Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Ekonomika
SIA "Schenker" iekšējās organizatoriskās stratēģijas anal...-
SIA "Schenker" iekšējās organizatoriskās stratēģijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas
2021. - 2025. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | ORGANIZĀCIJAS STRATĒĢIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI | 8 |
1.1. | MISIJA, VĪZIJA UN MĒRĶI | 9 |
1.2. | STRATĒĢIJA UN STRATĒĢIJAS VADĪŠANAS PROCESS | 14 |
1.3. | ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA | 18 |
1.4. | ANALĪTISKIE MEHĀNISMI | 20 |
2. | UZŅĒMUMA UN NOZARES RAKSTUROJUMS | 27 |
2.1. | UZŅĒMUMA SIA “SCHENKER” RAKSTUROJUMS | 28 |
2.2. | UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RĀDĪTĀJI | 30 |
2.3. | NOZARES RAKSTUROJUMS | 31 |
3. | SIA “SCHENKER” IEKŠĒJĀS ORGANIZATORISKĀS STRATĒĢIJAS ANALĪZE UN PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS | 37 |
3.1. | ORGANIZATORISKO VĒRTĪBU SISTĒMAS ANALĪZE | 37 |
3.1.1. | PILNVEIDOTA UZŅĒMUMA VĒRTĪBU SISTĒMA | 39 |
3.2. | MCKINSEY&COMPANY 7S MODEĻA ANALĪZE | 46 |
3.3. | 5-S STANDARTA VISPĀRĪGA ANALĪZE | 51 |
3.4. | APTAUJU ANALĪZE | 52 |
3.4.1. | DARBINIEKU APTAUJA | 52 |
3.4.2. | KLIENTU APTAUJA | 59 |
3.5. | KOPSAVILKUMS | 66 |
SECINĀJUMI | 69 | |
PRIEKŠLIKUMI | 72 | |
LITERATŪRAS AVOTI UN |RESURSI | 75 |
SECINĀJUMI
1. Autors secina, ka uzņēmumam ir noteiktas organizatoriskās vērtības. Uzņēmums ir noteicis un definējis darbības un pienākumus, kas katrā posmā rada pievienoto vērtību un, kas palielina uzņēmuma efektivitāti, izaugsmi, kā arī nodrošina kvalitatīvus pakalpojumus un produktus. Lai gan uzņēmuma vērtības darbojas efektīvi, autors ir saskatījis uzlabojumus, kurus ieviešot, tiktu paaugstināta uzņēmuma efektivitāte un veiktspēja
2. Uzņēmumam samazinās efektivitāte, jo nav pilnībā automatizēta un atjaunota cenu noteikšanas sistēma un piedāvājumu veidošanas sistēma. Pašlaik daudz tiek veikts manuāli, kas prasa daudz laika darbiniekam, kuru varētu izmantot citu darbu veikšanai
3. Uzņēmumam nav izveidota produktivitātes mērīšanas sistēma dažādos līmeņos (nodaļa, vienība, tīkls, valsts utt.), kā arī sistēma par Izmantotajām jaudām (transports, terminālis, darbaspēks, laiks utt.), šie aprēķini tiek veikti manuāli, kas ir laikietilpīgi un neefektīvi. Šādu automatizētu sistēmu ieviešana ļautu uzņēmumam kļūt pārskatāmākam, paātrinātu procesu plānošanu un produktivitāti
4. Uzņēmumam nav pašam sava GPS sistēma. Uzņēmums paļaujas un izmanto apakšuzņēmēju GPS sistēmas, un bieži dati no šīm sistēmām ir neprecīzi, kā rezultātā tiek zaudēts laiks un nauda, jo ir radušies nepilnīgi dokumenti un neprecīzi rēķini
5. Autors secina, ka kopumā klientu apmierinātība ir labā līmenī, bet to varētu uzlabo, jo ne vienmēr tiek uzklausīts un ņemts vērā klienta viedoklis
6. Uzņēmumā vairākiem autovadītājiem nav uzņēmuma tēlam atbilstošs izskats un uzvedība, kas grauj uzņēmuma tēlu klientu acīs.
…
Diplomdarba mērķis ir izstrādāt SIA “Schenker” organizatoriskās stratēģijas un iekšējo procesu uzlabojumus. Lai sasniegtu mērķi autors izvirza 3 darba uzdevumus: 1. atspoguļot organizācijas stratēģijas teorētiskos aspektus 2. veikt uzņēmuma un nozares raksturojumu 3. veikt uzlabojumus un pilnveidot uzņēmuma iekšējo organizatorisko stratēģiju Mērķa sasniegšanai autors izmanto šādas pētnieciskās metodes: • vispārteorētiskā pētīšanas metode – autors atspoguļo un analizē uzņēmuma stratēģijas veidošanās pamatprincipus, organizatorisko struktūru, analītiskos mehānismus un stratēģisko veiklību • empīrisko datu vākšanas metode – autors veic darbinieku un klientu aptauju, lai noskaidrotu viņu apmierinātības līmeni ar uzņēmumu • analīzes un sintēzes metode – autors izmantojot dažādus analītiskos mehānismus, padziļināti analizē uzņēmuma iekšējo stratēģiju un procesus, no analīzes izrietošajiem secinājumiem, autors izstrādā priekšlikumus un uzlabojumus Izmantojot McKinsey&Company 7S analītisko modeli, autors analizē uzņēmuma struktūru, stratēģiju, sistēmas, prasmes, stilu, personālu un kopīgās vērtības, lai noteiktu, kas ir jāpārveido vai jāpilnveido, lai tiktu uzlabots organizācijas sniegumus, efektivitāte un veiktspēja. Tiek veikta uzņēmuma iekšējo vērtību sistēmas analīze, kurā tiek analizētas 8 galvenās uzņēmuma vērtības - transports, pārdošana, pasūtījumi, procesu kontrole, termināls, klientu apkalpošana, rēķini, norēķinu sistēma. Pēc analīzes autors ir radījis pilnveidotu vērtību modeli un attēlojis to no 4 skatu punktiem – efektivitātes, kvalitātes, izaugsmes un diferenciācijas. Lai atbildētu uz jautājumiem, kas izraisa stresu darba vietā, kas izraisa darbinieku mainību un vispārējo darbinieku apmierinātības līmeni, autors veic darbinieku apmierinātības aptauju. Lai spētu izprast klientu apmierinātību ar uzņēmumu un procesiem autors veic klientu apmierinātības aptauju, lai noteiktu apmierinātības līmeni un rastu iespējamos uzlabojumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā.
- Iekšējā komunikācija. Iekšējās komunikācijas norise Valsts policijā
- Iekšējās kontroles jēdziens un pamatelementi, to pielietojums uzņēmumā "X"
- SIA "Schenker" iekšējās organizatoriskās stratēģijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Sev esmu labākais kalps" iekšējās un ārējās vides raksturojums
Diplomdarbs augstskolai75
-
Iekšējās un ārējās vides nozīme uzņēmējdarbības attīstībā Latvijā
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts! -
Revīzijas riski un to vērtēšana
Diplomdarbs augstskolai67
Novērtēts! -
SIA "X" iekšējās un ārējās vides analīze un attīstības iespēju izvērtējums
Diplomdarbs augstskolai36
Novērtēts! -
SIA "Dzeta mode" iekšējās un ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze
Diplomdarbs augstskolai71