Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
SIA "N" mārketinga darbības izpēte un analīze-
SIA "N" mārketinga darbības izpēte un analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Аннотация | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Uzņēmuma mārketinga darbības izpētes un analīzes teorētiskie aspekti | 7 |
1.1. | Mārketinga loma un metodes uzņēmuma vadīšanā | 7 |
1.2. | Mārketinga darbības izpētes virzieni un analīze | 12 |
1.3. | SIA „N” darbības raksturojums un patreizējās mārketinga darbības izpēte un analīze | 17 |
1.4. | Uzņēmuma SIA „ N” darbības raksturojums un vieta drošības sistēmu tirgū | 17 |
1.5. | Konkurentu izpēte un analīze | 20 |
1.6. | Cenu veidošanas izpēte un analīze | 24 |
1.7. | Uzņēmuma produktu virzīšanas tirgū paņēmienu izpēte un analīze | 26 |
2. | SIA „N” mārketinga darbības nepilnības un uzlabošanas iespējas | 28 |
Secinājumu un priekšlikumi | 36 | |
Nobeigums | 38 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 39 | |
Pielikumi | 43 | |
1.pielikums. „Konkurenta portrets" | 44 | |
2.pielikums. SVID analīzes shēma | 45 | |
3.pielikums. SVID analīzes matrica | 46 | |
4.pielikums. SIA „N” struktūrshēma | 48 | |
5.pielikums. SIA „N” mārketinga speciālista funkcijas realizējot projektu „Drošības sistēmas uzstādīšana un apkalpošana” | 49 | |
6.pielikums. 2009.gada 10.novembra Intervijas protokols | 50 | |
8.pielikums. Potenciālo pircēju apraksts, meklēšanas avoti | 54 | |
Apliecinājums | 59 |
Termins "mārketings" cēlies no angļu vārda "market" - tirgus un attiecas uz uzņēmumu darbību, kas darbojas noieta tirgus sfērā. [8., 18.lpp.]
Mārketinga pamatprincips ir dialektiskā pieeja sistēmas attīstībai "piegādātājs - patērētājs". Tiek pētīts tirgus, tā vajadzības, tirgus pieprasījums un prasības, kas izvirzītas precei. Visas šīs prasības tiek izskatītas dinamikā, kas ļauj prognozēt prasības, izstrādāt konkrētas preces, kas ir paredzētas konkrētajam lietotājam. Pie tam, pieprasījumu nepieciešams veidot, aktīvi ietekmējot patērētāja gaumi, ņemot vērā vispārējus - zinātniski tehniskā progresa likumus, prognozējot pieprasījuma attīstību.
Pašlaik uzņēmumam, kas koncentrējas uz panākumiem, nepieciešams ne tikai apmierināt patērētāju pieprasījumu pēc precēm un pakalpojumiem, bet arī uzņēmuma uzmanības centrā jābūt mērķim, attīstīt un īstenot savas konkurētspējas stratēģijā. Izstrādājot stratēģiju, jāņem vērā potenciālo konkurentu īpašības un potenciālu tirgū, kas formulē tirgus dinamiku un konkurentu uzvedību mārketinga vidē.
Konkurences vides analīzi, kurā atrodas uzņēmums un konkurentu darbību tajā, būtu jāuzskata par būtisku mārketinga pētījuma procesa posmu. Tas ir nosacījums, kā var nodrošināt preces vai pakalpojuma, ko uzņēmums piedāvā tirgū, pieprasījumu.
Analīzes rezultāts ir pašreizējās un nākotnes konkurences vides noteikšana un aprakstīšana. Ņemot vērā analīzes rezultātus, mārketinga speciālists izstrādā mārketinga pasākumu plānus, kas ir vērsti uzņēmuma konkurences priekšrocību stiprināšanai.
Kvalifikācijas darbā autors izskata mārketinga darbības organizēšanas jautājumus SIA „N”.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt SIA „N” mārketinga darbību un izstrādāt priekšlikumus mārketinga darbības pilnveidošanai.
Lai sasniegtu šo mērķi, autors izvirza šādus uzdevumus:
1. Izpētīt un izanalizēt teorētisko literatūru par mārketinga darbības organizēšanu uzņēmumā.
2. Izpētīt un izanalizēt SIA „N” mārketinga darbību.
3. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus SIA „N” mārketinga darbības uzlabošanai.
Pētīšanas metodes ir teorētiskās literatūras par mārketinga darbības organizēšanas uzņēmumā izpēte un analīze, intervija un SVID analīze.
Kvalifikācijas darbā izmantoti latviešu un ārzemju autoru darbi [1.-16.], internetresursi [17.-40.] un SIA „N” nepublicētie materiāli [43.-46.].…
Kvalifikācijas darbs rakstīts ar mērķi izpētīt un izanalizēt SIA „N” mārketinga darbību un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 anotācijām latviešu un krievu valodā, ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, nobeiguma, izmantoto avotu un literatūras saraksta un 12 pielikumiem. 1.nodaļā izskatīti uzņēmuma mārketinga darbības organizēšanas jautājumi. 2.nodaļa izpētīti un izanalizēti SIA „N” mārketinga darbības, cenu veidošanas un produktu virzīšanas tirgū paņēmieni un uzņēmuma konkurenti. 3.nodaļā izpētītas SIA „N” mārketinga darbības nepilnības un piedāvātas mārketinga darbības uzlabošanas iespējas. Autors pievieno kvalifikācijas darba prezentāciju (11 slaidi). 2010.gada janvārī darbs veiksmīgi aizstāvēts!!!
- Mārketinga plāns
- SIA "N" mārketinga darbības izpēte un analīze
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Diplomdarbs augstskolai25
-
Mārketinga plāns
Diplomdarbs augstskolai48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Diplomdarbs augstskolai46
Novērtēts! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Diplomdarbs augstskolai83
Novērtēts!