Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
SIA "Lattelecom" produkta "Lattelecom digitālā televīzija...-
SIA "Lattelecom" produkta "Lattelecom digitālā televīzija" virzība tirgū
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 7 | |
1. | Mārketinga komunikācija un līzekļi produktu virzīšanai tirgū | 9 |
1.1. | Reklāma | 11 |
1.1.1. | Reklāmas līdzekļi | 12 |
1.1.2. | Reklāmas uzdvumi | 14 |
1.1.3. | Reklāmas efektivitātes novērtēšana | 15 |
1.2. | Pārdošanas veicināšana | 17 |
1.2.1. | Pārdošanas veicināšanas līzekļi | 19 |
1.3. | Tiešā pārdošana | 21 |
1.4. | Tiešais mārketings | 23 |
1.4.1. | Tiešie pasta sūtījumi | 24 |
1.4.2. | Tiešās atbildes reklāma | 25 |
1.4.3. | Telemārketings | 26 |
1.4.4. | Internets | 27 |
1.4.5. | Iepirkšanās no katalogiem | 27 |
1.5. | Sabiedriskās attiecības (PR) | 30 |
2. | SIA Lattelecom produkta Lattelecom digitālā TV virzība tirgū | 30 |
2.1. | TV pakalpojumu daudzveidība Latvijā | 30 |
2.2. | „Lattelecom” grupas uzņēmumi un to darbība | 31 |
2.3. | Lattelecom TV projekts | 32 |
2.4. | Lattelecom TV piedāvājums | 33 |
2.4.1. | Statistikas dati par Lattelecom TV lietošanu | 36 |
2.4.2. | Nozīmīgākie datumi Lattelecom TV attīstībā | 37 |
2.5. | SIA „Lattelecom” izmantotās metodes pakalpojuma Lattelecom digitālā TV virzībai tirgū | 37 |
2.5.1. | Reklāma | 37 |
2.5.2. | Pārdošanas (noieta) veicināšana | 38 |
2.5.3. | Sabiedriskās attiecības (PR) | 40 |
2.5.4. | Tiešā pārdošana (personiskā apkalpošana) | 41 |
2.5.5. | Tiešais mārketings | 42 |
2.6. | Produktu virzīšanas tirgū efektivitātes novērtējums | 43 |
2.6.1. | Abonentu skaita svārstību analīze | 43 |
2.6.2. | Patērētāju viedokļu analīze | 45 |
Secinājumi | 55 | |
Priekšlikumi | 56 | |
Izmantoto avotu saraksts | 58 | |
Pielikumi | 59 |
Pirms vairākiem gadiem Latviju pāršalca jauns tehnoloģiskais brīnums, kas apzīmējams vienā vārdā – digitāls. Ātri vien par TOP lietām kļuva digitāli fotoaparāti, digitālas videokameras un, protams, arī digitālās televīzijas. Sākotnēji mulsinošais un tehnoloģiski sarežģītais tas, kas slēpjas īpašības vārdā „digitāls”, vairs nevienu nepārsteidz. Visiem ir zināms, ka piemēram, digitālais fotoaparāts mums sniedz kvalitatīvas un elektroniski lietojamas fotogrāfijas, savukārt digitālajai televīzijai raksturīga lieliska attēla un skaņas kvalitāte.
Digitāls (ciparu, ciparisks) - apzīmētājs datiem, ko ievada, izvada, saglabā vai pārraida kā bināru informāciju (ciparus 0 vai 1), izmantojot elektriskus vai elektromagnētiskus signālus. Kā apzīmētājs tiek lietots visur tur, kur izmanto diskrētas skaitliskās vērtības, kas attēlo ciparu formātā pārveidotus un saglabātus datus vai signālus, vai arī ierīces, kas apstrādā vai attēlo ciparu informāciju, piemēram, ciparu displejs, ciparu televīzija.1
Mūsdienu laikmeta raksturīgas iezīmes ir steiga un tehnoloģiska sacensība. Tajā iesaistās arī pakalpojumu sniedzēji, nereti ik pēc pusgada piedāvajot jaunākos tehnoloģiskos sasniegumus, kuri bieži vien klientiem tā arī paliek tikai kā interesanti izgudrojumi, jo ir sarežģīti lietojami vai ikdienā nemaz nav vajadzīgi. Lattelecom ir radījis pakalpojumu, kuru sev piemērot var katrs pats – izvēloties savā televizorā, ko kad un kā skatīties.
No 2007.gada 17.aprīļa Lattelecom piedāvā interaktīvo digitālo televīziju – Lattelecom TV. Šis temats tika izvēlēts tāpēc, ka darba autoram, kā Lattelecom darbiniekam likās saistoši uzzināt šī jaunā pakalpojuma tehnoloģiskās īpatnības, izvērtēt atšķirības un priekšrocības, ko sniedz šis pakalpojums, salīdzinot ar mums visiem tik ļoti ierasto analogo televīziju, ko vēl joprojām lieto vairākums Latvijas iedzīvotāju, apskatīt metodes, kā šis pakalpojums tiek virzīts tirgū un apzināt klientus kas to jau lieto, kā arī potenciālos lietotājus. Darba gaitā notika tikšanās ar Lattelecom TV testa klientiem, kas šo pakalpojumu lietoja jau tad, kad tas vēl netika piedāvāts plašākai sabiedrībai. …
Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu “”SIA Lattelecom” pakalpojuma „Lattelecom digitālā TV” virzība tirgū” un tā mērķis ir gūt ne tikai teorētiskas atziņas, bet arī praktiski izvērtēt SIA „Lattelecom” izmantotās iespējas un metodes produkta „Lattelecom digitālā TV” virzībai tirgū. . Darba teorētiskajā daļā sniegts ieskats jauna produkta virzīšanas tigū teorijās. Darba praktiskajā daļā raksturots uzņēmums “SIA Lattelecom” un veikts neliels ieskats tā piedāvātajos pakalpojumos, uzsverot vienu no jaunākajiem pakalpoumiem – Lattelecom digitālā TV, izpētīta un aprakstīta uzņēmuma pielietotā sistēma jaunu pakalpojumu virzībai tirgū, kā arī, balstoties uz minētā uzņēmuma esošo un potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, izstrādāti priekšlikumi veiksmīgākai produktu virzībai tirgū uzņēmumā.
-
Digitālā televīzija: ietekmes uz medijiem un auditoriju
Diplomdarbs45 Mārketings, reklāma, Transports, sakari, Žurnālistika
- Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
- SIA "Lattelecom" produkta "Lattelecom digitālā televīzija" virzība tirgū
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
Diplomdarbs augstskolai56
Novērtēts! -
Digitālā televīzija: ietekmes uz medijiem un auditoriju
Diplomdarbs augstskolai45
Novērtēts! -
Reklāmas loma tūrisma produkta virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai64
Novērtēts! -
SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
Diplomdarbs augstskolai72
-
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Diplomdarbs augstskolai70
Novērtēts!