Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Signalizācijas, centralizācijas un bloķēšanas ierīču elektroapgādes nepārtrauktības nodrošinājums

     Novērtēts!

    Diplomdarbs81 Enerģētika

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:459066
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Zemsprieguma patērētāji    7
1.1  Elektriska centralizācija    7
1.1.1  Elektriskās centralizācijas elektroapgāde    10
1.2.  Pārmiju elektropiedziņa    12
1.3.  Vadības centrs    15
2.  Nepārtrauktas barošanas sistēmas    19
2.1  Akumulatoru baterijas    19
2.2  Automatizētās dīzeļģenerātoru ierīces un rezerves elektrostacijas    23
2.3  Nepārtrauktās barošanas ierīces    26
2.3.1  Beztransformatortipa barošanas avotu uzbūves principi un struktūra    27
2.3.2  Augstfrekvences pārveidotāja auto-ģenerācijas kaskāde    30
2.3.3  Izejas sprieguma stabilizācija impulsu sprieguma pārveidotājā    42
2.3.4  Impulsu sprieguma pārveidotāja tranzistoru pastiprinātājs    52
3.  Aprīkojums ar pārvaldes un kontroles ierīču nepārtraukto barošanu    54
3.1  Barošanas sistēmas izvēle un raksturojums    55
3.2  Bloka PPV-1(pusvadītāju pārveidotāja bloks) aprēķins invertora režīmā    5
3.3  Akumulatoru baterijas aprēķins 24V    61
3.4  Tablo un barošanas paneļa lampiņas    63
3.5  Pārmiju kontroles ķēdes    63
3.6  Vietējas pārvaldes pārmijas    64
3.7  Dešifrējošās AB ierīces    65
3.8  Sastāvu atdalījuma pults lampiņas    65
3.9  Transmitteru releji un transmitteri    66
3.10  Posteņa ārējās ķēdes    66
3.11  Pārmiju pneimo attīrīšanas ierīces    67
3.12  Maršruta rādītāji    67
3.13  Luksofori    67
3.14  Paneļa PVP-ECK(iztaisnojošs-pārveidojošs panelis) slodzes aprēķins    68
3.15  Pārmiju paneļa aprēķins    69
3.16  Sliežu ķēžu un pārveidotāja PP 25-ECK paneļu jaudas aprēķins    70
3.18  SCB slodzes jauda    73
  Literatūras saraksts    77
  Secinājumi    78
Darba fragmentsAizvērt

Elektriska centralizācija

Pārmiju un signālu (EC) elektriska centralizācija ir elektriskas tālvadības un stacijas pārmiju un luksoforu kontroles sistēma no centrāla posteņa.
Elektriska centralizācija ir automatizēta vilcienu kustības pārvaldes sistēma, kurā tiek paredzēta vilcienu galveno un blakus ceļu pārmiju maršrutizācija ar luksoforu signalizāciju.
Elektriskajā centralizācijā galvenie un pienākšanas / atiešanas ceļi, kā arī pārmiju un bez pārmiju ceļa apgabali (sekcijas) tiek aprīkoti ar sliežu ķēdēm. Šādā veidā tiek izslēgta pārmiju pārslēgšanas un atļaujas luksoforu ieslēgšanas iespēja situācijā, kad tie ir aizņemti. Uz pārmijām uzstāda pārmiju elektropiedziņas ierīces, kas nodrošina pārmiju tālvadību: pārslēgšanu, aizvēršanu un kontroli. Luksofori saskaņā ar signalizācijas instrukciju un pieņemto maršrutizācijas shēmu regulē vilcienu kustību. Tas ļauj stacijas dežurantam vadīt vilcienu kustību un veikt manevra darbus, kontrolējot vilcienu situāciju uz vadības pults. Visām ierīcēm ir elektriska barošana tiek nodrošināta no nepārtrauktas elektroapgādes avotiem, optimālā gadījumā - no diviem neatkarīgiem pirmās kategorijas fideriem un dīzeļģeneratora.
1936.gadā tika izstrādāta pirmā EC sistēma ar lokālām atkarībām un lokālu barošanu. Šajā sistēmā visa aparatūra, ar kuras palīdzību tika nodrošināta atkarība starp pārmijām, signāliem un liekajiem maršrutiem, tika izvietota releju būdās vai releju skapjos, bet pārvaldes pults - stacijas ēkā.
EC sistēmās ar centrālas atkarības aparātiem, kas regulē uzstādīšanu, maršrutu saslēgšanu un atslēgšanu, lieko maršrutu izvēles izņēmumus un citas atkarības, izvietoja stacijas centrā, visbiežāk EC posteņa releju telpā. Visas mūsdienu EC sistēmas ir izstrādātas, projektētas un būvētas kā sistēmas ar centrālām atkarībām.
Elektriskajā centralizācijā visbiežāk tiek pielietota tālvadība (DU) ar grīdas objektiem, kur katrs objekts ar vadošo aparatūru saistās ar individuālu lineāru ķēdi. Telemehāniskā (kodētā) pārvalde tiek izmantota attālinātajiem stacijas rajoniem. Šajā gadījumā komandu pārraidei priekš maršrutu uzstādīšanas un objektu stāvokļa kontroles saņemšanas tiek pielietota stacijas kodētā centralizācija, kuras telemehāniskie kanāli pieprasa visam rajonam četrvadu lineāras pārvaldes ķēdes esamību.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −27,97 €
Materiālu komplekts Nr. 1130238
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties