Diplomdarbs
Tehnoloģijas
Lauksaimniecība, mežsaimniecība
SIA "Ezernieki-I" drukātās reklāmas izstrāde-
SIA "Ezernieki-I" drukātās reklāmas izstrāde
Diplomdarbs90 Lauksaimniecība, mežsaimniecība, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | Drukātā reklāma | 8 |
1.1. | Reklāmas jēdziens, mērķi, uzdevumi un līdzekļi | 8 |
1.2. | Reklāmas veidi | 14 |
1.2.1. | Audio-vizuālā reklāma | 17 |
1.2.2. | Audio reklāma | 17 |
1.2.3. | Vides reklāmas | 19 |
1.2.4. | Drukātā reklāma | 19 |
1.3. | Drukātās reklāmas izveides process | 24 |
1.3.1. | Drukātās reklāmas vizuālā daļa | 25 |
1.3.2. | Drukātās reklāmas tekstu daļa | 29 |
2. | Zirgu audzētavu reklāmu analīze | 33 |
2.1. | SIA „Ezernieki-I” | 33 |
2.2. | Kvalitatīvā reklāmu analīze | 34 |
2.3. | Fokusa grupas intervijas interpretācija | 64 |
2.4. | Reklāmu analīzes un fokusa grupas intervijas interpretācijas rezumējums | 67 |
Secinājumi un priekšlikumi | 69 | |
3. | SIA „Ezernieki-I” drukātās reklāmas izstrāde | 71 |
3.1. | Projekta idejas izklāsts | 71 |
3.2. | Projekta pamatojums, koncepcija, mērķi | 71 |
3.3. | Projekta mērķauditorija | 72 |
3.4. | Komunikācijas kanālu un modeļu izvēle | 72 |
3.5. | Radošās idejas konceptuāla izstrāde | 73 |
3.6. | Projekta realizācijas gaitas apraksts | 74 |
3.7. | Projekta ekonomiskie aprēķini | 79 |
3.8. | Projekta iespējamo rezultātu novērtējums | 80 |
Nobeigums | 81 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 82 | |
Galvojums | 85 | |
Pielikumi | 86 |
3.8. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums
Lai novērtētu reklāmas rezultātus, ir jāpaiet kādam laikam, jo potenciālajam klientam ir jāizlemj, vai viņš vēlas doties uz citu valsti iegādāties sporta zirgu, kā arī novērtēt vai prece atbilst viņa vajadzībām un prasībām. Bet ir paredzams, ka rezultāti būs pamanāmi, jo SIA „Ezernieki-I” piedāvātie zirgi gūs ieinteresētību ārzemju tirgū, jo tur vairāk potenciālo klientu nekā pašmāju tirgū.
Nobeigums
Izstrādājot bakalaura darbu, tika realizēt radošo ieceri: izanalizēt literatūru, izanalizēt reklāmas, atlasīt respondentu grupas, veikt fokusa grupu interviju, izanalizēt un interpretēt rezultātus, izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus, izveidot imidža reklāmas plakātus, kurus SIA „Ezernieki-I” varēs izmantot, lai reklamētu savu uzņēmumu un piedāvājumu. Kā arī tika veiksmīgi pierādīta izvirzītā hipotēze – SIA „Ezernieki-I” drukāto reklāmu vislabāk veidot kā imidža reklāmu žurnālos, izmantojot mākslinieciskā loga maketēšanas stilu.
Bakalaura darbā izstrādātā radošā risinājuma iespējas neaprobežojas tikai ar drukāto reklāmu žurnālos, bet var arī izmantots arī internetā. Reklāmas var tikt izvietotas mājas lapās, kuras ir saistītas ar zirgiem, kurām ir īpaša sadaļa, lai izvietotu liela izmēra reklāmas nevis bannerus. Kā arī izveidotās reklāmas maketi var tikt izmantoti kā pirmie vāki, ja uzņēmums izlems veidot bukletu vai katalogi.
Turpmākie pētījumi varētu būt par to, kādi ir iegūti rezultāti pēc tam, kad ir izmantotas tieši bakalaura darbā izveidotās reklāmas. No iegūtajiem rezultātiem izdarīt secinājumus un priekšlikumus, kā uzlabot jau esošos rezultātus. Kā arī turpināt padarīt uzņēmumu atpazīstamu, piemēram, izveidojot mājas lapu, izveidot citus reklāmas materiālus (piemēram, bukletus, interneta banneri utt.).…
Saturs Anotācija 2 Annotation 3 Ievads 6 1. Drukātā reklāma 8 1.1. Reklāmas jēdziens, mērķi, uzdevumi un līdzekļi 8 1.2. Reklāmas veidi 14 1.2.1. Audio-vizuālā reklāma 17 1.2.2. Audio reklāma 17 1.2.3. Vides reklāmas 19 1.2.4. Drukātā reklāma 19 1.3. Drukātās reklāmas izveides process 24 1.3.1. Drukātās reklāmas vizuālā daļa 25 1.3.2. Drukātās reklāmas tekstu daļa 29 2. Zirgu audzētavu reklāmu analīze 33 2.1. SIA „Ezernieki-I” 33 2.2. Kvalitatīvā reklāmu analīze 34 2.3. Fokusa grupas intervijas interpretācija 64 2.4. Reklāmu analīzes un fokusa grupas intervijas interpretācijas rezumējums 67 Secinājumi un priekšlikumi 69 3. SIA „Ezernieki-I” drukātās reklāmas izstrāde 71 3.1. Projekta idejas izklāsts 71 3.2. Projekta pamatojums, koncepcija, mērķi 71 3.3. Projekta mērķauditorija 72 3.4. Komunikācijas kanālu un modeļu izvēle 72 3.5. Radošās idejas konceptuāla izstrāde 73 3.6. Projekta realizācijas gaitas apraksts 74 3.7. Projekta ekonomiskie aprēķini 79 3.8. Projekta iespējamo rezultātu novērtējums 80 Nobeigums 81 Izmantotās literatūras un avotu saraksts 82 Galvojums 85 Pielikumi 86 Novērtējums 136
- Degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu asortimenta optimizācija Balvu pilsētā
-
SIA "Ezernieki-I" drukātās reklāmas izstrāde
Diplomdarbs90 Lauksaimniecība, mežsaimniecība, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Starptautiskā reklāma kā mārketinga komunikāciju kompleksa elements Baltijas valstīs
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!A/s "Latvijas Balzams" - darbības efektivitāte, attīstības perspektīvas un tendences
Diplomdarbs augstskolai63
-
Tūrisma aģentūras "El'Santa" saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas
Diplomdarbs augstskolai62
Novērtēts! -
Ārzonu kompāniju izmantošana starptautiskajā komercdarbībā: ārzonu tirdzniecības kompānijas jurisdikcijas izvēle
Diplomdarbs augstskolai79
Novērtēts! -
Uzņēmuma "Birzītes 6" vadīšanas procesa pilnveidošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai41
-
SIA "X" finansiālās situācijas analīze un attīstības perspektīvas
Diplomdarbs augstskolai80