Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:954811
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Gaļas pārstrādes tirgus attīstības tendences    8
1.1.  Tirgus tendences    8
1.2.  Izmaiņas pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā    11
1.3.  Tirgus un SIA “Rubus” attīstību ietekmējušie faktori    13
2.  Mārketinga komplekss, tā būtība un realizācija uzņēmumā    21
2.1.  Mārketings un tā loma uzņēmuma saimnieciskajā darbībā    21
2.2.  Mārketinga pasākumu komplekss    23
3.  Mārketinga plānošana un analīze SIA “Rubus”    33
3.1.  Uzņēmuma vispārīgs apraksts    33
3.2.  Uzņēmuma konkurētspējas raksturojums    35
3.3.  SIA “RUBUS” mārketinga kompleka raksturojums un analīze    39
4.  SIA “Rubus”attīstības perspektīvas    48
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotā literatūra    56
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbības attīstībai labvēlīgas vides nodrošināšana ir viena no vadības prioritātēm. Uzņēmējdarbības attīstība valstī tiek veicināta, veidojot viendabīgu, uzņēmējdarbību veicinošu likumdošanu, kas būtu saskaņā ar Eiropas Savienības likumdošanu, samazinot uzņēmējdarbības birokrātiskos šķēršļus, stimulējot mazo un vidējo uzņēmumu darbību un kvalitātes sistēmu ieviešanu.
Galvenās problēmas uzņēmējdarbības attīstībā Latvijā ir zema uzņēmumu konkurētspēja, nepietiekošas zināšanas, lai sekmētu progresīvo biznesa ideju un tehnoloģiju pārņemšanu un ieviešanu, nepietiekoši finansu resursi uzņēmējdarbības attīstībai, uzņēmējdarbību ne pārāk veicinoša nodokļu sistēma un administrēšana, lielas izmaksas kvalitātes sistēmas un standartu ieviešanai, likumdošanas nesakārtotība un daudz birokrātisko šķēršļu.
Nevar noliegt, ka gaļas un gaļas produktu tirgus ir augošs. Izaugsme notiek, balstoties uz pirktspējas un līdz ar to arī pieprasījuma pieaugumu. Kopējo pieprasījuma izaugsmes tempu var kavēt nelabvēlīgā demogrāfiskā situācija valstī.
Sakārtojoties nozarei, pavērsies plašākas eksporta iespējas. Ātra izaugsme būs iespējama tiem uzņēmumiem, kas ir spējuši modernizēt savu ražošanu atbilstoši ES prasībām un kas spēs ātri aizņemt to tirgus daļu, kuru atbrīvos no nozares aizejošie uzņēmumi. Šajā sakarā pieaugs konkurence no citu valstu ražotāju puses.
Tāpēc katram uzņēmumam šodienas pieaugošajā konkurencē vēl svarīgāk ir efektīvi izmantot visus mārketinga instrumentus, lai veidotu lielāku pieprasījumu pēc saražotās preces, kā arī panāktu atpazīstamu un pozitīvu uzņēmuma tēlu vai zīmolu, kas veicina jaunu pircēju piesaisti un lojalitāti.
Uzņēmumam ir jāzina kā labāk savu ražojumu tirgū piedāvāt, kā nodrošināt tā arvien lielākus pārdošanas apjomus, kā rīkoties apgūstot jaunus tirgus, kā iekarot klientu lojalitāti, lai risinātu šos un vēl daudzus citus jautājumus, kas saistīti ar uzņēmumu izaugsmi ir jāpārzin mārketings un tā procesi.
Tikai konkrētās nozarēs, tirgus un mārketinga teorijas pārzināšana ļauj uzņēmuma vadībai izstrādāt patiesi veiksmīgas mārketinga stratēģijas, sasniedzot lielāko daļu nosprausto mērķu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1186937
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties