Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:519831
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.1.  Uzņēmuma struktūra un pārvalde    7
1.2.  Finanšu informācijas plūsmas organizācija    9
1.3.  Finanšu plāna un pārskata sastādīšana    10
1.4.  Uzņēmuma SWOT analīze    12
1.5.  Uzņēmuma rentabilitātes rādītāji    15
1.6.  Rentabilitāti ietekmējošie faktori    18
1.6.1.  Neto apgrozījums    18
1.6.2.  Bruto peļņa    20
1.7.  Uzņēmumā pastāvošās problēmas    21
2.1.  Cenas paaugstināšana un ražošanas izmaksu samazināšana    23
2.2.  Reklāma    29
2.3.  Jaunas filiāles atklāšana    38
3.1.  Rentabilitātes rādītāju aprēķins pirms pasākumu ieviešanas    43
  Rentabilitātes rādītāji    45
3.2.  Rentabilitātes rādītāju salīdzinājums pēc pirmā pasākuma    45
3.3.  Aprēķinu paskaidrojums otrā pasākuma ieviešanai un tā rezultāti    47
3.4.  Aprēķinu paskaidrojums trešā pasākuma ieviešanai un tā rezultāti    49
3.5.  Aprēķinu paskaidrojums darba aizsardzības daļā    51
  Secinājumi un priekšlikumi    59
  Bibliogrāfiskais saraksts    62
  Pielikums    63
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā liela daļa darbojošos uzņēmumu ir klasificējami kā mazie uzņēmumi. Pie tiem pieskaitāms arī SIA “L. Stiglicas grāmatvedības birojs”. Maziem uzņēmumiem nav akcionāru un investētāju, tiem nav pieejami tik lieli resursi kā lielajiem uzņēmumiem, lai attīstītos un pilnveidotos. Tādēļ ir jāizmanto pilnīgi visas rezerves, lai pārspētu konkurentus.
Grāmatvedības pakalpojumu sniegšanas jomā ir liela konkurence – pazīstamākie no konkurentiem ir SIA “Ernst & Joung” un Grāmatvedības Aģentūra. Mazam uzņēmumam, kuram nav līdzekļu plašai reklāmai, ir grūti pārspēt lielos un plaši pazīstamos uzņēmumus. Mazo uzņēmumu vienīgā iespēja ir konkurēt, piedāvājot klientiem zemākas cenas. Tomēr tas neatmaksājas, jo lieliem uzņēmumiem ir daudz klientu, plašas telpas, jau iestrādājusies darba organizēšana, līdz ar to – mazāka pakalpojuma sniegšanas pašizmaksa.
Diplomprojekta mērķis ir sniegt priekšlikums uzņēmuma darbības uzlabošanai, rentabilitātes paaugstināšanai. Lai sasniegtu mērķi, tiek apskatīts uzņēmums, tajā pastāvošā kārtība, aprēķināti un analizēti uzņēmuma rentabilitātes rādītāji. Balstoties uz analizētajiem rentabilitātes rādītājiem un to ietekmējošiem faktoriem tiek izvirzītas uzņēmumā pastāvošās problēmas.
Darbā izmantotā informācija iegūta no dažādiem bibliogrāfiskajiem avotiem, tai skaitā interneta. Informācija par uzņēmumu, tā vēsturi un darbību iegūta no uzņēmuma vadītājas un darbinieku stāstītā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties