Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:301032
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.  Nozares un tirgus raksturojums    9
1.1.  Ražošanas nozares raksturojums    9
1.1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    12
1.2.  Uzņēmuma SIA „Saldus Maiznieks    12
1.2.4.  Zinātnes, tehniskais progress    25
1.3.  Uzņēmuma SIA „Saldus Maiznieks    14
1.4.  Uzņēmuma SIA „Saldus Maiznieks    15
2.  Uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīze    18
2.1.  Ārējās vides analīze    18
2.1.1.  Tieši ietekmējoša ārējā vide    18
2.1.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    23
2.2.  Iekšējās vides raksturojums    26
3.  Uzņēmuma SWOT analīze    30
3.4.  Bīvera modeļa analīze    67
4.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze    35
4.1.  SIA „Saldus Maiznieks    35
4.2.  Pamatlīdzekļu vērtības, dinamikas un struktūras analīze    39
4.3.  Pamatlīdzekļu tehniskā stāvokļa analīze    41
4.4.  Pamatlīdzekļu izmantošanas vispārinošo rādītāju analīze    43
5.  Finansiālās analīzes metodes, mērķi un uzdevumi    46
5.1.  Finansiālās analīzes mērķi un uzdevumi    46
5.2.  Finanšu informācijas plūsmas organizācijā    47
5.3.  Finanšu plāna un pārskata sastādīšana    48
5.4.  Bilances horizontālā analīze    49
5.5.  Finanšu pārskatu analīze    53
5.6.  Altmaņa modeļa analīze    64
5.7.  Bīvera modeļa analīze    66
6.  Uzņēmuma finansiālās un saimnieciskās darbības rādītāju novērtēšana    69
  Izmantotās literatūras saraksts    78
  Secinājumi un priekšlikumi    75
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāti zināmā mērā ir atkarīga no tā, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir, izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Katram uzņēmumam, uzsākot savu darbību, ir skaidri jāapzinās nepieciešamība pēc finansu, materiālajiem, darba un intelektuālajiem resursiem perspektīvā un jāprot precīzi aprēķināt līdzekļu izmantošanas efektivitāti uzņēmumā. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmēji nevar panākt stabilu rezultātu, ja precīzi un efektīvi neplānos savu darbību, ja patstāvīgi nevāks un neakumulēs informāciju kā par mērķa tirgu un konkurentu stāvokli tajā, tā arī par paša uzņēmuma perspektīvām un iespējām. Uzņēmuma saimnieciskās darbības plānošana, stratēģijas un taktikas izstrādāšana ir galvenie uzdevumi ikvienā uzņēmējdarbības jomā.
Tā kā konditorejas izstrādājumu tirgus, ne tikai Latvijā, bet arī visā pasaulē, ir pārsātināts, tad uzņēmumam SIA „Saldus Maiznieks” ir īpaši jāseko līdzi šī tirgus attīstības procesiem. Uzņēmumam nepārtraukti jābūt informētam par konkurentu rīcības sekām un stāvokli, lai spētu noturēt savas tirgus pozīcijas un neatkāptos no saviem tirgus segmentiem.
Maizes un konditoreju ražošanas jomā ir liela konkurence – pazīstamākie no konkurentiem ir A/S “Hanzas maiznīca”, SIA ”Fazer maiznīca Druva”, A/S „Jelgavas maiznieks”. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties