Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:551120
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    9
1.1.  SIA mārketinga iekšējā vide    11
1.1.1.  SIA darbības apraksts    11
1.1.2.  SIA organizatoriskais raksturojums    12
1.1.3.  Produkta apraksts    13
1.1.4.  SIA finansiālā stāvokļa analīze    16
1.2.  SIA mārketinga ārējā vide    18
1.2.1.  Makrovides faktori    18
1.2.2.  Mērķa tirgus analīze    22
1.2.3.  Konkurentu analīze    23
1.3.  SIA SVID analīze    26
2.1.  Mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķu un stratēģijas pilnveidošana    28
2.1.1.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    28
2.1.2.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    31
2.2.  Mārketinga komunikāciju pilnveidošana    31
2.2.1.  Korporatīvā identitāte    31
2.2.2.  Produkta pārdošanas veicināšana    33
2.2.3.  Tiešais mārketings    37
2.3.  Reklāmas plāna izstrāde    38
2.3.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    39
2.3.2.  Mēdiju stratēģija un taktika, mēdiju plāna izstrāde    41
2.4.  Mārketinga komunikāciju plāns    44
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    47
4.  DARBA UN AIZSARDZĪBAS DAĻA    58
4.1.  Darba aizsardzības organizācija uzņēmumā    58
4.2.  Darba vides riska faktori uzņēmumā    60
4.3.  Darba aizsardzības pasākumu plāns    63
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    67
Darba fragmentsAizvērt

Ikviena uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Mūsdienās mārketinga vide mainās daudz straujāk, nekā tas notika agrāk. Uzņēmumam ir jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņu raksturs. Uzņēmuma panākumi lielā mērā ir atkarīgi no tā, cik labi uzņēmums izprot vidi un cik veiksmīgi spēj pielāgoties izmaiņām šajā vidē. [17, 58.lpp.]
SIA iekšējā vide ir tā vide, kurā notiek uzņēmuma lēmumu pieņemšana par jautājumiem, kas saistīti ar uzņēmuma darbību, mērķiem, darbiniekiem, produkciju, uzņēmuma kultūru, kā arī uzņēmuma vadītāja darba stilu. Šo vidi veido pats uzņēmums. Tā ir vide, kas viegli pakļaujas dažādiem pārveidojumiem un kuru uzņēmuma vadītājs jebkurā brīdī var mainīt.

Nozare, kurā SIA darbojas ir apģērbu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos, NACE kods 47.71. Uzņēmumam kļūstot par konkurētspējīgu uzņēmumu tirgū, tika atvērti jauni veikali, kā arī iekarots jauns tirgus, izveidojot veikalu tīklu. Visi veikali veidoti pēc vienotas koncepcijas kā specializētie klasisko un džinsa apģērbu veikali. Līdz ar to šie veikali veido vienādu, un pircējiem viegli atpazīstamu veikala iekšējo un ārējo veidolu.
Uzņēmuma veikalu atrašanās vietas tika rūpīgi meklētas, lai tās atrastos pilsētas centrā, kur notiek vislielākā tirdzniecība. Viens no uzņēmuma veikaliem atrodas Vecpilsētas laukumā un otrs veikals atrodas tirdzniecības centrā „Centrs”. Šādiem tirdzniecības centriem galvenais labums, ko tie dod, ir ērtība, tie dod iespēju klientiem vienviet apmeklēt vairākus veikalus, ko arī pircēji labprāt izmanto. Izvēlētās veikalu atrašanās vietās ir viena no uzņēmuma stiprajām pusēm, kas nodrošina uzņēmumam konkurētspējīgu priekšrocību.
SIA galvenais mērķis ir uzturēt un apmierināt pieprasījumu pēc uzņēmuma piedāvātajiem klasiskajiem un džinsu apģērbiem, tādejādi gūstot peļņu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties