Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:795990
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Anotation    5
  Ievads    6
1.  Zīmola teorētiskie aspekti    9
1.1.  Zīmola identitāte un tās sastāvdaļas    11
1.2.  Zīmola vadīšana un attīstība    25
1.3.  Sabiedrisko attiecību pasākums kā zīmola attīstības instruments    33
1.4.  Zīmola analīzes instrumenti    35
2.  SIA “Studio Moderna” raksturojums    39
3.  SIA “Studio Moderna” zīmola “Kosmodisk” analīze    43
3.1.  Zīmola “Kosmodisk” identitāte    43
3.2.  Zīmola “Kosmodisk” analīze    50
3.3.  SIA “Studio Moderna” mārketinga personāla viedoklis    52
3.4.  Zīmola “Kosmodisk” tēla uztvere SIA “Studio Moderna” darbinieku vidū    54
3.5.  Zīmola “Kosmodisk” tēla uztvere sabiedrībā    58
4.  Sabiedrisko attiecību pasākums un citi zīmola “Kosmodisk” attīstības stratēģijas elementi    65
  Secinājumi un priekšlikumi    70
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    74
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgākais jautājums saistībā ar zīmolu ir – vai nepieciešams konkrētam biznesam vai produktam radīt zīmolu? Pēc autores domām, jebkuram biznesam un produktam jau ir zīmols, pat tādā gadījumā, ja tas netiek tā uztverts. Klientu viedoklis par biznesu vai produktu atspoguļo konkrētā biznesa vai produkta zīmolu. Zīmola vadība sākas tad, kad uzņēmums izveido vai atzīst zīmolu un sāk rūpēties par to, kā cilvēki šo zīmolu uztver.
V. Olinss savā darbā „Par zīmolu” raksta, ka jau pirms Pirmā pasaules kara galvenais vairs nebija talants radīt jaunu izstrādājumu, pat ne talants organizēt tā ražošanu un izplatīšanu, - galvenā prasme bija atkal un atkal no jauna radīt un izplatīt par šo izstrādājumu vienkāršus, skaidrus, iespaidīgus, bieži vien pārspīlētus un dažreiz arī nepatiesus vēstījumus.
Tas nozīmē, ka zīmols ir svarīga biznesa sastāvdaļa jau kopš 20. gadsimta sākuma. Jāatceras, ka zīmols reālajā pasaulē neeksistē, tas ir tikai iespaids par produktu cilvēku prātos. Zīmols eksistē cilvēku prātos, produkts eksistē reālajā fiziskajā pasaulē. Zīmols ir nevis tas, kā mēs gribētu, lai cilvēki mūs uztver, bet tas, kā viņi patiešām mūs uztver. Daži apgalvo, ka zīmols nepieder uzņēmumam, bet patērētājiem, kas to savos prātos ir izveidojuši. Šis nosacījums attiecas uz visu veidu zīmoliem – gan plaša patēriņa precēm, gan kultūras produktiem. Lai varētu zīmolā kaut ko mainīt un izveidot zīmolu par to, ko uzņēmums vēlas, pirmais solis ir noskaidrot un saprast, kur mēs esam šobrīd un kā zīmols šodien tiek uztverts dažādās mērķauditorijās. Lai to noskaidrotu, jāveic kvalitatīvie un kvantitatīvie pētījumi.
Uzņēmumiem ir izdevīgi ieguldīt zīmola veidošanā, jo, kā norāda autores rakstā „Zīmola veidošana un vadīšana mūsdienu organizācijā” „stipri zīmoli nodrošina kompānijām ilgmūžību un potenciālo nemirstību. Spēcīgs zīmols ne tikai palielina uzņēmuma tirgus daļu un ienākumus, bet arī samazina pircēju jutīgumu pret cenas izmaiņām un nostiprina klientu lojalitāti.” No viņu teiktā varam secināt, ka zīmola veidošana ir vērtīga ilgtermiņa investīcija uzņēmuma attīstībā, un mūsdienās tas ir aktuāli jebkuram jomas uzņēmumam.
Darba aktualitāte. Mūsdienās zīmols ir būtiska biznesa sastāvdaļa, tas ir vērtība, uzņēmumi rūpējas par saviem zīmoliem, iegulda tajos un veicina to atpazīstamību. Lai varētu izveidot spēcīgu un veiksmīgu zīmolu, visiem tā elementiem ir jābūt saskaņotiem. Lai prasmīgi to panāktu ir nepieciešams izstrādāt atbilstošu zīmola attīstības stratēģiju, un tai mērķtiecīgi sekot. Viens no efektīvākajiem instrumentiem zīmola atpazīstamības un lojalitātes veicināšanā ir sabiedrisko attiecību pasākums. Uzņēmuma SIA “Studio Moderna” zīmols “Kosmodisk” 2012. gadā atzīmēs divdesmito jubileju tirgū vispār un devīto gadu būs pieejams Latvijas tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties