešu iniciatīvu ventera „Mērķis” dalībnieki    9
3.  Jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” praktiskā darbība    12
4.  Jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” organizētie pasākumi    13
5.  Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    14
5.1.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 10. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    14
5.2.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 11. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    15
5.3.  Siguldas Valsts ģimnāzijas 12. klašu skolēnu viedoklis par Jauniešu Iniciatīvu centra darbību    16
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
  Pielikums    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Neformālā izglītība kļuva populāra tikai 20. gadsimta sākumā. Līdz tam pastāvēja birokrātiska skolu pārvalde, bez lepnuma un aktivitātes pedagogu darbībā.
2. Jauniešu interešu centri ir balstīti uz savstarpēju sadarbību, brīvprātīgu līdzdalību sabiedriskajos pasākumos.
3. Lai gan pēdējos gados jauniešu interešu centru skaits ir audzis, tomēr to pārklājums Latvijā vēl nav pilnīgs.
4. Iesaistoties jauniešu interešu centros ir iespējas uzlabot savu garīgo un fizisko veselību ārpus formālās izglītības.
5. Kopš jauniešu iniciatīvu centra „Mērķis” atklāšanas ir ievērojami uzlabojusies Siguldas novada jauniešu aktivitāte sabiedriskajā dzīvē.
6. Izanalizējot aptaujā iegūtos datus, var secināt, ka Siguldas Valsts ģimnāzijas skolēni interesējās par neformālās izglītības iespējām.
7. Ņemot vērā, ka vairāk kā puse respondentu uzskata, ka jauniešu iniciatīvu centrs ir ieguldījums Siguldas novada neformālajā izglītībā, var secināt, ka neformālā izglītība Siguldas novadā attīstās.
8. Aptaujas rezultātā iegūtie dati ļauj domāt, ka jauniešu labprāt īstenotu savas idejas ar jauniešu iniciatīvu centra palīdzību.
9. Savāktie dati ļauj secināt, ka Siguldas novadā nepietiek ar vienu jauniešu iniciatīvu centru.
10. Balstoties uz iegūtajiem datiem par Jauniešu iniciatīvu centra darbību Siguldā, var secināt, ka hipotēze ir apstiprinājusies.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties